Po diagn. komp. tryb awaryjny,wentylator na maks.obr 2,7CDI

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

atal
Posty: 320
Rejestracja: 9 lis 2010, o 20:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Po diagn. komp. tryb awaryjny,wentylator na maks.obr 2,7CDI

Post autor: atal »

Witam
Otóż do dziś wszystko było w porządku, lecz skusiło mnie podłączenie samochodu pod komputer i pokasowanie błędów. Wszystko było dobrze do chwili, gdy podłączyłem kabel diagnostyczny do pinu nr.2 w kostce diagnostycznej, od tej chwili wiatrak chodzi na maksymalnych obrotach i nie zwalnia, w sterowniku silnika pojawiła się masa błędów których nie da się skasowac (w załączniku screen z programu z błędami). Do tego auto całkowicie straciło moc :zawstydzony:
Błędy to P1636, P0100, P1189, P1403, P1470. Dodam że przed podłączeniem się do tego pinu nr. 2 błędów tych nie było. Pomóżcie co z tym zrobic, czyżby komputer silnika?

Obrazek

Pozdr
WDB2100161B450683
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Drugi raz ten temat
E 270 CDI 2000r, lift, manual
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

wygląda na to,że ten "komputer" podał napięcie nie tam gdzie powinien.Co to za sprzęt jest?
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
atal
Posty: 320
Rejestracja: 9 lis 2010, o 20:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: atal »

mesio14 pisze:Drugi raz ten temat
już nie :)
hammond24 pisze:wygląda na to,że ten "komputer" podał napięcie nie tam gdzie powinien.Co to za sprzęt jest?
Interfejs Viakena na piny, dokładnie coś takiego- http://viaken.pl/pl/diagnoza-mercedes/i ... -piny.html

Co z tym zrobic? Narazie odłączyłem akumulator, może po nocy mu przejdzie :oczami:
WDB2100161B450683
Pussey
Posty: 1007
Rejestracja: 6 sty 2009, o 15:31
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Pussey »

diagnozował carsoftem, tylko nie wiem po co wtykał zasilanie w drugi pin skoro we wtyczce idzie w pierwszym i trzecim,

Carsoft teraz tego nie ruszy, pojedź do kogoś kto ma Star Diagnose , albo MaxiDas i wszystko będzie dobrze :P
atal
Posty: 320
Rejestracja: 9 lis 2010, o 20:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: atal »

Zgadza się - Carsoft, w drugi pin poszedł kabel od diagnozy, zasilanie siedziało w 1 i 3.

Pussey spotkałeś się już z czymś takim? Obyś miał rację, najmniej problemowa opcja :)
WDB2100161B450683
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

Wsadziłeś pin diagnostyczny w pin nr 2 gniazda, gdzie jest napięcie po stacyjce (zacisk 87).
Wygląda na to, że nie działają Ci rzeczy właśnie z tego zacisku (87) zasilane...
Pierwsze co zrób sam, to przejrzyj wszystkie bezpieczniki w aucie, znajdź spalony i wymień...
:]
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 28 gości