Uszkodzony wskaźnik? Pływak?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
ok, to już zrobiłem, odłączyłem wtyczkę, ale jak go wyciągnąć? Jest cały zakurzony - dodam ;p
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Oczyść bardzo dokładnie czujnik i jego okolice żeby nic do środka nie wpadło, wypnij kość elektryczną.Przygotuj dwa śrubokręty lub dłuższe śruby 5-6 mm. włóż do otworów naprzeciwko siebie w plastykowej części paliwomierza.Pomiędzy te śruby poziomo włóż mocny
śrubokręt i przekręć w kierunku przeciwnym do kierunku pracy wskazówek zegara (w lewo).
Wystarczy przekręcenie o kąt 30° i paliwomierz jest wolny.Zapamiętaj w jakiej stoi pozycji, bo wkładając go w innej zniszczysz go.Wcześniej jednak odkręć korek paliwa baku i naszykuj jakieś szmaty papiery bo będzie z paliwomierza obciekać paliwo.Jeżeli masz omomierz to go pomierz powinien mieć w jednej z pozycji 0 ohm. a w drugiej chyba 200 ohm.Gdzieś to opisałem na forum.Jeżeli masz możliwość porównania kształtu druta z jakimś innym to porównaj na wszelki wypadek ten kąt Wygląda na to,że u Ciebie jest za mocno wyprostowany
lub bak jest wgięty od dołu.Powodzenia odpisz.
Jak podepniesz kość i włączysz stacyjkę to możesz zobaczyć czy w górnej pozycji jest max. a w dolnej minimum przestawiając pływak ręką.
śrubokręt i przekręć w kierunku przeciwnym do kierunku pracy wskazówek zegara (w lewo).
Wystarczy przekręcenie o kąt 30° i paliwomierz jest wolny.Zapamiętaj w jakiej stoi pozycji, bo wkładając go w innej zniszczysz go.Wcześniej jednak odkręć korek paliwa baku i naszykuj jakieś szmaty papiery bo będzie z paliwomierza obciekać paliwo.Jeżeli masz omomierz to go pomierz powinien mieć w jednej z pozycji 0 ohm. a w drugiej chyba 200 ohm.Gdzieś to opisałem na forum.Jeżeli masz możliwość porównania kształtu druta z jakimś innym to porównaj na wszelki wypadek ten kąt Wygląda na to,że u Ciebie jest za mocno wyprostowany
lub bak jest wgięty od dołu.Powodzenia odpisz.
Jak podepniesz kość i włączysz stacyjkę to możesz zobaczyć czy w górnej pozycji jest max. a w dolnej minimum przestawiając pływak ręką.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
A do baku jakieś uszczelki itd. raczej nie wpadną?
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Nie ma szans tego odkręcić
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Dzięki za pomoc, niby się udało, tzn wyciągnąłem, wyczyściłem (skala lekko wydawała się brudna). Podłączyłem na sucho kostkę i po przestawieniu w jedną stronę pokazało na liczniku MAX paliwa, po przestawieniu w drugą MIN paliwa. Wyczyściłem, założyłem i niby mam 1/4baku. Jak mi zabrakło paliwa to zatankowałem 15litrów i zrobiłem od tego momentu ok. 100km. Możliwe żebym miał tyle paliwa?
Jak myślicie wszystko już będzie dobrze chodzić? Troszkę się już boję jeździć przy rezerwie
Jak myślicie wszystko już będzie dobrze chodzić? Troszkę się już boję jeździć przy rezerwie
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 10:00
- Lokalizacja: Kłodzko
Czy teraz po czyszczeniu będzie dobrze wskazywał ? Czy kolega będzie miał znów tą samą przygodę po drodze , czy można stosować ten patent bezproblemowo ?
Mercedes S210 220 CDI '00 ASB
Mercedes W124 250 D '88 ASB
http://w210.pl/viewtopic.php?t=8329&sid ... c47ca900eb
Mercedes W124 250 D '88 ASB
http://w210.pl/viewtopic.php?t=8329&sid ... c47ca900eb
Taki jak na liczniku, czyli obecnie ok.253tys.km. Auto kupione od znajomego, który przywiózł go osobiście z Niemiec 2 lata temu. Znam to auto i wiem ile miało km jak przyjechało do Polski (nie od handlarza) - widziałem go zaraz po sprowadzeniu. Koledzy dzięki za pomocdanieljd pisze:a tak z ciekawości zapytam... jaki przebieg ma to auto?
Bak niestety jest lekko wgnieciony
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Może ktoś podpowiedzieć czy będzie dużo zawyżać i czy można coś z tym zrobić?
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Bak ewidentnie uszkodzony, do wymiany.Ile będzie kłamać wskaźnik? Sam musisz to sprawdzić.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Spróbował bym go wyprostować młotkiem bezwładnościowym ,przyklejanym za pomocą kleju na gorąco. Można go zrobić samemu , MŁOTEK
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości