Spalanie 2.3 lpg przy instalacji sekwencyjnej.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 1004
- Rejestracja: 25 lip 2010, o 23:28
- Lokalizacja: NOS,ZSZ
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
chyba sobie żartujesz????Jednak benzyna dosyć szybko łapie temp
inaczej sobie nie wyobrażam... masz pojęcie o mechanice i o temp spalania silników benzynowych i wysokoprężnych??? bo widzę że gdzieś bujasz... i chyba każdy wie gdzie...
ja ci tylko powiem tak: gdyby twoja benzyna miała taki układ chłodzący jak np CDI to by nigdy nie osiągnęła temp pracy... a że go tak naprawdę nie ma to sie nagrzewa dosyć szybko...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Jechałem nad morze i powiem ze bylem zaskoczony, na S3 tempomat 150 w trasie tez ok 110-120 4 osoby z bagazami i kickdown sie zdarzył pare razy i z Wrocławia jak jechałem to zatankowałem dopiero w szczecinie, wyszło mi ok 11l a zadziwiony to jestem bo tyle to paliła moja daewoo nubira jak jechałem 90 i wszystko wyło i latalo w srodku
WDB2100371A343039 Classic E230 +BRC LPG Na taxi
Strony www, Sklepy i inne usługi informatyczne www.omnia-it.pl
Strony www, Sklepy i inne usługi informatyczne www.omnia-it.pl
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
nie wiesz nie zabieraj głosu!!!! akurat CDI ma zbyt rozbudowany system chłodzenia przez co zimą ten silnik rzadko jest dogrzany... uwierz... gdyby do CDI zastosować system chłodzenia od 2,3 to zimą CDI by sie gotował!!!!jarecki500, akurat i po to dogrzewanie silnika w CDI 320... Nie gadaj bo CDI szybko się jakoś nie grzeją jak jest dobry mróz.
niejakub rozumiesz czy dalej nie dociera to do ciebie?
nie wierzysz? zapytaj naszego guru kolegi NOC
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
U mnie na gaz przełącza się przy standardowej temp. chyba 35 lub 40st., i to ponoć całkowicie wystarcza.bifil pisze:wasiliew, masz racje. mało ekonomicznie. Chciałem żeby smarowanie wtryski miały bo gaz jest bardziej suchy. Ale jutro podjade żeby zmniejszyli temperature przełączania.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości