[M271] Dlaczego w silniku M271 Mercedesa rozrząd traci zęby?

Problemy dotyczące pozostałych Mercedesów W211, W124, W220, W140, W202 itd.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
alpha_one
Posty: 31
Rejestracja: 20 lis 2009, o 14:25
Lokalizacja: Offenbach/Turkowice

[M271] Dlaczego w silniku M271 Mercedesa rozrząd traci zęby?

Post autor: alpha_one »

S212 E500 4Matic AMG (M278) 2014/8
S210 E320 (M112) '97 Avantgarde
W124 200TD '89
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Aloiz »

E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
Gibon
Posty: 461
Rejestracja: 8 wrz 2010, o 23:44
Lokalizacja: WLKP

Post autor: Gibon »

Celowa wada fabryczna, jak przy 2.0 TDI VW
WDB1241251B666480 (2.5 D )
WDB1400321A294222 (3.2 1996r)
www.odszkodowania-wlodarczyk.pl
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Raczej strzał w stopę.H.
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Już dwa razy temat przeszedł przez mój warsztat.
Głupim rozwiązaniem jest to, że wałek jest blokowany od strony skrzyni biegów.
Automatycznie silnik i ew. skrzynia do demontażu.
Stąd ta nieprawdopodobna cena.Sam wałek nie ulega zniszczeniu.Jego konstrukcja (wpadka)
tworzy problemy przy wymianie.A przecież sama zębatka mogłaby być wymienialna od strony rozrządu.Koszt 1/8.Brak komentarza.System napinacza łańcucha to też kosmos. :hyhy:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Inżynierki polepszyli ro absurdu i wyszło jajo kwadratowe.
Czy to przypadek, czy zamysł??? [ a w A6 Qatro kombi 2,5 tdi z 1998 od braciszka regularnie sypia sie wałki rozrządu bo za małe kanały olejowe były ponoć! I wiele firm ma takie wpadki. To cena poszukiwań lepszego gdy jest coś dobre, tak musi być]
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
tomi382
Posty: 326
Rejestracja: 14 paź 2011, o 03:43
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Post autor: tomi382 »

Wszystko zepsują, nawet W123 i 201 nie potrafili zastąpić godnymi egzemplarzami :looka:
WDB2021211A601521
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

Bo taka jest polityka wszystkich koncernów motoryzacyjnych, mercedes udowodnił wszystkim, że produkcja samochodu niepsującego się jest bardzo niebezpieczna dla danego koncernu, potem trzeba się łączyć z innymi koncernami, które zaniżają tak potężnie poziom, że możemy zapomnieć o samochodzie prawie idealnym. Mamy teraz w naszych mercach blachę pomysłu amerykańskiego i rdzewieją, nie znam żadnej dobrej rzeczy wymyślonej przez panów zza oceanu (co do samochodów).
Nowoczesna polityka to taka gdzie samochód się psuje rzadko ale konkretnie, siada jedna rzecz ale trzeba za to zapłacić z 5tyś.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
alpha_one
Posty: 31
Rejestracja: 20 lis 2009, o 14:25
Lokalizacja: Offenbach/Turkowice

Post autor: alpha_one »

Wygląda na to że, nie będzie na co się przesiąść w przyszłości, bo co to za zmiana na skarbonkę bez dna. Ciekawe czy takie marki jak BMW i Audi też tak mocno zarabiają w ten sposób i jaka jest skala tego zjawiska. Jeśli relatywnie nowe samochody w ten sposób się psują to co będzie z lojalnością klientów i przywiązaniem do marki? :/
S212 E500 4Matic AMG (M278) 2014/8
S210 E320 (M112) '97 Avantgarde
W124 200TD '89
Gibon
Posty: 461
Rejestracja: 8 wrz 2010, o 23:44
Lokalizacja: WLKP

Post autor: Gibon »

Powiedzcie mi jak to możliwe, że odwala się taką fuszere, jak 40 lat temu wysyłano ludzi w kosmos a 30 lat temu potrafiono stworzyć silnik który wytrzymywał bez problemu 1-2mln km bez wiekszego remontu?

Polecam:

http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU
WDB1241251B666480 (2.5 D )
WDB1400321A294222 (3.2 1996r)
www.odszkodowania-wlodarczyk.pl
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Szczytu tego jeszcze nie widzieliście.Trzy f-my znaczące, zastosowały wałki wyrównoważające
w misce olejowej współpracujące z pompą olejową.Koszt i wymiana przekracza czasem wartość auta.
W tym wypadku Chińczycy wykazali się kreatywnością i za 1/6 ceny można kupić taki podzespół. Co ciekawe nie wysiada. :hyhy:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
dziki24
Posty: 560
Rejestracja: 7 wrz 2010, o 09:49
Lokalizacja: Wrocław/Lubawka

Post autor: dziki24 »

Jak to dobrze, że mam om606. Co do nowych silniczków to audi robi fajne motorki 1.9 TDI. Co do jednostki 2.5 w audi to słyszałem opinie od kilku mechaników, że silnik nie do ustawienia jak coś zacznie się psuć.

Wygląda na to, że te wszystkie samochody liczone na jednego właściciela to cena postępu jaką musimy zapłacić. Pierwszy właściciel cieszy się z nowej fury a kolejny nabywca żałuje, że nie kupił nowego. Ot cała filozofia.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP

"In rust we trust"
Szrama
Posty: 463
Rejestracja: 31 maja 2010, o 23:25
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Szrama »

dziki24 silnik 1.9 TDI jest już nie oferowany. Jednostka została zastąpiona przez bardziej awaryjną konstrukcję z głowicą 16 zaworową 2.0 TDI.

Silnik 1.9 TDI nie był tylko montowany w Audi, a w całej grupie VAG'a. Było bardzo dużo wersji tego silnika, za najbardziej wytrzymałe uważane są jednostki zasilane pompą rozdzielaczową, jednostki zasilane pompowtryskiwaczami były droższe w eksploatacji.

Sory za OT :)

Co do wpadek konstrukcyjnych, bądź dziwnych rozwiazań w stylu SBC niestety będzie tego coraz wiecej i musimy się z tym pogodzić...
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

To jest celowe postarzanie produktu - zapraszam do obejrzenia tego filmu http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Awatar użytkownika
Kucza
VIP
Posty: 753
Rejestracja: 27 maja 2010, o 21:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kucza »

--Arkadia-- pisze:To jest celowe postarzanie produktu - zapraszam do obejrzenia tego filmu http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU
Normalnie Matrix!

pozd
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# => Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości