Strona 2 z 2

: 13 mar 2010, o 21:13
autor: bartpol1
hubilombard pisze: Filtr wkladam do dziurki tylko to widze :)
a ta dziurka jest jak sie nie myle wlasnie w płycie sterujacej , jak by co koledzy mnie poprawią

: 4 kwie 2010, o 20:02
autor: hubilombard
Wiec jestem po zabiegu, kombinowania z palnikami na propan-butan i mapp nic nie daly bo stopilem ulamany kawalek, a skrzynia sie nie nagrzala odpowiednio,zeby zlutowac. Kupilem za 5 funtow klej do metalu, nadkleilem wyrownalem na uszczelke,zrobilem dziure, przykrecilem miske(1.5 godz roboty) i jezdze juz tydzien, narazie gra muzyka. Szukalem skrzyni ale paradoks, ze w Polsce od licha z anglikow, a w Anglii ciezko znalezc, ale zmieniam na kombi wiec problem mnie ominal. Dzieki wszystkim za rady i sugestie. Pozdro.

: 15 gru 2013, o 12:06
autor: szlosu
Dodam od siebie, że przy wymianie oleju podczas odkręcania misy ukręciłem cztery z sześciu śrub. A jedno mocowanie rozpadło się . Więc jeśli ktoś nie robił wymiany u siebie wcześniej to do pierwszego takiego zabiegu polecam zaopatrzyć się w serwisie MB

1.komplet śrub misy - 1409904601 wymagane 6szt. cena za sztukę 5,76zł netto
2. zacisk -1402710168 wymagana 1szt. cena 8,88zł
3. zacisk - 1402710068 wymagane 5szt. cena za sztukę 8,90zł