300 TD CHIP TUNING !!

Wszystko na temat tuningu mechanicznego, optycznego i elektronicznego.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

dlugi111
Posty: 998
Rejestracja: 14 cze 2010, o 22:46
Lokalizacja: Zamość Warszawa

Post autor: dlugi111 »

no no już jest :) naprawdę zacnie chodzi :) jestem bardzo zadowolony :) tylko parę pierdułek do ogarniecia :P walnij na wrzute i bedzie ;)
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
Obrazek
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632

W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

kornik pisze:foty mają nie taki rozmiar aby je dodać na tym forum ,pózniej coś wymyślę
Wrzuć foty w Painta Windowsa i zmień rozmiar na 800x600. :) i potem dodaj do wiadomości.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
kornik
Posty: 7
Rejestracja: 8 lut 2014, o 20:57
Lokalizacja: Zamość

Post autor: kornik »

:)

[ Dodano: 2014-02-09, 18:54 ]
:( :)

[ Dodano: 2014-02-09, 18:55 ]
tak zrobiłem kakadu

[ Dodano: 2014-02-09, 19:04 ]
To wal teraz chipować e430 ., 300KM to spokojnie da rade ale chyba na niedobór mocy nie narzekasz

w czerwcu będę w Zamościu ,jak będziesz jeszcze miał tego e 300td ,to bym chętnie zobaczył jak to śmiga po tym chipie w tune up jeżeli pozwolisz?
może i swego bym podkręcił :)

[ Dodano: 2014-02-09, 19:29 ]
:hyhy:

[ Dodano: 2014-02-09, 19:36 ]
tył wnętrze

[ Dodano: 2014-02-09, 19:37 ]
:kwasny:

[ Dodano: 2014-02-09, 19:41 ]
ok
Załączniki
Bez tytułu.jpg
Bez tytułu (2).jpg
Bez tytułu (4).jpg
Bez tytułu (6).jpg
Bez tytułu (9).jpg
Bez tytułu (10).jpg
Bez tytułu (11).jpg
Bez tytułu (12).jpg
Bez tytułu.jpg
Bez tytułu.png
Bez tytułu (7).jpg
Bez tytułu (2).jpg
w123 300d 1984r.(sukcesywnie odnawiany)
w210 e220d 1996r.(sprzedany zapomniany)
w210 e300td 1998r.(rozbity, dawca cz.wciąż w pos.)
w210 e300td 1999r.(obecnie)
wszystkie MB wersj. sedan
dlugi111
Posty: 998
Rejestracja: 14 cze 2010, o 22:46
Lokalizacja: Zamość Warszawa

Post autor: dlugi111 »

benze cieżko zachipować tzn trzeba by bylo wrzucić kompresor w tedy ze 330 kucy by wykręcił :) bo tak normalnie to 15 - 20 koni nic więcej.. jak będę w zmc to się zgadamy zobaczysz 300 po chipie daję radę ale w porównaniu do 430... to cienko wypada.. 430 naprawdę dobrze jedzie :) fajnie ogarnięta ta Twoja 300 tylko szkoda że klimatronika nie ma..
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
Obrazek
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632

W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Gdzieś Ty w GB dostał auto z kierą po lewej stronie ? :padam:
Ten dzwon to Twoje dzieło czy poprzednika ?
kornik
Posty: 7
Rejestracja: 8 lut 2014, o 20:57
Lokalizacja: Zamość

Post autor: kornik »

DLUGI111 co do tuningu e430 to ten twój v8 jest arcydziełem sam w sobie ,cichutki mocny a kompresor mógłby mu skrócić żywot.,., można by mu co najwyżej zrobić upgrade do e55amg jak u mnie ,ale też nie koniecznie.

Kolego PIASEK,są w GB auta z kierą po lewej i jest ich sporo to przede wszystkim amerykańskie muscle cary oraz duże silniki marek premium ,stosunkowo mało jest tak zwanych zwykłych wozideł

a ten dzwon to moje dzieło też był z kier. po lewej ,to było krótko po tym jak miałem okazje pierwszy raz pojeżdzić e55amg ,pomyslalem że e300td też tak potrafi i widzisz jak to się skończyło :kwasny:
w123 300d 1984r.(sukcesywnie odnawiany)
w210 e220d 1996r.(sprzedany zapomniany)
w210 e300td 1998r.(rozbity, dawca cz.wciąż w pos.)
w210 e300td 1999r.(obecnie)
wszystkie MB wersj. sedan
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

kornik pisze:a ten dzwon to moje dzieło
jak to mawiają:
kierowcy dzielą się na tych którzy już mieli wypadek i na tych których dopiero to czeka... ;)
Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

I na tych co naprawde potrafia jezdzic... :rotfl:
lukasx2
Posty: 68
Rejestracja: 17 gru 2013, o 22:30
Lokalizacja: Płock

E300td chip 196km, 350NM

Post autor: lukasx2 »

Dziś podkreciłem swojego E300TD, na razie testuje ale czuć rożnicę. Epromy w ecu programowałem sam, jedynie pliki obrabiała mi firma. Całość wyszła 300zł za obróbkę plików i 30 zł za zamienniki oryginalnych epromów jedokrotnego zapisu na pamięci flash do ECU. Ponadto wlutowałem gniazda plcc32 do szybkiego montazu pamieci w ecu, teraz jeśli chcę mogę w kilka minut założyć stare pamięci i mieć fabryczną moc lub flashe z tuningowanymi mapami. :D
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Odważny pomysł...
Wrzuć wykresy z hamowni z wynikami.
maratonczyk7
Posty: 4
Rejestracja: 2 kwie 2014, o 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maratonczyk7 »

naprawdę odważnie, mam nadzieję że nie zajedziesz silnika raz dwa

detektywi-prawnicy.pl
Ostatnio zmieniony 5 lut 2015, o 01:11 przez maratonczyk7, łącznie zmieniany 2 razy.
lukasx2
Posty: 68
Rejestracja: 17 gru 2013, o 22:30
Lokalizacja: Płock

Post autor: lukasx2 »

Tuningowałem po to żeby uzyskać przyrost mocy ok 10% i żeby spalanie troszke spadło, niestety nie mam w okolicy hamowni na tylni napęd więc nie wiem czy mam realne 196km:( . Po tuningu podłączyłem star diagnoze i wykasowałem nastawy skrzyni żeby zaadaptowała się do nowej charakterystyki pracy silnika. zauważyłem że gdy teraz jade do pracy na tempomacie z prędkością 70km/h to są niższe obroty silnika niż przed tuningiem. Dla mnie nie były to odwazny pomysł bo na co dzień zajmuje sie elektroniką samochodową :D . Właściwie to można zrobić w taki sposób że do ecu wsadza się pamięci z oryginalnym mapowaniem silnika i drugie z tuningowanym, następnie łączy sie je razem i daje przełącznik na mase tych pamięci wyprowadzony gdzieś na kopit. i wtedy przed uruchomieniem silnika można sobie właczyć tuning lub oryginał :)
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

lukasx2 pisze: zauważyłem że gdy teraz jade do pracy na tempomacie z prędkością 70km/h to są niższe obroty silnika niż przed tuningiem.
Tjaaa... ja to samo zawsze mam po odkurzeniu dywanikow w aucie. Auto duze lepiej sie czuje i zryw ma wiekszy.
Awatar użytkownika
niejakub
VIP
Posty: 523
Rejestracja: 18 gru 2008, o 22:11
Lokalizacja: Sandnes Nor

Post autor: niejakub »

zauważyłem że gdy teraz jade do pracy na tempomacie z prędkością 70km/h to są niższe obroty silnika niż przed tuningiem
Może przełożenie wału niechcący sobie w komputerze przestawiłeś i dlatego... :spi:
S124 200 D ASB '91 ex
S210 320 CDI '01 ex
w123 220D '76 ex
w123 300D '77 ex
lubię ZIPPO

Oo\=|=/oO
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

lukasx2 pisze:niestety nie mam w okolicy hamowni na tylni napęd więc nie wiem czy mam realne 196km:(
rzuciłeś parę razy kostka do gry, przemnożyłeś uzyskaną liczbę oczek razy ilość rzutów i wyszło ci 196KM
:rotfl:
To się nam tuner trafił...
"czip tjuning za 300zł z dojazdem do klienta"
:rotfl:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości