uszczelnienie , demontaż chłodniczki oleju w E220 diesel.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

forest
Posty: 2
Rejestracja: 15 paź 2008, o 18:39
Lokalizacja: bielawa

uszczelnienie , demontaż chłodniczki oleju w E220 diesel.

Post autor: forest »

Przepraszam, ale zapomniałem wpisać tematu do poprzedniego postu.
forest.

[ Dodano: 2008-10-27, 09:19 ]
Jestem " nowy " i muszę się nauczyć poruszać po Waszym forum. Cierpliwości.
Chudy
VIP
Posty: 406
Rejestracja: 16 kwie 2008, o 18:43
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: Chudy »

Rozumiemy, ale napisz o co chodzi bo nie bardzo wiadomo.... Jeżeli czegoś na forum nie rozumiesz to pisz śmiało do mnie prywatne wiadomości - pomogę jak tylko będe mógł...
Całe życie się człowiek uczy a i tak głupim umiera... :)

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
forest
Posty: 2
Rejestracja: 15 paź 2008, o 18:39
Lokalizacja: bielawa

uszczelnienie , demontaż chłodniczki oleju w E220 diesel

Post autor: forest »

A więc , przypominam. Ucieka mi płyn chłodniczy na połączeniu chłodniczki oleju z układem wodnym ( górny króciec - rurka o dł. ok. 5 cm. łącząca blok silnika z chłodniczką przykręconą do obudowy filtra oleju). Jak to jest uszczelnione i jak zdemontować ową chłodniczkę? Do tej pory " zdjąłem "całą górę osprzętu silnika ( 604) aby się dostać do miejsca wycieku, odkręciłem 3 śruby mocujące chłodniczkę do obudowy i.... co dalej? Nie chcę tej chłodniczki "wyrwać" na siłę , nie jest to śrubunek. Jeszcze jedno: wydaje mi się, że płyn wycieka intensywniej gdy pokrętło ogrzewania ustawione jest na max. Dzwoniłem do gościa , który taką chłodniczkę wystawiał do sprzedaży ale nie pamięta jak to zdemontował i " chyba jest tam uszczelnienie w postaci oringu. Mógłbym w miejscu wycieku zrobić " gulę " z poxiliny , ale nie o to chodzi.
Pozdrawiam - forest.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości