Kilka ogłoszeń. Prośba o ocenę.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 20 cze 2012, o 14:37
- Lokalizacja: B-stok
- Przemek_1217
- Posty: 61
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 17:07
- Lokalizacja: lubelskie
Zadzwonię, zadzwonię, za trzema samochodami, 3,4,5. Po nr VIN, a potem zobaczymy.puławiak pisze:Przemek_1217, czego nie chcesz zadzwonić do tego 4 on wygląda najlepiej z tych wszystkich
E290, hmm, no cóż. Prawie 3 litry i marne 120 kilka kucy??puławiak pisze:Albo E300tdjacekm7 pisze:przedlifta w dieslu to tylko E290
E300, no cóż. Może kiepskim znawcą jestem ale nie widziałem takiego motoru z manualem, a automat nie wchodzi w grę.
[ Dodano: 2013-07-06, 22:07 ]
dawidows89 pisze:a E250TD dlaczego nie ?jacekm7 pisze:Przemek_1217, jakbym szukał poczciwego przedlifta w dieslu to tylko E290
Szukam właśnie przedlifta E250TD(150km) lub E270 CDI poliftowego. Trzeba było tylko przeczytać...
- Przemek_1217
- Posty: 61
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 17:07
- Lokalizacja: lubelskie
Tak tak, chodziło mi o E300TD(177 kucy).
[ Dodano: 2013-07-07, 18:04 ]
Powiedzcie mi jeszcze co o tym sądzicie: http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-250-t ... 86728.html
[ Dodano: 2013-07-07, 18:04 ]
Powiedzcie mi jeszcze co o tym sądzicie: http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-250-t ... 86728.html
Przemek_1217, jak szukasz ekonomicznego i w miarę żwawego motoru to polecam E290TD- ten silnik jak już to posiada 129-130KM a nie 120KM do tego moment ma 300Nm a E250TD niby mocniejszy bo ma 150KM ale moment już 280Nm a KM to nie wszystko w aucie Nm też są ważne a spalanie mi w automacie średnio wychodzi max 6,5 z przy jeździe mieszanej jak i lubię czasami przycisnąć, E250TD jak będziesz spokojnie brykał to może zmieścisz się w 8 litrach, jak chcesz kupić ładnego polifta E270 to wypadało by położyć tak pomiędzy 16 a 20 koła
W124 E250D '95- świeży nabytek
W210 E290TD Avantgarde '98
W202 200D Elegance '94
było:
W124 250D
W210 300D
W124 250D
W124 E200D
W210 E290 T TD
W124 250D
W210 E290TD Avantgarde '98
W202 200D Elegance '94
było:
W124 250D
W210 300D
W124 250D
W124 E200D
W210 E290 T TD
W124 250D
- Przemek_1217
- Posty: 61
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 17:07
- Lokalizacja: lubelskie
20 Nm raczej wielkiej różnicy nie zrobi, a 20km już zrobi. Znajomy ma E250td to po mieście 8-9 mu pali. Przy spokojnej jeździe wychodzi 6 litrów. Nie wiem może i masz kolego rację, ale nie mam przekonania do jednostki 2.9.
Co do samochodu z ogłoszenia nr 3 nie zapisałem sobie nr-u tel a ważność ogłoszenia się skończyła, piątka natomiast została sprzedana. Co do nr czwartego zgadzają się na sprawdzenie na ASO, jednak najbliższe w Lublinie, mówił facet że 100 km od nich. Jakoś trzeba by było tą kwestie inaczej załatwić. Co do VINu, proszę bardzo WDB2100151A697564
Teraz proszę Was o rozkodowanie nr VIN.
Czemu kolego tak twierdzisz??Aloiz pisze:Od kiedy OM612, to trwały silnik haha
Co do samochodu z ogłoszenia nr 3 nie zapisałem sobie nr-u tel a ważność ogłoszenia się skończyła, piątka natomiast została sprzedana. Co do nr czwartego zgadzają się na sprawdzenie na ASO, jednak najbliższe w Lublinie, mówił facet że 100 km od nich. Jakoś trzeba by było tą kwestie inaczej załatwić. Co do VINu, proszę bardzo WDB2100151A697564
Teraz proszę Was o rozkodowanie nr VIN.
VEHICLE TYPE: CarPrzemek_1217 pisze:Teraz proszę Was o rozkodowanie nr VIN.
MODEL NAME: E 250 TURBODIESEL
ENGINE: 605962 10 007429
TRANSMISSION: 717466 07 508843
BODY: 00000
ORDER NUMBER: 0851314286
LIGHTS: HELLA
INTERIOR COLOR: 728A
PAINTS: 197
RETARDER: 8 980603
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
533 SPEAKERS FRONT AND REAR - WITHOUT RADIO
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
570 FOLDING ARMREST, FRONT
580 AIR CONDITIONING
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 XENON HEADLIGHT
655 SPORTS CHASSIS WITH L.A.WHLS, 5-HOLE
693 ALL-ROUND WD-BLUE GLASS,BAND FILTER,REAR WINDOW-ES
700A FABRIC
808 AEJ 06/1/M/X
882 INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
Mercedes W210 sedan 99' 2.2cdi- ex
WJ 4.7 V8 - ex
teraz:
Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD V6 220km
Limited 06'
Toyota Camry 3.0 V6
WJ 4.7 V8 - ex
teraz:
Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD V6 220km
Limited 06'
Toyota Camry 3.0 V6
Przemek_1217 jak będziesz miał okazję przejechać się autem z silnikiem 2.9 TD to skorzystaj. Ja do niedawna miałem taki w manualu i dynamika mimo niedużej mocy naprawdę była wystarczająca. Praktycznie wszyscy moi znajomi jak się dowiedzieli, że auto ma tylko 129 KM to byli w szoku, myśleli, że ma znacznie więcej. Bardzo przyjemnie się jeździ w trasach, 5 bieg i nie trzeba praktycznie redukować, bardzo elastyczny - od 80 do 200 km/h
dokładnie tak jak Szrama pisze- ja przesiadłem się z Alfy Romeo 166 2.4 JTD (v-max licznikowe 230 km/h) i tragedii nie ma, nawet byłem przyjemnie zaskoczony. 2.9TD przyśpiesza naprawdę ok, ja nie mam większego problemu.
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
tak jak piszą Szrama i exeresis zgadzam się z nimi w 100% jak przedlift to tylko E290TD, silniki OM602 są jednym z lepszych w historii MB, jeśli chodzi o wtrysk paliwa to w Oku nie ma komory wstępnej a wacha ma wtrysk bezpośredni a żeby nie było jest to na zwykłej pompie paliwa boscha awaryjność tej jednostki jest bardzo znikoma, jednostki nie do zajechania jak się dba i robi wszystko na czas- płyny filtry itp
motor który brykał w MB W124 jako 250D OM602- jeden z lepszych silników bez powodu nie wylądował w Oku z ciut większą pojemnością ale znacznie większą mocą, ten sam silnik zasilał też Mercedesa G klasę jak i Sprintera gdzie w Sprinterze 1,5 miliona km to żaden problem i silnik chodzi a silnik OM605 turbodoładowany niby mocniejszy nie widziałem nigdy aby wylądował w jakimkolwiek dostawczaku
co do silnika OM606 (3litrowy) TD to występował tylko w automacie- nigdy nie widziałem w manualu, motor OM605 (2,5litra) TD tylko w manualu - nigdy nie widziałem automata, motor OM 602 (2,9litra) TD występował w manualu jak i automacie a jak Mercedes to w automacie skrzynia w Oku 722.6 jest nie do zajechania- 5 biegowa a spalanie ma jak w manualu poza miastem bo w miescie spali wiadomo że mniej, ten kto miał okazje pojeździć Okiem z motorem 2,9 był miło zaskoczony że 130KM a w fotel gniecie a spalanie cóż... w mieście nie przekroczył mi 7,5litra gdzie kumplowi w E250 bywało że 11 opidolił a 8 litrów spali ale w jeździe mieszanej a nie w mieście
motor który brykał w MB W124 jako 250D OM602- jeden z lepszych silników bez powodu nie wylądował w Oku z ciut większą pojemnością ale znacznie większą mocą, ten sam silnik zasilał też Mercedesa G klasę jak i Sprintera gdzie w Sprinterze 1,5 miliona km to żaden problem i silnik chodzi a silnik OM605 turbodoładowany niby mocniejszy nie widziałem nigdy aby wylądował w jakimkolwiek dostawczaku
co do silnika OM606 (3litrowy) TD to występował tylko w automacie- nigdy nie widziałem w manualu, motor OM605 (2,5litra) TD tylko w manualu - nigdy nie widziałem automata, motor OM 602 (2,9litra) TD występował w manualu jak i automacie a jak Mercedes to w automacie skrzynia w Oku 722.6 jest nie do zajechania- 5 biegowa a spalanie ma jak w manualu poza miastem bo w miescie spali wiadomo że mniej, ten kto miał okazje pojeździć Okiem z motorem 2,9 był miło zaskoczony że 130KM a w fotel gniecie a spalanie cóż... w mieście nie przekroczył mi 7,5litra gdzie kumplowi w E250 bywało że 11 opidolił a 8 litrów spali ale w jeździe mieszanej a nie w mieście
W124 E250D '95- świeży nabytek
W210 E290TD Avantgarde '98
W202 200D Elegance '94
było:
W124 250D
W210 300D
W124 250D
W124 E200D
W210 E290 T TD
W124 250D
W210 E290TD Avantgarde '98
W202 200D Elegance '94
było:
W124 250D
W210 300D
W124 250D
W124 E200D
W210 E290 T TD
W124 250D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości