Co to jest i do czego służy?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Co to jest i do czego służy?
Pierwsze przymrozki uświadomiły mi jakąś nieszczelność w układzie paliwowym. Auto gorzej odpalało, gdzieś łapało powietrze. Poczytałem, zajrzałem i rzeczywiście łączenia przewodów pompy wstępnej i wysokiego ciśnienia (gdzieś ktoś to tak nazwał) widocznie zasmarkane ropą. W ASO kupiłem oringi, wymieniłem. Umyłem, żeby widzieć czy po wymianie pokazują się jakieś bąbelki powietrza.
Gdy silnik pracuje jest wszystko ok, jednak gdy wyłączę silnik widać jak w stronę wylotu pompy wstępnej cofa się skądś powietrze!
Oględziny doprowadziły mnie do urządzonka, o które chcę Was zapytać.
Rurka na wylocie pompy wstępnej ma założony trójnik i doprowadzona jest nad silnik gdzie umiejscowione jest to urządzenie.
Jest to coś co przypomina pompkę albo raczej jakiś odpowietrznik. Problem w tym, że jeśli to odpowietrznik to nie odpowietrza. Cały czas w rurce dolotowej jest zamiast paliwa powietrze, które to po wyłączeniu silnika cofa się w stronę pompy. W trakcie pracy i przegazowania paliwo spiętrza powietrze przy tym urządzeniu ale nie wypycha na zewnątrz... A może to nie odpowietrznik
Ten element ma numer A611 078 0349
Proszę o podpowiedź co to jest, jak powinno działać, czy da się regenerować, jakoś rozebrać, żeby wypuścić to powietrze.
W EPC pokazana jest pozycja A 611 078 0331, która jest częścią tego urządzenia. Domyślam się więc, że jest to jakoś rozbieralne... ale jak?
WDB2102161B401852 a to moje autko.
Gdy silnik pracuje jest wszystko ok, jednak gdy wyłączę silnik widać jak w stronę wylotu pompy wstępnej cofa się skądś powietrze!
Oględziny doprowadziły mnie do urządzonka, o które chcę Was zapytać.
Rurka na wylocie pompy wstępnej ma założony trójnik i doprowadzona jest nad silnik gdzie umiejscowione jest to urządzenie.
Jest to coś co przypomina pompkę albo raczej jakiś odpowietrznik. Problem w tym, że jeśli to odpowietrznik to nie odpowietrza. Cały czas w rurce dolotowej jest zamiast paliwa powietrze, które to po wyłączeniu silnika cofa się w stronę pompy. W trakcie pracy i przegazowania paliwo spiętrza powietrze przy tym urządzeniu ale nie wypycha na zewnątrz... A może to nie odpowietrznik
Ten element ma numer A611 078 0349
Proszę o podpowiedź co to jest, jak powinno działać, czy da się regenerować, jakoś rozebrać, żeby wypuścić to powietrze.
W EPC pokazana jest pozycja A 611 078 0331, która jest częścią tego urządzenia. Domyślam się więc, że jest to jakoś rozbieralne... ale jak?
WDB2102161B401852 a to moje autko.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości