2,2 CDI - cieknie pompa wtryskowa - BOSCH , 220 CDI

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

kwakier
Posty: 13
Rejestracja: 1 kwie 2010, o 18:46
Lokalizacja: Siemianowice
Kontakt:

2,2 CDI cieknąca pompa wtryskowa, pytanie odnośnie wymiany

Post autor: kwakier »

Witam!
W moim W210 niemiłosiernie cieknie pompa wtryskowa, postanowiłem oddać ją do regeneracji, ale niestety to nie pomogło, muszę zakupić nową (używaną) pompę, numer pompy, która jest obecnie zamontowana to:
A 611 070 09 01, lub BOSCH: 0445 010 027
Odnalazłem tylko pompy z następującym numerem:
A 611 070 05 01, lub BOSCH: 0445 010 008
Moje pytanie brzmi:
Czy mogę zamontować pompę, która jest dostępna, ale z innym numerem?
E200 2,2 CDI 2002r.

VIN:WDB2100071B498961
Awatar użytkownika
Marcin13736
Posty: 275
Rejestracja: 17 lis 2009, o 00:12
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Marcin13736 »

Kolego kwakier, zaprawszam tu: search.php
A potem wszystko będzie prościej...
W202 '97 250TD 150KM- ex
W210 '00 320 PB automacik
kliknij "pomógł"- jeśli byłem Ci pomocny
kwakier
Posty: 13
Rejestracja: 1 kwie 2010, o 18:46
Lokalizacja: Siemianowice
Kontakt:

Post autor: kwakier »

niestety na forum nie odnalazłem konkretnej odpowiedzi na moje pytanie, dlatego też napisałem nowy temat. Jeżeli to cała twoja porada to dziękuje uprzejmie za pomoc. Pozdrawiam.
E200 2,2 CDI 2002r.

VIN:WDB2100071B498961
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

O ile pamiętam,z postów to jest jakiś problem,bo pompa+wtryski to jakaś całość,w tym sensie,że do danych wtrysków można zastosować tylko daną pompę/pompy.
A nie możesz zadzwonić do serwisu,jak Ci zależy na czasie,bo tutaj coś fachowcy mają już święta i nie wiadomo kiedy skończą.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Re: 2,2 CDI cieknąca pompa wtryskowa, pytanie odnośnie wymia

Post autor: avandgarde »

kwakier pisze:Witam!
W moim W210 niemiłosiernie cieknie pompa wtryskowa, postanowiłem oddać ją do regeneracji, ale niestety to nie pomogło, muszę zakupić nową (używaną) pompę, numer pompy, która jest obecnie zamontowana to:
A 611 070 09 01, lub BOSCH: 0445 010 027
Odnalazłem tylko pompy z następującym numerem:
A 611 070 05 01, lub BOSCH: 0445 010 008
Moje pytanie brzmi:
Czy mogę zamontować pompę, która jest dostępna, ale z innym numerem?
Czemu uszczelnienie nie pomogło,przeciez tam jest bardzo prosty zestaw uszczelniajacy. ;-)
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
kwakier
Posty: 13
Rejestracja: 1 kwie 2010, o 18:46
Lokalizacja: Siemianowice
Kontakt:

Post autor: kwakier »

Po uszczelnianiu cieknie ciurkiem, wcześniej było tylko mokre, z tego co mi pokazywali to jest dość duży ubytek w materiale, poza tym pompa była już kiedyś uszczelniana. Chyba jednak prościej będzie zadzwonić do serwisu.
E200 2,2 CDI 2002r.

VIN:WDB2100071B498961
piski77
Posty: 85
Rejestracja: 27 maja 2008, o 11:57
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: piski77 »

Ale nie podałeś co cieknie paliwo (ON) czy olej jeżeli paliwo to może być źle włożona uszczelka na zawór od imobilajzera lub nie została wymieniona.A gdzie regenerowałeś tą pompę?
MB W210 E250 Diesel 97r Avantgarde

VIN WDB2100101A368438
cetan
VIP
Posty: 79
Rejestracja: 16 paź 2008, o 17:21
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

silnik drży przy niskich obrotach 220 CDI

Post autor: cetan »

Witam. Mam problem. silnik 2,2 cdi 98r przy dojeżdżaniu do swiateł silnik dostaje dziwnych drgawek tak jakby chodził na 3 garach. Jest to zjawisko częste, ale nie zawsze. Bardzo często gdy paliwa jest mniej niż połowa zbiornika.Po zatankowaniu do pełna jakby lepiej.Przewody paliwowe suche, pompa sucha.w przewodach paliwowych brak powietrza. Przy odkręcaniu korka paliwa brak syczenia. Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 11 paź 2010, o 22:11 przez cetan, łącznie zmieniany 1 raz.
W210 2.2 CDI AVANGARDE 1998R.
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Szklanej kuli nie mam, ale mi to wtryskiem pachnie, przykre, będzie bolało!
Lałeś podła naftę bo taniej???????
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
cetan
VIP
Posty: 79
Rejestracja: 16 paź 2008, o 17:21
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

Post autor: cetan »

Przeciwnie.Tylko Lotos Dynamic.
W210 2.2 CDI AVANGARDE 1998R.
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Brak wytrysku! Albo wytrysk niepełny, tzw. wyciek !
Na kanał!
A potem powiesz co było.
H.
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
holloww
Posty: 159
Rejestracja: 11 maja 2010, o 22:19
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: holloww »

Po pierwsze podłączenie pod kompa i sprawdzenie równomierności wtrysku.
Po drugie sprawdzenie baku, bo w niektórych przypadkach jest bak dzielony na pół i siada pompka od przepompowywania paliwa.
www.mercserwis.pl SERWIS SAMOCHODOWY
cetan
VIP
Posty: 79
Rejestracja: 16 paź 2008, o 17:21
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

Post autor: cetan »

Witam ponownie. Dokonałem:uszczelnienia pompy, regeneracji wtryskiwaczy włącznie z wymianą końcówek i nic .Dalej to samo. Zweryfikowałem zależność od poziomu paliwa w zbiorniku -bez różnicy.Dostaje "kociej mordy".oczekuję dalszych porad.
W210 2.2 CDI AVANGARDE 1998R.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

dymi na czarno?
cetan
VIP
Posty: 79
Rejestracja: 16 paź 2008, o 17:21
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

Post autor: cetan »

Dzięki fachowej pomocy p.Tadeusza (noc) problem został zlokalizowany. Powodem całego zła był brak kontaktu lub słaby styk na złączu sterownika. Bardzo sprawnie i fachowo podszedł ww do tematu i tyle.Duże uznanie dla fachowca!!!!. Polecam.
W210 2.2 CDI AVANGARDE 1998R.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 29 gości