Wentyaltor chłodnicy nie wyłącza się po zgaszeniu silnika
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 lis 2015, o 19:32
- Lokalizacja: Tarnów
Próbowałem odpowietrzyć układ chłodzenia, czyli, odkręciłem korek zbiornika płynu, odpaliłem samochód, nawiewy włączyłem na maksymalną moc i tak przez 15 minut. W tym czasie zauważyłem kilka rzeczy, po pierwsze, płyn chłodniczy zrobił się gorący i go przybywało, tak, że nie mieściło się w zbiorniku(zbierałem nadmiar zakrętką i wylewałem), wiatrak od samego początku chodził, a z rurki pod samochodem dmuchało ciepłe/gorące powietrze. Po zgaszeniu silnika, prawdopodobnie z owej rurki wylało się trochę płynu chłodniczego.
Co to wszystko może oznaczać? Dodam, że w ciągu tych około 15 minut silnik zagrzał się do 60 stopni.
EDIT: Wczoraj jak uzupełniałem płyn to wlałem ponad 1.5l
Co to wszystko może oznaczać? Dodam, że w ciągu tych około 15 minut silnik zagrzał się do 60 stopni.
EDIT: Wczoraj jak uzupełniałem płyn to wlałem ponad 1.5l
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 lis 2015, o 19:32
- Lokalizacja: Tarnów
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 lis 2015, o 19:32
- Lokalizacja: Tarnów
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 lis 2015, o 19:32
- Lokalizacja: Tarnów
No chodzi o ten cypelek. Termostat "puszcza" przy różnych temperaturach - 77, 82, 87, 92 - tak gwoli ścisłości.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 lis 2015, o 19:32
- Lokalizacja: Tarnów
Ten biały mniejszy zbiornik? W każdym razie, jak zalałem prawie pod korek to jakiś większy problem? A druga sprawa, wyjeżdżam jutro na weekend 100km od domu, rozumiem, że tak czy siak sprawa nie jest na tyle poważna, że nie mógłbym jechać?Muniek pisze:No chodzi o ten cypelek. Termostat "puszcza" przy różnych temperaturach - 77, 82, 87, 92 - tak gwoli ścisłości.
Ryszardson, bez obrazy, ale jedź może lepiej do kogoś kto zna się trochę bardziej . Niech rzuci fachowym okiem.
Bo jak nie bardzo wiesz który to zbiornik to możesz petrygo nalać do spryskiwaczy
Bo jak nie bardzo wiesz który to zbiornik to możesz petrygo nalać do spryskiwaczy
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Ty tak na poważnie to wszystko piszesz czy już sobie żarty robisz?Ryszardson pisze:Ten biały mniejszy zbiornik? W każdym razie, jak zalałem prawie pod korek to jakiś większy problem? A druga sprawa, wyjeżdżam jutro na weekend 100km od domu, rozumiem, że tak czy siak sprawa nie jest na tyle poważna, że nie mógłbym jechać?Muniek pisze:No chodzi o ten cypelek. Termostat "puszcza" przy różnych temperaturach - 77, 82, 87, 92 - tak gwoli ścisłości.
Przy sprawnym układzie wywali nadmiar płynu ale może też po drodze porozsadzać węże i pojedziesz w d... a nie na weekend
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 lis 2015, o 19:32
- Lokalizacja: Tarnów
Nie znam się, nie twierdze inaczej, ale zadaje dość konkretne pytania i jest problem z uzyskaniem odpowiedzi.
Na tym zdjęciu http://e-klasse-forum.de/wcf/images/pho ... 9255f7.jpg element wysunięty najbardziej na lewo to zbiornik chłodnicy, odkręcam korek, po odkręceniu widzę wnętrze białego zbiornika, prawdopodobnie to co wy nazywacie zbiornikiem wyrównawczym. Dolałem do pełna, pytałem ile powinienem był dolać, jeśli dolałem za dużo to nadmiar usunę.
EDIT: Drugie pytanie dotyczyło tego, dlaczego płyn chłodniczy się praktycznie gotuje, czy też jest to spowodowane zapowietrzaniem?
Na tym zdjęciu http://e-klasse-forum.de/wcf/images/pho ... 9255f7.jpg element wysunięty najbardziej na lewo to zbiornik chłodnicy, odkręcam korek, po odkręceniu widzę wnętrze białego zbiornika, prawdopodobnie to co wy nazywacie zbiornikiem wyrównawczym. Dolałem do pełna, pytałem ile powinienem był dolać, jeśli dolałem za dużo to nadmiar usunę.
EDIT: Drugie pytanie dotyczyło tego, dlaczego płyn chłodniczy się praktycznie gotuje, czy też jest to spowodowane zapowietrzaniem?
Nadmiar płynu,jesli nalałeś za dużo sam ci wciśnie.Nic nie powinno się stać. Skąd wiesz,że się gotuje? Temperatura około 90 stopni jest normalna.
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości