Strona 2 z 2

Re: W210 E55 przesiadka z W212 E220 CDI

: 26 kwie 2021, o 12:27
autor: rr6
Adrian_W210 pisze: 25 kwie 2021, o 19:51 https://dubai.dubizzle.com/motors/used- ... s_search=1

Albo za 50-60k masz W211 z Dubaju pod dom. Akcyza, rejestracja o śmigasz ;p
Taniej niż rozbitki z USA. Pytałem w firmie, która ściąga auta z Emiratów ;p
Są jakieś różnice/adaptacje do rynku? Trzeba coś zmieniać, np. symetryczne światła?

Re: W210 E55 przesiadka z W212 E220 CDI

: 26 kwie 2021, o 14:29
autor: Adrian_W210
rr6 pisze: 26 kwie 2021, o 12:27
Adrian_W210 pisze: 25 kwie 2021, o 19:51 https://dubai.dubizzle.com/motors/used- ... s_search=1

Albo za 50-60k masz W211 z Dubaju pod dom. Akcyza, rejestracja o śmigasz ;p
Taniej niż rozbitki z USA. Pytałem w firmie, która ściąga auta z Emiratów ;p
Są jakieś różnice/adaptacje do rynku? Trzeba coś zmieniać, np. symetryczne światła?
Szczerze to nie sprawdzałem ;p ale widziałem, że dużo ściągają z Japonii Mercedesów

Re: W210 E55 przesiadka z W212 E220 CDI

: 26 kwie 2021, o 14:33
autor: Adrian_W210

Re: W210 E55 przesiadka z W212 E220 CDI

: 26 kwie 2021, o 15:41
autor: SuperBuster11
rr6 pisze: 26 kwie 2021, o 12:27
Adrian_W210 pisze: 25 kwie 2021, o 19:51 https://dubai.dubizzle.com/motors/used- ... s_search=1

Albo za 50-60k masz W211 z Dubaju pod dom. Akcyza, rejestracja o śmigasz ;p
Taniej niż rozbitki z USA. Pytałem w firmie, która ściąga auta z Emiratów ;p
Są jakieś różnice/adaptacje do rynku? Trzeba coś zmieniać, np. symetryczne światła?
Jak byś był konkretnie zainteresowny, to mogę poprosić o kontakt do gościa z forum W211.eu, wiem, że niedawno ściągał z Emiratów samochód. Nie wiem czy są różnice w światłach, ale parę rzeczy jest zakodowanych na tamten rynek, można to bez problemu zmienić na SD.

Re: W210 E55 przesiadka z W212 E220 CDI

: 26 kwie 2021, o 20:01
autor: Adrian_W210
Dzięki ;p
Na ten moment obserwuję rynek bo chwilowo W211 są w dołku. Jak przegapię to wtedy idę w W212 ale może nie wystarczyć na E63 ;p

Re: W210 E55 przesiadka z W212 E220 CDI

: 27 kwie 2021, o 20:21
autor: rr6
Adrian_W210 pisze: 26 kwie 2021, o 20:01 Dzięki ;p
Na ten moment obserwuję rynek bo chwilowo W211 są w dołku. Jak przegapię to wtedy idę w W212 ale może nie wystarczyć na E63 ;p
Zobacz na forum W212 i poczytaj sobie o awariach jakie ludzie mają - no może nie tylko w E63 ale ogólnie. Szczerze mówiąc tu na W210 to nic się nie psuje w porównaniu do dwie generacje młodszych aut. Myślę, że jak nie musisz kupować czegoś młodego rocznikowo to W211 polift (bo chyba tylko w nim jest E63) może być optymalnym wyborem. A jeszcze lepiej przedlift E55K ze względu na możliwości jakie daje ten silnik (mam na myśli fabryczny kompresor i dużo zestawów tuningowych).
Nie doświadczyłem co prawda w drugim aucie jeszcze takich awarii ale jak czytam to się powoli załamuje co ludziom się dzieje w tych autach.

Re: W210 E55 przesiadka z W212 E220 CDI

: 27 kwie 2021, o 21:44
autor: Adrian_W210
Jak W211 to tylko E55 wchodzi w grę bo silnik i skrzynia są pancerne. Do tego chip i jest 500 kunia ;p Najgorszy to ten Airmatic.
W212 mi się bardzo podoba i chciałbym jakąś wypasioną wersję. Z takich ogólnych wrażeń to raczej słyszałem dobre opinie ale nie zagłębiałem się. Jak nie E63 to może jakieś fajne E500 ale to zobaczymy ;p

Re: W210 E55 przesiadka z W212 E220 CDI

: 27 kwie 2021, o 23:15
autor: rr6
Adrian_W210 pisze: 27 kwie 2021, o 21:44 Z takich ogólnych wrażeń to raczej słyszałem dobre opinie ale nie zagłębiałem się.
Bo generalnie te auta wypadają dobrze. Ale awarie o których czytam na tamtym forum są zastanawiające - albo kwestia próbki i statystyki (auta powypadkowe, źle naprawiane) albo faktycznie coś jest nie tak.
Ja z awarii miałem tylko padnięcie sterownika parktronika i problemy z dachem. Sterownik sam wymieniłem ale musiałem potem jechać go zakodować. Dach też ogarnąłem.
Z ciekawych usterek (do tego wnerwiających) jest problem z oprogramowaniem skrzyni 7G. Pierwotnie miały tak, że przed całkowitym zatrzymaniem wrzucały pierwszy bieg - tak jak jest to w 722.6 bez włączonego trybu zimowego. Tylko tyle, że w 7G powodowało to spore szarpnięcie. Więc wyszedł nowy soft i problemu nie ma...... z tym, że niektórym po zmianie szarpie przy redukcji z 5 na 4....... coś za coś. U mnie to występuje tylko na zimnym i jak dłużej postoi. Ale są tacy których problem nie opuszcza. Btw - 7G ma teoretycznie dwa biegi wsteczne :)
Plusem W212 jest na pewno to, że już zaczyna być rozpracowane do modyfikacji. Zmiana audio, zegarów, aktywowanie funkcji - wszystko jest już rozkminione i wiele osób to robi (wystarczy stare vediamo i interfejs openport). Wspomnianą skrzynię oprogramowaniem można uodpornić na dużo więcej Nm niż seria - nie trzeba modyfikować sprzętowo (z tym, że to już nie samodzielnie a u tunera).

Re: W210 E55 przesiadka z W212 E220 CDI

: 27 kwie 2021, o 23:40
autor: Adrian_W210
Czyli W212 to już w pełni nowoczesne auto gdzie przy każdej naprawie najlepiej zrobić aktualizację i programowanie wszystkiego. Ale za to blacharka jest elegancka i taksówki robią przebiegi ;p

Re: W210 E55 przesiadka z W212 E220 CDI

: 28 kwie 2021, o 08:38
autor: rr6
Adrian_W210 pisze: 27 kwie 2021, o 23:40 Ale za to blacharka jest elegancka i taksówki robią przebiegi ;p
Nie wiem jak w sedanie ale w coupe dużo elementów jest z aluminium, także konstrukcyjnych. Tak wiec rokuje to całkiem dobrze.

Re: W210 E55 przesiadka z W212 E220 CDI

: 28 kwie 2021, o 08:51
autor: Don Pedro
W moim sedanie W212 przednie błotniki, maska i tylna klapa w aluminium.

Re: W210 E55 przesiadka z W212 E220 CDI

: 28 kwie 2021, o 10:38
autor: Adrian_W210
Za jakiś czas zmiana na W212.pl ;p

Re: W210 E55 przesiadka z W212 E220 CDI

: 28 kwie 2021, o 11:23
autor: Piasek
Adrian_W210 pisze: 26 kwie 2021, o 20:01 chwilowo W211 są w dołku.
chwilowo ? Obecnie W211 są tańsze jak przyzwoicie utrzymane W210 ;) Kwotowo to przedział do 2 tyś euro
W212 już można w okolicach 4 tyś euro wyłapać, fakt będzie w budyniu i na glebie ale całe, niewalone i nawet silnik na chodzie. Przebiegi od 400 do 700 tyś km
Parę dni temu mignął mi W211 sedan, fajna srebrna sztuka, jakaś flotówka, 396 tyś przelotu, automat, półskóry, cały, na chodzie, szkody parkingowe, obcierki zderzaków i listew, pierdoły. Pod maską 220CDI 2005r już poliftowy za 2200 euro i jeszcze jakieś drobne by z tego urwał. Na desce standard: czerwony komunikat BAS, opony już na dotarciu, obstawiam ze hamulce również - stąd taka cena. Kolejnego przeglądu już by w takim stanie nie przeszedł.
To też będzie w dobrych pieniądzach
https://www.autos-motos.net/16195233521468123054

Re: W210 E55 przesiadka z W212 E220 CDI

: 28 kwie 2021, o 12:04
autor: Adrian_W210
Miałem na myśli W211 ale AMG. Co do zwykłych W211 jakoś ciężko mi się przekonać. Był ładny na sprzedaż ale 320CDI. Z W211 to najbardziej bym chciał podwójny szyber a poza tym musi być naprawdę ładny żebym chciał mieć ;p

Re: W210 E55 przesiadka z W212 E220 CDI

: 29 kwie 2021, o 20:06
autor: Adrian_W210
https://dubai.dubizzle.com/motors/used- ... 664786b11/

Od S55 W220 są tańsze już tylko ML55 ;p