Pytanie odnośnie 3.0TD

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

teoretycznie może być tak, że wpisali ci datę rejestracji a nie produkcji, w polskich dowodach są wypisywane straszne bzdury, ja mam sedana, ave 3.0td i wpisaną masę całkowitą 1555kg, auto pewnie waży z 1700kg.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
maverick200
Posty: 146
Rejestracja: 2 lip 2011, o 13:35
Lokalizacja: PIERDZISZEWO GÓRNE

Post autor: maverick200 »

Ta - uscislajac rubryczki dowodu rej.:

jest rubryka pierwszej rejestracji ( pierwsza strona dowodu)
jest rubryka rejestracji pojazdu w kraju (pierwsza strona dowodu)
oraz data produkcji (piata strona dowodu)

mit polega na tym, ze polscy diagnosci majac brief w rece wpisuja to co chcemy, czyli date pierwszej rejestracji jako date produkcji...

a potem problemy przy zamawianiu czesci (zamiennych podrobek)

ale co - zawsze to mamy mlodsze auto :D
- NIE PISZĘ MODELU MERCEDESA, BO TO SIĘ CAŁY CZAS ZMIENIA
- NIE PISZĘ ILE ICH MIAŁEM, BO BYŚ SIĘ PRZEWRÓCIŁ
- JESTEM FASCYNATEM TEJ MARKI (nie handlarzem) I MIAŁEM ICH DUŻO, A NA TĄ CHWILĘ MAM ICH KILKA
Balbin
Posty: 83
Rejestracja: 31 maja 2012, o 10:55
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Balbin »

wracajac do tematu 3.0TD i instalacji skrzyni manualnej i wytrzymalosci. przelozylem ten silnik do W124 i spialem go ze skrzynia manualna od 2.5D 90km sprzeglo tez z tego silnika. upalam to auto od pol roku moc i moment obrotowy rzedu 330Nm pozwala palic laka nawet na 3 biegu i jeszcze ani razu sprzeglo sie nie zaslizgalo :D
Co do pasowania skrzyn Mercedes produkuje tak silniki i skrzynie ze z pasowaniem nie ma problemu nawet jesli skrzynia jest 15 lat mlodsza od silnika ;)
Obrazek
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

Balbin pisze:przelozylem ten silnik do W124 i spialem go ze skrzynia manualna od 2.5D 90km sprzeglo tez z tego silnika
Masakra. Masz jakiś filmik jak to jeździ? Chyba musi być niezły masakrator!

Jak sobie poradziłeś z elektroniką silnika? Co z EGR?
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
Balbin
Posty: 83
Rejestracja: 31 maja 2012, o 10:55
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Balbin »

pompela, filmikow nie mam jeszcze zostalo mi spasowac jakis intercooler bo oryginalnie w W124 go nie bylo. Elektronika hehe ze tak powiem poleciala zamiast oryginalnej pompy mam pompe z OM603 od W140 3.5TD w ktorej oryginalnie sekcje sa 6mm a nie tak jak w tamtej elektronicznej 5.5mm co tez wplynelo na osiagi no i dzieki temu jedyna rzecza z elektryki u mnie jest tylko przekaznik swiec zarowych ;)
calosc opisana jest na zaprzyjaznionym forum w201w124.com i na mb201-124.eu
w skroce pare zdjec z prac:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
jak widac EGR zaslepiony :D zdjecie calosci:
Obrazek
Obrazek
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

Balbin, nieźle, ale koniecznie musisz nagrać filmik :)

To pewnie przy drugim biegu opony tracą przyczepność?

Muszę zajrzeć na "niebieskie" forum...
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
Balbin
Posty: 83
Rejestracja: 31 maja 2012, o 10:55
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Balbin »

no na forum zapraszam jest wielu ogarnietych ludzi
qoompel pisze:To pewnie przy drugim biegu opony tracą przyczepność?
no staram sie nie ciskac do konca bo zimowki trafi przed koncem sezonu :D
tak dla przykladu poprzedni oryginalny silnik w moim W124 OM602
Obrazek
Obrazek
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

Balbin, Powiedz mi jak rozwiązałeś starowanie ciśnieniem doładowania, skoro wywaliłeś elektronikę?
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Balbin, świetny projekt gratulacje. Wreszcie ktoś robi cos fajnego zamiast stekać. :hyhy: Ja wkładam PB 2,3 16v dohc 147km do Transita MK3 z klima, automatem i innymi gadżetami, doceniam starania - efekt bardzo mi się podoba.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Balbin
Posty: 83
Rejestracja: 31 maja 2012, o 10:55
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Balbin »

romek61, jak wiadomo przy elektronicznej pompie w 3.0TD Waste gate przy Turbie jest podcisnieniowy, a ze nie jest zintegrowany z oryginalna turbina to po zmianie na pompe mechaniczna przerobilem go na nadcisnieniowy :D narawde prosta konstrukcja.
elspasoo, na co Ci taka moc w transicie ??:D
Obrazek
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Balbin, auto kempingowe Westfalia Nugget, a moc to moja fanaberia. Kończę OT
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości