Po diagn. komp. tryb awaryjny,wentylator na maks.obr 2,7CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Po diagn. komp. tryb awaryjny,wentylator na maks.obr 2,7CDI
Witam
Otóż do dziś wszystko było w porządku, lecz skusiło mnie podłączenie samochodu pod komputer i pokasowanie błędów. Wszystko było dobrze do chwili, gdy podłączyłem kabel diagnostyczny do pinu nr.2 w kostce diagnostycznej, od tej chwili wiatrak chodzi na maksymalnych obrotach i nie zwalnia, w sterowniku silnika pojawiła się masa błędów których nie da się skasowac (w załączniku screen z programu z błędami). Do tego auto całkowicie straciło moc
Błędy to P1636, P0100, P1189, P1403, P1470. Dodam że przed podłączeniem się do tego pinu nr. 2 błędów tych nie było. Pomóżcie co z tym zrobic, czyżby komputer silnika?
Pozdr
Otóż do dziś wszystko było w porządku, lecz skusiło mnie podłączenie samochodu pod komputer i pokasowanie błędów. Wszystko było dobrze do chwili, gdy podłączyłem kabel diagnostyczny do pinu nr.2 w kostce diagnostycznej, od tej chwili wiatrak chodzi na maksymalnych obrotach i nie zwalnia, w sterowniku silnika pojawiła się masa błędów których nie da się skasowac (w załączniku screen z programu z błędami). Do tego auto całkowicie straciło moc
Błędy to P1636, P0100, P1189, P1403, P1470. Dodam że przed podłączeniem się do tego pinu nr. 2 błędów tych nie było. Pomóżcie co z tym zrobic, czyżby komputer silnika?
Pozdr
WDB2100161B450683
już niemesio14 pisze:Drugi raz ten temat
Interfejs Viakena na piny, dokładnie coś takiego- http://viaken.pl/pl/diagnoza-mercedes/i ... -piny.htmlhammond24 pisze:wygląda na to,że ten "komputer" podał napięcie nie tam gdzie powinien.Co to za sprzęt jest?
Co z tym zrobic? Narazie odłączyłem akumulator, może po nocy mu przejdzie
WDB2100161B450683
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Wsadziłeś pin diagnostyczny w pin nr 2 gniazda, gdzie jest napięcie po stacyjce (zacisk 87).
Wygląda na to, że nie działają Ci rzeczy właśnie z tego zacisku (87) zasilane...
Pierwsze co zrób sam, to przejrzyj wszystkie bezpieczniki w aucie, znajdź spalony i wymień...
Wygląda na to, że nie działają Ci rzeczy właśnie z tego zacisku (87) zasilane...
Pierwsze co zrób sam, to przejrzyj wszystkie bezpieczniki w aucie, znajdź spalony i wymień...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 28 gości