ASR BAS ABS schlupf regulung
: 21 maja 2019, o 14:09
Nr VIN WDB2100651A404327
Świecą kontrolki ABS BSA ASR komunikat schlupf regulung.
Auto stało w garażu ponad rok nie używane i bateria padła. Naladowalem baterie, uruchomiłem auto i pozostawiłem je w garażu na godzinę. Wrocilem przygazowalem i zgasiłem. Po miesiącu uruchomiłem auto ponownie i zostawiłem odpalone na 2-3h w garażu..kiedy wrocilem zastałem auto z podniesiona temperatura do 105 stopni, falującymi obrotami i świecącymi kontrolkami ABS BSA ASR i komunikat schlupf regulung.
Zgasiłem samochód i następnego dnia postanowiłem nim wyjechać z garazu, okazało sie ze auto jest w trybie awaryjnym lub serwisowym: rozpędza sie do 20-30km max.i jedzie tylko na jednym biegu do przodu..wsteczny działa. Skręcałem wielokrotnie od lewej do prawej kierownica do konca, próbowałem rozpędzić auto i gwałtownie zahamować aby ABS zadziałał lecz bez skutku. Zwracam sie o pomoc czy bez podłączenia pod kompa można cos juz zdiagnozować?
Świecą kontrolki ABS BSA ASR komunikat schlupf regulung.
Auto stało w garażu ponad rok nie używane i bateria padła. Naladowalem baterie, uruchomiłem auto i pozostawiłem je w garażu na godzinę. Wrocilem przygazowalem i zgasiłem. Po miesiącu uruchomiłem auto ponownie i zostawiłem odpalone na 2-3h w garażu..kiedy wrocilem zastałem auto z podniesiona temperatura do 105 stopni, falującymi obrotami i świecącymi kontrolkami ABS BSA ASR i komunikat schlupf regulung.
Zgasiłem samochód i następnego dnia postanowiłem nim wyjechać z garazu, okazało sie ze auto jest w trybie awaryjnym lub serwisowym: rozpędza sie do 20-30km max.i jedzie tylko na jednym biegu do przodu..wsteczny działa. Skręcałem wielokrotnie od lewej do prawej kierownica do konca, próbowałem rozpędzić auto i gwałtownie zahamować aby ABS zadziałał lecz bez skutku. Zwracam sie o pomoc czy bez podłączenia pod kompa można cos juz zdiagnozować?