AMG KAT OFF
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
AMG KAT OFF
Wyrzucenie katalizatora w e55, ma sens Waszym zdaniem?
na jaki przyrost mogę liczyć? 2-3-5% (może ktoś to przerabiał)
Wiem że powinno to znacznie ułatwić przepływ spalin
-tak wiem, że będzie głośniej
-tak wiem, że będzie problem z przeglądem
-tak wiem, że to nie ekologiczne
ale cóż, pomocy by zdobyć trochę mocy
na jaki przyrost mogę liczyć? 2-3-5% (może ktoś to przerabiał)
Wiem że powinno to znacznie ułatwić przepływ spalin
-tak wiem, że będzie głośniej
-tak wiem, że będzie problem z przeglądem
-tak wiem, że to nie ekologiczne
ale cóż, pomocy by zdobyć trochę mocy
E 55 AMG Lorinser 99'
415KM
vin: WDB2100741A714201
ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
415KM
vin: WDB2100741A714201
ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
Re: AMG KAT OFF
a temu jeszcze mało.LORINSER pisze:pomocy by zdobyć trochę mocy
Katow zaraz za kolektorem nie ruszamy, ze wzgledu na sondy. Czesto tez katalizatory maja na celu utrudnienie zbyt szybkiego ubytku cisnienia spalin w ukladzie pomiedzy cylindrem a katalizatorem. Sory ze tak nie fachowo to opisalem ale robilem caly uklad u specjalistow w tej dziedzinie i chlopaki wyjasniali mi na miejscu o co w tym wszystkim chodzi.
Jezeli zas mowisz o tych katach pod autem to jak najbardziej mozesz je wywalic, przyrost mocy od 0 do 1KM Chcesz dodatkowe 10KM to caly uklad lacznie z kolektorami do przeprojektowania.
Jezeli zas mowisz o tych katach pod autem to jak najbardziej mozesz je wywalic, przyrost mocy od 0 do 1KM Chcesz dodatkowe 10KM to caly uklad lacznie z kolektorami do przeprojektowania.
- FiLiP_SoPoT
- Posty: 183
- Rejestracja: 20 lip 2010, o 08:28
- Lokalizacja: tak zaje...ało ??
- Kontakt:
ja u siebie niemam zadnych katow mam WOLNY wydech a zamiast katow na dole wstawilem dwie strumienice..srodkowy ten duzy wycialem bo chaczylem nim na garbach zwalniajacych i mam tylko koncowy tlumik AMG i odczulem roznice w jezdzie tylko jeszcze stozek i dolot do stozka zrobilem..i jest zajebisty dzwiek V8 troszke babciom na taxowce to przeszkadza ale to dla mnie zrobilem i gdzies mam klientow ktorym to niepasuje
E 430 TaXi
kolektory i cały wydech dadzą dużo więcej niż 10KM ale koszt samego kolektora 4-6k a wolny wydech też ze 3i będzie darł jape strasznie, niebiescy co chwile będą sapać.
Czy lambda zwariuje jak wywalę wszystkie katy i czy faktycznie da to tylko 0-1KM ? Sanon zniechęcasz mnie strasznie, może chociaż szybciej będzie się wkręcał.
Może ktoś przetarł temat w praktyce?
Filip z tymi strumienicami to też dziwne, przeważnie nic nie dają a czasem robią gorzej, dolot masz jakiś wyliczony czy tak na oko rura i filtr? bo to też ma znaczenie.
Z doświadczenia wiem że stożek i wydech daje tak fajne wrażenia akustyczne, że jesteśmy podekscytowani następuje efekt placebo a osiągi te same.
Czy lambda zwariuje jak wywalę wszystkie katy i czy faktycznie da to tylko 0-1KM ? Sanon zniechęcasz mnie strasznie, może chociaż szybciej będzie się wkręcał.
Może ktoś przetarł temat w praktyce?
Filip z tymi strumienicami to też dziwne, przeważnie nic nie dają a czasem robią gorzej, dolot masz jakiś wyliczony czy tak na oko rura i filtr? bo to też ma znaczenie.
Z doświadczenia wiem że stożek i wydech daje tak fajne wrażenia akustyczne, że jesteśmy podekscytowani następuje efekt placebo a osiągi te same.
E 55 AMG Lorinser 99'
415KM
vin: WDB2100741A714201
ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
415KM
vin: WDB2100741A714201
ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
Ja nie musze cie zniechecac, takie sa fakty opisywalem to juz wczesniej na forum.LORINSER pisze:Czy lambda zwariuje jak wywalę wszystkie katy i czy faktycznie da to tylko 0-1KM ? Sanon zniechęcasz mnie strasznie, może chociaż szybciej będzie się wkręcał.
W moim ex clk 430 mialem przyjemnosc pokombinowac.
Magnaflow pogorszyl osiagi o ponad 5KM (halas ogromny)
Remus pogorszyl osiagi tak jak Magnaflow (halas przcietny, uciazliwy w trasie)
Flowmaster seria 40 + Y-pipe nie pogorszyl osiagow, ale tez nie poprawil. (Dzwiek jak na przelot ciekawy, do zniesienia)
Eisenmann koncowy + srodkowy + wklad filtra K&N dal prawie 12KM (dzwiek bajeczny)
Wszystko robilem u kolegi w lodzi i kazdy setup potwierdzalismy hamowaniem.
Doddam jeszcze ze stozek tez byl hamowany na zimym silniku 0% przyrostu (ladniejszy byl dzwiek i to juz koni dodawalo ) na cieplym silniku moc spadala o kilka %.
Temat z wydechami i dolotami przerabialem praktycznie w kazdym swoim aucie.
Polecam jechac do fachowcow, a nie kombinowanie na wlasna reke.
Prawie zawsze prowadzę wojnę z moimi autami o każde 5 KM i lepszy oddech, właśnie dlatego dopytuje bo to żmudne strasznie. Miałem colta 1.8 GTi i tam ani strumienica ani stożek nic nie dawały wręcz przeciwnie -producent wyliczył to najlpiej. \
Paru Kolegów od e50 i e55 też ruszało ten temat na forum ale bez potwierdzenia czegokolwiek tylko stwierdzenia tu powiedzieli, tam powiedzieli, tu stwierdzi a tam zabronili.
Czytam całą dostępną literaturę i mimo burzy mózgów nie ma odpowiedzi. Jedni mówią oczywistej oczywistości wyrzuceniu katów bo to normalne że przyśpieszy wylot spalin inni zaś krzyczą o zawirowaniu spalin i pogorszeniu osiągów zgłupiałem. Według książek wywalenie kolektorów i wydechów może dać nawet do kilkunastu % a to przy pojemności 5,5 litra i 350KM daje trochę.
jutro go wrzucę na kanał i obejrzę organoleptycznie jak to od spodu wygląda
Paru Kolegów od e50 i e55 też ruszało ten temat na forum ale bez potwierdzenia czegokolwiek tylko stwierdzenia tu powiedzieli, tam powiedzieli, tu stwierdzi a tam zabronili.
Czytam całą dostępną literaturę i mimo burzy mózgów nie ma odpowiedzi. Jedni mówią oczywistej oczywistości wyrzuceniu katów bo to normalne że przyśpieszy wylot spalin inni zaś krzyczą o zawirowaniu spalin i pogorszeniu osiągów zgłupiałem. Według książek wywalenie kolektorów i wydechów może dać nawet do kilkunastu % a to przy pojemności 5,5 litra i 350KM daje trochę.
jutro go wrzucę na kanał i obejrzę organoleptycznie jak to od spodu wygląda
E 55 AMG Lorinser 99'
415KM
vin: WDB2100741A714201
ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
415KM
vin: WDB2100741A714201
ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
Tunerzy amerykanskich wozow na potege wkladaja X pipe, ponoc znacznie poprawia wydajnosc ukladu ale niestety trzeba to liczyc, hamowac i jeszcze raz liczyc. Ja mam teraz projekt chlopakow ze slaska Fabryczne 218KM + S kit BRABUS i remap co dalo 243KM przed zamontowaniem wydechu, po zamontowaniu nowego wydechu niecale 253KM i to juz max, moglem jeszcze kupic kolektory i nowe katy ale wywalil bym kolo 1400 euro a zarobil bym moze 5-7 KM wiecej wiec nieoplacalna imprezka. A kompressor i turbo to juz zbedna zabawa bo za te pieniadze moge z powodzeniem wstawic 500 konny AMG 55 Kompressor z CL'a a najlepiej to kupic CL 55 AMG
Kiedys jak sie zmienia czasy i przybedzie $$$ to marzy mi sie CLK W209 + silnik i skrzynka z W211 E55 Kompressor AMG i po dobrym programie mam okolo 600KM wiec CLK 63 Black Series bedzie mogl pogilgotac mnie po jajkach
Kiedys jak sie zmienia czasy i przybedzie $$$ to marzy mi sie CLK W209 + silnik i skrzynka z W211 E55 Kompressor AMG i po dobrym programie mam okolo 600KM wiec CLK 63 Black Series bedzie mogl pogilgotac mnie po jajkach
oj tak CL 55 robi robotę niestety koszt wsadzenia gdziekolwiek silnika z osprzętem, ze skrzynią (mam taką na sprzedaż polift 2004), mostem do innego niż dedykowane to tego auto to z 50k i nie wiem czy podejdzie- całe wiązki(kłopotliwy CAN). Ziomek do ślicznotki chciał włożyć 6.3 AMG lub właśnie 5.5 z E lub CL i się poddał a kasę ma.
Tak się zastanawiam czy kolektory wydechowe z innych 5.5 mają lepszą przepustowość i pasują na szpilki z w210-blok niby ten sam.
i czy to da radę wsadzić do w210 bez większych rzeźb?
http://moto.allegro.pl/mercedes-55amg-5 ... 99215.html
Tak się zastanawiam czy kolektory wydechowe z innych 5.5 mają lepszą przepustowość i pasują na szpilki z w210-blok niby ten sam.
i czy to da radę wsadzić do w210 bez większych rzeźb?
http://moto.allegro.pl/mercedes-55amg-5 ... 99215.html
E 55 AMG Lorinser 99'
415KM
vin: WDB2100741A714201
ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
415KM
vin: WDB2100741A714201
ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 24 mar 2013, o 21:44
- Lokalizacja: Stalowa Wola
No też bym chciał wiedzieć czy można by zapakować ten kompresorek do w210 bo jednak kleemann jest za drogi a nam brakuje wciaż mocy.
Nie wiem czy zakładać nowy temat wrazie problemu to założe ale chciałbym sie dowiedzieć jak polepszyć osiagi w e55 amg bo w necie na polskich stronach nie ma nic a u mnie cienko z angielskim i niemieckim;D
Nie wiem czy zakładać nowy temat wrazie problemu to założe ale chciałbym sie dowiedzieć jak polepszyć osiagi w e55 amg bo w necie na polskich stronach nie ma nic a u mnie cienko z angielskim i niemieckim;D
Jakbyśmy mieli takie środki na tuning to i pewnie na W211 albo CLS byśmy wygrzebali. Niech sobie jedni nazywają bezsensem tunigowania w210 (bo to dostojny wóz, krowa wielka, czy profanacja albo i druciarstwo) Jedni mają więcej kasy a inni mniej.
Ja bym nie założył takich kół jak mają inni albo nie pomalował bym tak czy nie chciałbym takich czy innych gadżetów ale "wolnoć Tomku w swoim domku"
kwestia gustu i celu użytkowania.
Prosimy o praktyczną lub choćby teoretyczną wiedzę.
pytanie było :
- czy to da radę wsadzić do w210 kompressor z w211 bez większych rzeźb?
- czy kolektory z innych modeli o silniku 5.5 mają większą przepustowość
- czy można wywalić kat -tu odpowiedź jest od Kolegi Fabka -jeżeli lambda jest przed katem to można.
[ Dodano: 2013-03-24, 22:53 ]
Ziemniaczek92 wrzuć swój wóz w "Nasze auta" pochwal się
Ja bym nie założył takich kół jak mają inni albo nie pomalował bym tak czy nie chciałbym takich czy innych gadżetów ale "wolnoć Tomku w swoim domku"
kwestia gustu i celu użytkowania.
Prosimy o praktyczną lub choćby teoretyczną wiedzę.
pytanie było :
- czy to da radę wsadzić do w210 kompressor z w211 bez większych rzeźb?
- czy kolektory z innych modeli o silniku 5.5 mają większą przepustowość
- czy można wywalić kat -tu odpowiedź jest od Kolegi Fabka -jeżeli lambda jest przed katem to można.
[ Dodano: 2013-03-24, 22:53 ]
Ziemniaczek92 wrzuć swój wóz w "Nasze auta" pochwal się
E 55 AMG Lorinser 99'
415KM
vin: WDB2100741A714201
ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
415KM
vin: WDB2100741A714201
ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 24 mar 2013, o 21:44
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Ja naprzykład nie zamienił bym w210 na nowszy bo ja akurat nie lubię nowych aut wole te stare z duszą. a dotego dochodzi to ze to ostatnia wersja składana recznie przez AMG juz kompletnie wyklucza sprzedanie tego auta.
Lori no pochwaliłem sie już można oglądać
Lori no pochwaliłem sie już można oglądać
Ostatnio zmieniony 25 mar 2013, o 17:39 przez ziemniaczek92, łącznie zmieniany 1 raz.
Wybrales najgorsze auto do modow, albo jestes jeszcze mlody i ... (malo wiesz)
Gdybym ja szukal wygodnej i naprawde szybkiej bryki to bym wzial:
W124 E500 (piekne auto pod modyfikacje)
CL 55 AMG ponad 500KM i do wyciagniecia jeszcze spokojnie kolo 80-100KM niewielkim kosztem
W211 E55 Amg (tez super pod mody)
Gdybym ja szukal wygodnej i naprawde szybkiej bryki to bym wzial:
W124 E500 (piekne auto pod modyfikacje)
CL 55 AMG ponad 500KM i do wyciagniecia jeszcze spokojnie kolo 80-100KM niewielkim kosztem
W211 E55 Amg (tez super pod mody)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości