Strona 2 z 3

..

: 27 sty 2010, o 11:59
autor: kamil20
hmm.. idę cyknąć fotkę może to coś wyjaśni ;-)

[ Dodano: 2010-01-27, 12:11 ]
a to po i przed rokiem 99 nie stanowi różnicy??

: 27 sty 2010, o 12:26
autor: romek61
Jeżeli mówimy o 2,2 cdi to układ podciśnień wygląda tak samo

...`

: 27 sty 2010, o 12:38
autor: kamil20
cięko mi troche rozszyfrować ten schemacik bo nie wiem zabardzo co to sa te takie dwa(podobne do filtra paliwa w okularze).. ;-) prosiłbym o wskazówke co jest co :-)

: 27 sty 2010, o 13:12
autor: romek61
małe filterki to jest odpowietrzenie modulatorów, do wyrównania ciśnienia.
Dwa duże czarne z krócami na trzy przewody ciśnieniowe do których dochodzi instalacja elektryczna ( sterowanie ) to są modulatory. W komplecie jest jeszcze siłownik sterujący przepustnicą turbiny i zawór egr. No i oczywiście czujnik ciśnienia doładowania mierzący ciśnienie w układzie dolotowym.

,,,

: 27 sty 2010, o 13:16
autor: kamil20
dzięki :->

: 15 lut 2010, o 15:21
autor: yad31
Witam, jeśli można proszę o schemat układu podciśnienia w komorze silnika oraz przy okazji schemat elektryki w obrębie pompy ABS i przekaźnika świec żarowych

Jestem na etapie rekonstrukcji zawartości komory silnika po niewielkim pożarze.
Auto kupiłem już w tym stanie z zamiarem wyremontowania go dla siebie, i ponieważ nie jestem zawodowym mechanikiem a jedynie traktuję grzebanie w samochodach jako hobby i zabawę dlatego zwracam się z prośbą na tym forum.
Może ktoś ma niedrogo na zbyciu:
Kupię -
pompę abs/asr + wiązka el.
pompę wspomagania
wszystkie elementy podciśnienia wokół silnika (te od sterowania lampami są ok.)
przekaźnik świec żarowych + wiązka el. od strony bezpieczników (wiązkę świec żarowych mam)
wąż ciśnieniowy sprzęgła.
osłonę kolumny kierowniczej pom. komorą silnika a wnętrzem
stycznik na pedale sprzęgla

Wszystko do w210 E220D zwykły diesel 2.2 97r. VIN: wdb2100041a420220

Pozdrawiam
Jarek

P.S - chodzi mi o schemat połączenia wężyków min. do sterowania przepustnicy powietrza (były tam jakieś zaworki plastikowe, tłoczek poruszający przepustnicą ale bez schematu jestem zielony nawet nie wiem konkretnie o jakie elementy was pytać. Wszystko co było plastikowe wokół silnika się stopiło, ale komory komputerów i bezpieczników oraz przy lampach - nie naruszone)

: 15 lut 2010, o 16:04
autor: noc
Podciśnienia na dole.Natomiast schematy elektryczne to horror.W grę wchodzi co najmniej
kilkanaście.Takiej ilości nie mam chwilowo czasu opracować.Musisz zdobyć je w jakiś inny sposób.

: 15 lut 2010, o 16:28
autor: yad31
no właśnie, to jest to, teraz przynajmniej mogę zacząć już coś kompletować. Dzięki za szybką reakcję.
Muszę jednak przyznać że w moim przypadku najlepiej gdybym trafił na kogoś kto ma taki sam model do rozbiórki na części i za jednym zamachem pokazałbym co mi brakuje. Nie stać mnie na nowe części dlatego w dalszym ciągu podtrzymuję temat zakupu używek.
Jeżeli ktoś ma coś na zbyciu to proszę o kontakt.

Najlepiej z możliwością odbioru osobistego gdzieś na śląsku
no ale to już wychodzi poza temat dlatego zakładam nowy wątek w odpowiednim dziale
KUPIĘ

: 21 mar 2010, o 10:57
autor: jarus10000
noc, witam poszukuje schematu podciśnienia do vito vin VSA63807813086473 PROSZE O POMOC

: 22 mar 2010, o 20:06
autor: pit87
noc jak będziesz z powrotem z nami to możesz wrzucić też od 2.9TD. pozdrawiam

: 4 kwie 2010, o 13:09
autor: noc
pit87 pisze:noc jak będziesz z powrotem z nami to możesz wrzucić też od 2.9TD. pozdrawiam
Znajdziesz tu download.php?id=2683

Dodano. "jarus10000" Chwilowo na forum nie jestem w stanie nic wysłać.Nasz serwer do załączników jest zapchany, a moje oprogramowanie uniemożliwia inny sposób wysyłki.

: 24 sie 2010, o 10:40
autor: kaju991
Witam można legendę/objaśnienie tego rysunku ponieważ mam tylko 2 te przewody podciśnieniowe ale jeden idzie prosto do lampy(wężyk"77" z obrazka?) czy muszę się gdzieś wciąć czy coś dodam ze nie miałem w ogóle podłączonych tych zaworów i teraz kombinuje jak to zrobić ponieważ nie mam sterowania wysokością świateł.Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.

Obrazek

: 29 sie 2010, o 13:22
autor: noc
kaju991 pisze:Witam można legendę/objaśnienie tego rysunku ponieważ mam tylko 2 te przewody podciśnieniowe ale jeden idzie prosto do lampy(wężyk"77" z obrazka?) czy muszę się gdzieś wciąć czy coś dodam ze nie miałem w ogóle podłączonych tych zaworów i teraz kombinuje jak to zrobić ponieważ nie mam sterowania wysokością świateł.Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
Podaj nr.Vin bo ten obrazek jest wzięty z EPC i na dodatek z wersji z błędem, dotyczy W202.
Przewód 77 powinien być czarny i połączony przez filtr papierowy z atmosferą.Do reflektora w oryginale jasno/fioletowy z regulatora świateł w kabinie.Połączenia są pod trójkątem plastykowym w słupku koło prawej kostki pasażera, jeżeli to wersja kontynentalna (kierownica po lewej).

[ Dodano: 2010-08-29, 13:39 ]
jarus10000 pisze:noc, witam poszukuje schematu podciśnienia do vito vin VSA63807813086473 PROSZE O POMOC
Wreszcie mam.

: 29 sie 2010, o 21:18
autor: kaju991
noc pisze:Podaj nr.Vin bo ten obrazek jest wzięty z EPC i na dodatek z wersji z błędem, dotyczy W202.
nr.VIN - WDB2100041A589563
noc pisze:Przewód 77 powinien być czarny i połączony przez filtr papierowy z atmosferą.Do reflektora w oryginale jasno/fioletowy z regulatora świateł w kabinie.Połączenia są pod trójkątem plastykowym w słupku koło prawej kostki pasażera, jeżeli to wersja kontynentalna (kierownica po lewej).
Dokładnie tak jest:)

Małe pytanko do "noc" trochę z innej beczki jak go pale ciepłego to muszę go dużo dłużej kręcić niż na zimnym, na zimnym pali praktycznie od strzału i do tego jeszcze przez pierwsze jakieś 1-2s falują trochę obroty ale potem się uspokaja czy to może być wina pompy wtryskowej dodam że to Lucas i spec od diesli mi powiedział ze to wina pompy a może to dlatego ze te zawory są nie podłączone? a i jeszcze jedno strasznie wcześnie bierze mi pedał sprzęgła praktycznie ruszę lekko nogą i już ciągnie (sprzęgło się nie ślizga) i mam trochę taka dziwną rzecz ze hamulcem, hamuje idealnie (chociaż mi się wydaje ze jak się wciśnie to jest taka 1s bez reakcji a potem dopiero zaczyna hamować), ale pedał cały czas wchodzi np. jak się stoi to praktycznie można wcisnąć w podłogę, hamulce były odpowietrzane,może to być wina serwa (coś jak by w tych okolicach syczało jak się hamulec wciśnie) że mam takie sprzęgło i takie rzeczy z heblem?

: 30 sie 2010, o 10:17
autor: noc
Kończy się sprzęgło, pompa hamulcowa do wymiany.Temat zapalania i falowania obrotów to
pompa wtryskowa, ale upewnij się po naprawie podciśnień.