Wentyaltor chłodnicy nie wyłącza się po zgaszeniu silnika
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 lis 2015, o 19:32
- Lokalizacja: Tarnów
Wentyaltor chłodnicy nie wyłącza się po zgaszeniu silnika
Witam,
mam następujący problem przy w210 E220 98r, wentylator chłodnicy nie wyłącza się od razu po zgaszeniu silnika tylko po kilku minutach, jestem w stanie to zrozumieć podczas upałów, lub po przejechaniu przynajmniej 15-20km, ale dla przykładu dzisiaj odpaliłem samochód na 5-10 minut, przejechałem z garażu na podwórko, po wyłączeniu silnika wentylator się nie wyłączał i generalnie po otwarciu zbiornika z płynem chłodniczym czuć było ciepłe lub prawie gorące powietrze wydobywające się z jego wnętrza.
Jaka może być przyczyna? Czy może to być zbyt mała ilość płynu chłodniczego? Jaka powinna być prawidłowa ilość płynu chłodniczego?
mam następujący problem przy w210 E220 98r, wentylator chłodnicy nie wyłącza się od razu po zgaszeniu silnika tylko po kilku minutach, jestem w stanie to zrozumieć podczas upałów, lub po przejechaniu przynajmniej 15-20km, ale dla przykładu dzisiaj odpaliłem samochód na 5-10 minut, przejechałem z garażu na podwórko, po wyłączeniu silnika wentylator się nie wyłączał i generalnie po otwarciu zbiornika z płynem chłodniczym czuć było ciepłe lub prawie gorące powietrze wydobywające się z jego wnętrza.
Jaka może być przyczyna? Czy może to być zbyt mała ilość płynu chłodniczego? Jaka powinna być prawidłowa ilość płynu chłodniczego?
W zbiorniczku płynu chłodzącego masz pod korkiem taki cypelek podłużny - ma być zalany płynem.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 lis 2015, o 19:32
- Lokalizacja: Tarnów
Po odkręceniu korka w tym małym zbiorniczku nie ma ani kropli płynu...Muniek pisze:W zbiorniczku płynu chłodzącego masz pod korkiem taki cypelek podłużny - ma być zalany płynem.
Dodam, że około godzinę temu odstawiłem samochód do garażu po przejechaniu ~10km, poszedłem teraz sprawdzić poziom płynu i cały czas silnik i okolice chłodnicy i zbiornika są całkiem dobrze nagrzane, czy to normalne?
Co do temperatury zegara: padł mi cały panel wyświetlający temperatury itp, niedługo będę to wymieniał.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 lis 2015, o 19:32
- Lokalizacja: Tarnów
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 lis 2015, o 19:32
- Lokalizacja: Tarnów
Olej sprawdzałem, cały czas mniej więcej ten sam stan.kid pisze:Zobacz jeszcze stan oleju. Jak go przybyło to będzie dopiero początek zabawy.
[ Dodano: 2015-12-02, 13:49 ]
Dolałem dzisiaj płynu, odpaliłem samochód na 5-7 minut, wyjechałem tylko z garażu, zgasiłem i po zgaszeniu wiatrak chodził jeszcze przez jakieś 2-3 minuty, czy to normalne?
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 lis 2015, o 19:32
- Lokalizacja: Tarnów
Bo czas to pieniądzkid pisze:Skoro 10 min nie znajdziesz to my już nic nie poradzimy.
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 lis 2015, o 19:32
- Lokalizacja: Tarnów
No to w FAQ jest poradnik jak używać wyszukiwarki poprawnie.
http://lmgtfy.com/?q=odpowietrzanie+uk% ... %3Aw210.pl
http://lmgtfy.com/?q=odpowietrzanie+uk% ... %3Aw210.pl
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości