SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Beny210 - jeśli z dogrzewaniem silnika to realne.
BYŁ: W123 240D 85r.
BYŁ: W124 300D 91r.
JEST: W210 2,7CDI, 2000r. WDB2100161B177803
JEST: W211 3,2CDI 2007r. WDB2112221B144831
BYŁ: W124 300D 91r.
JEST: W210 2,7CDI, 2000r. WDB2100161B177803
JEST: W211 3,2CDI 2007r. WDB2112221B144831
Beny210, Mercedesy zawsze trzymają wysoka temperaturę.
Mi po przejechaniu 2km wskazuje już 85 stopni i tak trzyma
W korkach dochodzi do 90
tonidriver, Nie mogę się z tobą zgodzić ponieważ gdy silnik diesla długo stał, mało chodził lub jeździł bardzo ostrzędnie to po przegarowaniu czarna chmura pewna.
Nagar co się zgromadzi w tłumiku zostanie przepalony, wydmuchany z wydechu.
Mi po przejechaniu 2km wskazuje już 85 stopni i tak trzyma
W korkach dochodzi do 90
tonidriver, Nie mogę się z tobą zgodzić ponieważ gdy silnik diesla długo stał, mało chodził lub jeździł bardzo ostrzędnie to po przegarowaniu czarna chmura pewna.
Nagar co się zgromadzi w tłumiku zostanie przepalony, wydmuchany z wydechu.
CDI tak ma .Beny210 pisze:Witam, mam pytanie, jakiś czas temu wymieniłem termostat na nowy oryginał i silnik osiąga temp ok 82 stopni po przejechaniu ok. 8 km. Dodam, ze mialo to miejsce przy ok 12 stopniach na zewnątrz. Jestem ciekaw czy jest to prawidłowe zachowanie.
S210 3,2CDI AVANTGARDE 01 r. WDB2102261B383230
SPRINTER 313CDI 01 r. WDB9036721R298160
W210 2,9TD CLASSIC 99 r. WDB2100171A935959 ex.
S210 3,0TD ELEGANCE 97 r. WDB2102251A500968 ex.
BO BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY, A NAJLEPSZA MUZYKA TO PRACA SILNIKA
SPRINTER 313CDI 01 r. WDB9036721R298160
W210 2,9TD CLASSIC 99 r. WDB2100171A935959 ex.
S210 3,0TD ELEGANCE 97 r. WDB2102251A500968 ex.
BO BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY, A NAJLEPSZA MUZYKA TO PRACA SILNIKA
Teraz tego nie zrozumiałem?jacekm7 pisze:CDI są bardziej sprawne od zwykłego TD więc dłużej się grzeją. 8km przy 12 stopniach- wszystko ok.
CDI są bardziej sprawne od starszych jednostek?
Bez obrazy ale się grubo mylisz. Jednostki na pompach rzędowych są niezniszczalne.
Np MB W123 (Beczka) MB 124 auta niezniszczalne.
Z całym szacunkiem ale Mercedesy z motorem CDI to nie są bezawaryjne jednostki
Choć co prawda dużo mniej palą
Sprawne czyli więcej energii ze spalonego paliwa trafia na koła a nie jest marnowane na ciepło. Nie myl z trwałością.WojtekS85 pisze:Bez obrazy ale się grubo mylisz. Jednostki na pompach rzędowych są niezniszczalne.
Np MB W123 (Beczka) MB 124 auta niezniszczalne.
Z całym szacunkiem ale Mercedesy z motorem CDI to nie są bezawaryjne jednostki
Choć co prawda dużo mniej palą
E290 automat WDB2100171A221935 - ex
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest
"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest
"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
Z tą wypowiedzią się zgodzęRysiek pisze:Sprawne czyli więcej energii ze spalonego paliwa trafia na koła a nie jest marnowane na ciepło.
Kolegi post zrozumiałem jako bardziej sprawne-bezawaryjne
[ Dodano: 2015-09-09, 07:07 ]
Kociu, Teraz te samochody klepią aby pojeździło parę lat i na złom, widać to po blacharce większości z nas
Po co w tych samochodach komputery? Więcej problemów
W W124 podeszłeś z młotkiem i przecinakiem i dosłownie wszystko naprawiłeś na drodze.
A teraz bez SD nic nie zrobisz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości