Przepraszam, ale zapomniałem wpisać tematu do poprzedniego postu.
forest.
[ Dodano: 2008-10-27, 09:19 ]
Jestem " nowy " i muszę się nauczyć poruszać po Waszym forum. Cierpliwości.
uszczelnienie , demontaż chłodniczki oleju w E220 diesel.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
uszczelnienie , demontaż chłodniczki oleju w E220 diesel
A więc , przypominam. Ucieka mi płyn chłodniczy na połączeniu chłodniczki oleju z układem wodnym ( górny króciec - rurka o dł. ok. 5 cm. łącząca blok silnika z chłodniczką przykręconą do obudowy filtra oleju). Jak to jest uszczelnione i jak zdemontować ową chłodniczkę? Do tej pory " zdjąłem "całą górę osprzętu silnika ( 604) aby się dostać do miejsca wycieku, odkręciłem 3 śruby mocujące chłodniczkę do obudowy i.... co dalej? Nie chcę tej chłodniczki "wyrwać" na siłę , nie jest to śrubunek. Jeszcze jedno: wydaje mi się, że płyn wycieka intensywniej gdy pokrętło ogrzewania ustawione jest na max. Dzwoniłem do gościa , który taką chłodniczkę wystawiał do sprzedaży ale nie pamięta jak to zdemontował i " chyba jest tam uszczelnienie w postaci oringu. Mógłbym w miejscu wycieku zrobić " gulę " z poxiliny , ale nie o to chodzi.
Pozdrawiam - forest.
Pozdrawiam - forest.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości