pomocy!!!! nie moge otworzyc auta
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
miałem kiedyś podobną sytuacje jak Ty ,tez mam pozalepiane zamki (niestety), ja zaostrzyłem jeden koniec pręta drutu do spawania gazowego i zrobiłem na zaostrzonym końcu haczyk pod kątem prostym kombinerkami, następnie wsadziłem lekko wygięty drut za prowadnice szyby drzwi kierowcy i po męczarniach zahaczyłem rygiel zamka i podniosłem go , co prawda zrobiłem wtedy dziurę tym drutem w uszczelce drzwi ale to chyba i tak lepiej niż zbić szybę
E220 D Avantgarde W210 1996r
Monterey 3.1 LTD Handling by Lotus
E220 CDI Avantgarde W211 2003r
Monterey 3.1 LTD Handling by Lotus
E220 CDI Avantgarde W211 2003r
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 21 paź 2008, o 23:37
- Lokalizacja: Lublin
Witam wszystkich Pomocy nie mogę otworzyć mojego merca przychodzę dzisiaj do auta naciskam rybkę i nic się nie dzieje mam drugi nowy kluczyk i też nie daje rady próbowałem tym kluczykiem metalowym i po przękręceniu też nic nie mogę zrobić dodam że trzy dni temu ładowałem akumulator bo nie mogłem zapalić mam na gwarancji akumulator i coś ostatnio mam z nim problemy przy większych mrozach Samochód stał 2 dni i nie wiem co się mogło stać jeszcze nigdy tego nie miałem czy ktoś może mi pomóc z góry dziękuje
jaacenty66 E-200 Kompresor 2001 Awangarde Automat Kombi
Prawdopodobnie aku padl(dokumentnie rozladowany)
Zdjac lewe kolo i znajdziesz pod podwoziem wyjscie + (podlaczyc do niego prad sztywnym izolowanym kablem i otworzysz auto z klucza badz z automatu przyciskiem)
Zdjac lewe kolo i znajdziesz pod podwoziem wyjscie + (podlaczyc do niego prad sztywnym izolowanym kablem i otworzysz auto z klucza badz z automatu przyciskiem)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Podnosisz auto, do grubego przewodu alternatora lub rozrusznika podpinasz plus prostownika, do któregoś z metalowych elementów minus i tyle. Oczywiście po podpięciu prostownik trzeba włączyć. Otwarcie z pilota powinno być możliwe w zasadzie prawie zaraz po podpięciu.
[ Dodano: 2013-03-17, 09:41 ]
z klucza niekoniecznie mogą być zamki zastane więc zostaje tylko wyciagnać ten scyzoryk przytrzymac kombinerkami i krecic w lewo i w prawo aż zamek zaskoczy oczywiscie wczesniej przeczyscic zamek tak bylo w moim przypadku
[ Dodano: 2013-03-17, 09:41 ]
z klucza niekoniecznie mogą być zamki zastane więc zostaje tylko wyciagnać ten scyzoryk przytrzymac kombinerkami i krecic w lewo i w prawo aż zamek zaskoczy oczywiscie wczesniej przeczyscic zamek tak bylo w moim przypadku
S1: W210 E220 1997r.
S2: W124 2.5D 1988r.
__________________
The Best Or Nothing
S2: W124 2.5D 1988r.
__________________
The Best Or Nothing
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 21 paź 2008, o 23:37
- Lokalizacja: Lublin
Tylko z aku zastepczego (oczywista oczywistosc)jaacenty66 pisze:auto mam na parkingu i nie mam prądu jak podpiąć a z drugiego akumulatora może być
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 21 paź 2008, o 23:37
- Lokalizacja: Lublin
Szukaj w okolicach lewej strony czolo podwozia(ten kabel przechodzi do grodzi i na lewym nadkolu wystepuje jako dodatkowe polaczenie +)
Oczywiscie musisz odkrecic (poluzowac) oslone? (chyba srodkowa i tylna)
[ Dodano: 2013-03-17, 10:40 ]
Trza dobrze wylewarowac auto , zabezpieczyc, no i to jesst operacja dla czlowieka majacego nieco wiedzy o elektryce tego auta?
Oczywiscie musisz odkrecic (poluzowac) oslone? (chyba srodkowa i tylna)
[ Dodano: 2013-03-17, 10:40 ]
Trza dobrze wylewarowac auto , zabezpieczyc, no i to jesst operacja dla czlowieka majacego nieco wiedzy o elektryce tego auta?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Lewa strona rozumiem strona kierowcy kolego tak ? mam problem taki że muszę rozłączyć właśnie taką drogą akumulatorGawra pisze:Szukaj w okolicach lewej strony czolo podwozia(ten kabel przechodzi do grodzi i na lewym nadkolu wystepuje jako dodatkowe polaczenie +)
Oczywiscie musisz odkrecic (poluzowac) oslone? (chyba srodkowa i tylna)
[ Dodano: 2013-03-17, 10:40 ]
Trza dobrze wylewarowac auto , zabezpieczyc, no i to jesst operacja dla czlowieka majacego nieco wiedzy o elektryce tego auta?
Ale to g...o da. Jak rozłączysz akumulator (może) wpychając śrubę do wewnątrz to jak go z powrotem połączysz? Zewnątrz pod śrubę podłączony jest tylko rozrusznik, a wewnątrz sterowniki. Można próbować ręcznie otworzyć maskę i rozłączać na bezpiecznikach.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Tak, strona lewa to strona kierowcy.
Kmtaxi slusznie zauwazyl, ze ten sposob nie spowoduje odlaczenie pradu od centralnego zamka, wszak do plusowej klemy podlaczone sa jeszcze 2-3 czerwone kabelki do instalacji wewnatrz auta?
Kmtaxi slusznie zauwazyl, ze ten sposob nie spowoduje odlaczenie pradu od centralnego zamka, wszak do plusowej klemy podlaczone sa jeszcze 2-3 czerwone kabelki do instalacji wewnatrz auta?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości