Zbyt duża temperatura silnika
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Zbyt duża temperatura silnika
Witam
Posiadam e230 rok 95 i mam kilka problemów
Jednym z nich jest to że gdy samochód stoi w miejscu to potrafi co prawda powoli ale w końcu osiągnąć wysoką temperature . (sądze że doszedłby do 120)
Zdarzało się w poprzednie lato że jak stałem w korku to temperatura szła aż do 120 stopni oczywiście jak tyko ruszyłem temperatura systematycznie spadała ale to jest logiczne.
Płynu jest pod dostatkiem, zakładam że nie ma przecieku jeśli poziom jego nie zmniejszył się od dłuższego czasu.
2 problemem ale nie sadze zeby był związek to jest dziwny głos dochodzący z silnika jakby kilka metalowych kulek ktoś wrzucił do silnika.
Posiadam e230 rok 95 i mam kilka problemów
Jednym z nich jest to że gdy samochód stoi w miejscu to potrafi co prawda powoli ale w końcu osiągnąć wysoką temperature . (sądze że doszedłby do 120)
Zdarzało się w poprzednie lato że jak stałem w korku to temperatura szła aż do 120 stopni oczywiście jak tyko ruszyłem temperatura systematycznie spadała ale to jest logiczne.
Płynu jest pod dostatkiem, zakładam że nie ma przecieku jeśli poziom jego nie zmniejszył się od dłuższego czasu.
2 problemem ale nie sadze zeby był związek to jest dziwny głos dochodzący z silnika jakby kilka metalowych kulek ktoś wrzucił do silnika.
podpinam się pod temat po wymianie chłodnicy płyn zalany poziom okey stoję w korku a tu temperatura ponad 100 stopni dodam że płyn w przewodach jest co wiskoza tak nagle padła ? a może muszę jakoś specjalnie odpowietrzyć może ktoś mądrzejszy ode mnie podpowie z góry dzięki za wszystkie sugestje :mrgreen:
moje AUTO mnie cieszy WDB2102701A650766
Chłodnica nowa , czy używka ?maciejXXL pisze:podpinam się pod temat po wymianie chłodnicy płyn zalany poziom okey stoję w korku a tu temperatura ponad 100 stopni dodam że płyn w przewodach jest co wiskoza tak nagle padła ? a może muszę jakoś specjalnie odpowietrzyć może ktoś mądrzejszy ode mnie podpowie z góry dzięki za wszystkie sugestje :mrgreen:
Re: Zbyt duża temperatura silnika
Masz instalacje LPG ? Jesli tak to może byc zle wyregulowana mieszanka, i silnik moze łapac szybciej wyzsza temp.sebol pisze: Posiadam e230 rok 95 i mam kilka problemów
Jednym z nich jest to że gdy samochód stoi w miejscu to potrafi co prawda powoli ale w końcu osiągnąć wysoką temperature . (sądze że doszedłby do 120)
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Witam! podczepiam się pod temat ;-) Mam pytanie do Fachowców, jaką temperaturę wskazuje wskaźnik na kresce pomiędzy 80 a 120 stopni? Czy jest to 100 czy 90? U mnie wskazówka na zegarze jest stopień lub dwa poniżej tej kreski. W warsztacie powiedziano mi, że to temperatura 88 stopni i nie mam się czym przejmować ale na forum w temacie 'ile max jechaliście swoim okiem' kolega 'cita' miał identyczne wskazanie na zdjęciu i problem z wysoką temperaturą..
MB W210 E420 1997 AVANTGARDE
VIN: WDB2102721A408391
MB R171 SLK200 KOMPRESOR 2004
VIN: WDB2102721A408391
MB R171 SLK200 KOMPRESOR 2004
Witam,
Panowie mam również pytanie chyba w temacie.
Jak powinno działać prawidłowo wisko? Wymieniłem w moim E430 (poprzednie po stłuczce musiałem wymienić) na nowe i mam wrażenie, że chodzi zbyt cięźko. Przy wyłączonym silniku zarówno na zimnym jak i na ciepłym mozna przekręcić wentylator ale opory są dość duże. U mojego brata w starym W124 200D na zimnym silniku wentylator na wisko kręci się prawie bez oporów, tak samo lekko kręci się np. w Audi A6.
Jak odpalam zimny silnik słychać bardzo mocno szum wentylatora i tak przez kilka minut. Dopiero później mam wrażenie, że opory wisko maleją. Na ciepłym działa prawidłowo i np. po dłuższym staniu w korku szum wentylatora jest dobrze słyszalny.
Czy tak powinno być?
Czy zamiast wisko jest możliwość zamontowania wentyaltorów elektrycznych?
Z góry wszystkim dziekuję za odpowiedzi.
Adam
Panowie mam również pytanie chyba w temacie.
Jak powinno działać prawidłowo wisko? Wymieniłem w moim E430 (poprzednie po stłuczce musiałem wymienić) na nowe i mam wrażenie, że chodzi zbyt cięźko. Przy wyłączonym silniku zarówno na zimnym jak i na ciepłym mozna przekręcić wentylator ale opory są dość duże. U mojego brata w starym W124 200D na zimnym silniku wentylator na wisko kręci się prawie bez oporów, tak samo lekko kręci się np. w Audi A6.
Jak odpalam zimny silnik słychać bardzo mocno szum wentylatora i tak przez kilka minut. Dopiero później mam wrażenie, że opory wisko maleją. Na ciepłym działa prawidłowo i np. po dłuższym staniu w korku szum wentylatora jest dobrze słyszalny.
Czy tak powinno być?
Czy zamiast wisko jest możliwość zamontowania wentyaltorów elektrycznych?
Z góry wszystkim dziekuję za odpowiedzi.
Adam
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Działanie prawidłowe.Te nowsze tak właśnie działają.
Wentylatory elektryczne oszczędzają mnóstwo paliwa, ale ich prawidłowa i niezawodna praca
jest zależna od dokładności instalacji elektrycznej.Jak wiadomo z tym w samochodzie jest
różnie (wstrząsy i wilgoć).W związku z tym nie radzę stosować własnoręcznych przeróbek.
Wentylatory elektryczne oszczędzają mnóstwo paliwa, ale ich prawidłowa i niezawodna praca
jest zależna od dokładności instalacji elektrycznej.Jak wiadomo z tym w samochodzie jest
różnie (wstrząsy i wilgoć).W związku z tym nie radzę stosować własnoręcznych przeróbek.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość