ogrzewanie w 300 td problem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
ogrzewanie w 300 td problem
dzisiaj zaskoczyla mnie niemiła niespodzianka, mianowicie w drodze do pracy zauwazylem ze nie dziala ogrzewanie a z nawietrznikow zasuwa lodowate powietrze. jak do jechalem do pracy bylo na temp. prawie 100 stopni a w środku dalej lodówka.
moze jakies pomysly ?
moze jakies pomysly ?
300 td avangarde 97'VIN WDB2102251A559957
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
dzieki za podpowiedzi. okazało się najgorsze zamarznięty płyn, aczkolwiek miałem ogromne szczęście ponieważ jak zajechałem do pracy po godzinie pod wpływem temp. silnika (chyba) wszystko się rozmroziło. zorientowałem się po tym, że zamarzł płyn ponieważ w zbiorniczku pływały drobniutkie kawałki lodu. dzisiaj zaraz po robocie jade go wymienić - proszę o podpowiedź ile wchodzi do układu bo dyrektor mnie cały czas dzisiaj gania i nie ma czasu poszukać ;-)
jeszcze jedna sprawa - temp. silnika zatrzymuje sie pod 80 stopni i tak zawsze jest probowalem zasłaniać chlodnice nic to nie dało. raz dwa tygodnie temu wskazówka staneła na 80 stopni ale zakopałem się w śniegu i męczyłem się chyba z pół godziny. kolejna ciekawostka jest taka, że nieważne jak mocny jest mróz temp rośnie do swojej pracy roboczej (ciut przed 80 st.) po przejechaniu zaledwie 2,5 km co mnie cieszy bo normalnie jak wyjezdzam z podwórka zaczyna dmuchać ciepłe powietrze (dzisiaj był wyjątek). czytając inne posty jak to długo się autka zagrzewają - zastanawia mnie czy u mnie coś jest nie tak że tak szybko auto dochodzi do określonej temp.
jeszcze jedna sprawa - temp. silnika zatrzymuje sie pod 80 stopni i tak zawsze jest probowalem zasłaniać chlodnice nic to nie dało. raz dwa tygodnie temu wskazówka staneła na 80 stopni ale zakopałem się w śniegu i męczyłem się chyba z pół godziny. kolejna ciekawostka jest taka, że nieważne jak mocny jest mróz temp rośnie do swojej pracy roboczej (ciut przed 80 st.) po przejechaniu zaledwie 2,5 km co mnie cieszy bo normalnie jak wyjezdzam z podwórka zaczyna dmuchać ciepłe powietrze (dzisiaj był wyjątek). czytając inne posty jak to długo się autka zagrzewają - zastanawia mnie czy u mnie coś jest nie tak że tak szybko auto dochodzi do określonej temp.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2010, o 12:25 przez markus, łącznie zmieniany 1 raz.
300 td avangarde 97'VIN WDB2102251A559957
--te typy tak maja ku zawiści różnych takich nowoczesnych. Witajcie w świecie żywych.markus pisze:ąc inne posty jak to długo się autka zagrzewają - zastanawia mnie czy u mnie coś jest nie tak że tak szybko auto dochodzi do określonej temp.
A przesłona chłodnicy powinna przyśpieszyc nieco nagrzewanie, ale tez opóźnic stygnięcie. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
lancucha ????? z jakiej okazji.....merlin pisze:masz chyba duzo szczescia, dobrez że łancucha nie urwałes, jak sie zamrozi plyn w zadnym wypadku nie mozna odpalac auta.
Pozdrawiam mechaniorow, byly pracuś z ASO MB obecnie kierownik zestawu 56-cio kolowego.... kiedyś W123 230C, W123 230E, S124 230E, S210 300TD. Obecnie W169 160 CDI Classic. Smart fortwo 0,8 CDI i S210 240 99' Avangarde WDB2102611B008510
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
markus, wg mnie masz w aucie termostat o zbyt niskiej temp. poczatku otwarcia albo zblokowane/niesprawne visco.
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Normalne (szybkie) dochodzenie do temp. 80 st. i zazwyczaj jej nie przekracznie to zapewne skutek zamontowania termostatu o temp. otwarcia 79 st. C. Takie były montowane oryginalnie na wersje południowe. W naszych warunkach przydałby się otwierający przy ok. 90 st.
S210 300 DT
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Mam to samo i właśnie czekam na telefon z serwisu w sprawie ceny za to cudo http://www.rmeuropean.com/Part-Number/T ... 313F8.aspxphan pisze:.Ogrzewanie działa tylko na zasadzie ON/OFF tzn trzeba zrobić na max wtedy jest piekarnik w aucie (nie działa płynna regulacja)
[ Dodano: 2011-10-10, 15:26 ]
Oddzwonił pan i rzekł: 239pln netto. Podziękowałem :lol: na allegro mam nowy zamiennik VDO za 88pln :-P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości