zapala się kontrolka oleju w E200
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 kwie 2008, o 11:09
- Lokalizacja: okolice Katowic
Panowie olej jest z pewnego źródła i na pewno Shell a nie podróba, filtr jest oryginalny i też na nim nie oszczędzałem.
Swoją drogą to jeśli myślicie że olej z 4l opakowanie jest czystszy niż olej z beczki to jesteście w błędzie taki olej jest w 4 lub 5 klasie czystości. Jak ktoś chce mieć super czysty olej to musi go sobie zamówić u producenta i wtedy taki olej jest dopiero specjalnie filtrowany i doprowadza się go wtedy do takiej klasy czystości jak życzy sobie klient ale to kosztuje.
Swoją drogą to jeśli myślicie że olej z 4l opakowanie jest czystszy niż olej z beczki to jesteście w błędzie taki olej jest w 4 lub 5 klasie czystości. Jak ktoś chce mieć super czysty olej to musi go sobie zamówić u producenta i wtedy taki olej jest dopiero specjalnie filtrowany i doprowadza się go wtedy do takiej klasy czystości jak życzy sobie klient ale to kosztuje.
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
hm...a moze jak Ci sie znow zaswieci to podaj co jest napisane na wyswietlaczu pod ikonka olejowa bo komputer przewaznie wypisuje co jest nie tak...czy poziom za duzy czy za maly...i na jaki kolor sygnalizuje Ci blad?
pytam bo u mnie bylo tak ze przykladowo jak mialem oleju miedzy min a max ale blizej min i wjechalem na dolek albo cos to sygnalizowal problem z olejem na wyswietlaczu kolorem zoltym i tyle...ale jak wymienialem olej i sie okazalo go za duzo to mi sygnalizowal na czerwono i komputer wypisal ze jest zbyt wysoki poziom oleju w silniku
wiec jest u mnie jest tak ze zolty ma mniejszy priorytet od czerwonego
ooo...a jeszcze jak masz ASSYST i czujnik oleju pozwala na pomiar na postoju to mozesz sprawdzic ile potrzeba dolewki (jesli potrzeba) w natepujacy sposob...
1. Rozgrzac silnik do okolo 60'C.
2. Zgasic silnik, przekrecic kluczyk w polozenie 2 (zaplon).
3. Poczekac chwile az na wyswietlaczu pojawi sie pytanie "Oil level check?"
4. Wcisnac dwa razy zero (to po lewej stronie licznika od kasowania przebiegu dziennego).
Powinien zmierzyc poziom oleju i napisac czy jest OK lub ile potrzeba dolac. Ten sposob dziala jak sie ma samochod wyposazony w ASSYST (moj jest z 04.1997 i ma).
pytam bo u mnie bylo tak ze przykladowo jak mialem oleju miedzy min a max ale blizej min i wjechalem na dolek albo cos to sygnalizowal problem z olejem na wyswietlaczu kolorem zoltym i tyle...ale jak wymienialem olej i sie okazalo go za duzo to mi sygnalizowal na czerwono i komputer wypisal ze jest zbyt wysoki poziom oleju w silniku
wiec jest u mnie jest tak ze zolty ma mniejszy priorytet od czerwonego
ooo...a jeszcze jak masz ASSYST i czujnik oleju pozwala na pomiar na postoju to mozesz sprawdzic ile potrzeba dolewki (jesli potrzeba) w natepujacy sposob...
1. Rozgrzac silnik do okolo 60'C.
2. Zgasic silnik, przekrecic kluczyk w polozenie 2 (zaplon).
3. Poczekac chwile az na wyswietlaczu pojawi sie pytanie "Oil level check?"
4. Wcisnac dwa razy zero (to po lewej stronie licznika od kasowania przebiegu dziennego).
Powinien zmierzyc poziom oleju i napisac czy jest OK lub ile potrzeba dolac. Ten sposob dziala jak sie ma samochod wyposazony w ASSYST (moj jest z 04.1997 i ma).
Ostatnio zmieniony 17 lis 2008, o 12:57 przez Klosiak, łącznie zmieniany 1 raz.
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 kwie 2008, o 11:09
- Lokalizacja: okolice Katowic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 35 gości