Spalanie 2.3 lpg przy instalacji sekwencyjnej.

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

fajneksywysazaj
Posty: 1004
Rejestracja: 25 lip 2010, o 23:28
Lokalizacja: NOS,ZSZ

Post autor: fajneksywysazaj »

to będę musiała w sobotę przycisnąć mojego mechanika niech myśli do zimy co z tym zrobić :-)
KIA Sedona 2006 3.8 LPG
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

Jednak benzyna dosyć szybko łapie temp
chyba sobie żartujesz????
inaczej sobie nie wyobrażam... masz pojęcie o mechanice i o temp spalania silników benzynowych i wysokoprężnych??? bo widzę że gdzieś bujasz... i chyba każdy wie gdzie...

ja ci tylko powiem tak: gdyby twoja benzyna miała taki układ chłodzący jak np CDI to by nigdy nie osiągnęła temp pracy... a że go tak naprawdę nie ma to sie nagrzewa dosyć szybko...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
niejakub
VIP
Posty: 523
Rejestracja: 18 gru 2008, o 22:11
Lokalizacja: Sandnes Nor

Post autor: niejakub »

jarecki500, akurat :lol: i po to dogrzewanie silnika w CDI 320... Nie gadaj bo CDI szybko się jakoś nie grzeją jak jest dobry mróz.
S124 200 D ASB '91 ex
S210 320 CDI '01 ex
w123 220D '76 ex
w123 300D '77 ex
lubię ZIPPO

Oo\=|=/oO
Awatar użytkownika
pauliq
Posty: 24
Rejestracja: 7 sie 2011, o 23:39
Lokalizacja: wroc

Post autor: pauliq »

Jechałem nad morze i powiem ze bylem zaskoczony, na S3 tempomat 150 w trasie tez ok 110-120 4 osoby z bagazami i kickdown sie zdarzył pare razy :) i z Wrocławia jak jechałem to zatankowałem dopiero w szczecinie, wyszło mi ok 11l a zadziwiony to jestem bo tyle to paliła moja daewoo nubira :P jak jechałem 90 i wszystko wyło i latalo w srodku :D
WDB2100371A343039 Classic E230 +BRC LPG Na taxi :)
Obrazek Strony www, Sklepy i inne usługi informatyczne :) www.omnia-it.pl
boryswa
Posty: 3
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 21:34
Lokalizacja: wawa

Post autor: boryswa »

moj lakomczuch bierze odpowiednio 10 i 13 :)
Nie jezdze zbyt agresywnie :)
Awatar użytkownika
bifil
VIP
Posty: 89
Rejestracja: 30 lis 2008, o 14:19
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bifil »

Też sobie zlitrarzowałem autko i wyszło mi 12,8 litra gazu.
Z rozpałką (Pb 5,20 Lpg 2,59) wyszło mi 41PLN/100km. Z tym że przełącza mi się na gaz jak osiągnie 90 stopni.
E200 Kompressor ELEGANCE 2001r
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

bifil pisze:Z tym że przełącza mi się na gaz jak osiągnie 90 stopni.
Za dużo. mało ekonomicznie.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

jarecki500, akurat i po to dogrzewanie silnika w CDI 320... Nie gadaj bo CDI szybko się jakoś nie grzeją jak jest dobry mróz.
nie wiesz nie zabieraj głosu!!!! akurat CDI ma zbyt rozbudowany system chłodzenia przez co zimą ten silnik rzadko jest dogrzany... uwierz... gdyby do CDI zastosować system chłodzenia od 2,3 to zimą CDI by sie gotował!!!!

niejakub rozumiesz czy dalej nie dociera to do ciebie?

nie wierzysz? zapytaj naszego guru kolegi NOC
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
bifil
VIP
Posty: 89
Rejestracja: 30 lis 2008, o 14:19
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bifil »

wasiliew, masz racje. mało ekonomicznie. Chciałem żeby smarowanie wtryski miały bo gaz jest bardziej suchy. Ale jutro podjade żeby zmniejszyli temperature przełączania.
E200 Kompressor ELEGANCE 2001r
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

bifil pisze:wasiliew, masz racje. mało ekonomicznie. Chciałem żeby smarowanie wtryski miały bo gaz jest bardziej suchy. Ale jutro podjade żeby zmniejszyli temperature przełączania.
U mnie na gaz przełącza się przy standardowej temp. chyba 35 lub 40st., i to ponoć całkowicie wystarcza.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości