320 CDI wysoka temperatura
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
320 CDI wysoka temperatura
Przetrząsnąłem forum ale w 320 CDI podobnego problemu nie znalazłem.
Dopiero co nabyłem W210 320 CDI z 2001 roku i wprawdzie jeszcze wiele nim nie przejechałem ale póki co głównie w mieście i mimo jeszcze niskich temperatur wskazówka podchodzi pod 100 stopni i chodzą wentylatory. W trasie przy prędkości do 90 km/h temperatura utrzymuje się pod 100 stopni ale wystarczy, że przekroczyłem 100 km/h zaraz gwałtownie rosła do prawie 120 stopni. Wygląda to tak jakby termostat się nie otwierał bądź podgrzewanie płynu cały czas działało bo elektrozawory i przewody gorące jak cholera, ale przewód od zbiorniczka wyrównawczego jest mniej nagrzany, przełącznik spalinowego podgrzewacza w pozycji OFF. Pompa wody była wymieniana w 2012 roku jakieś 35 tysi temu czy to możliwe żeby ją już szlag trafił?
Pomóżcie proszę bo nie chcę zarżnąć silnika.
Dopiero co nabyłem W210 320 CDI z 2001 roku i wprawdzie jeszcze wiele nim nie przejechałem ale póki co głównie w mieście i mimo jeszcze niskich temperatur wskazówka podchodzi pod 100 stopni i chodzą wentylatory. W trasie przy prędkości do 90 km/h temperatura utrzymuje się pod 100 stopni ale wystarczy, że przekroczyłem 100 km/h zaraz gwałtownie rosła do prawie 120 stopni. Wygląda to tak jakby termostat się nie otwierał bądź podgrzewanie płynu cały czas działało bo elektrozawory i przewody gorące jak cholera, ale przewód od zbiorniczka wyrównawczego jest mniej nagrzany, przełącznik spalinowego podgrzewacza w pozycji OFF. Pompa wody była wymieniana w 2012 roku jakieś 35 tysi temu czy to możliwe żeby ją już szlag trafił?
Pomóżcie proszę bo nie chcę zarżnąć silnika.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Jak wstawiałem auto do garażu jeszcze raz posprawdzałem węże. Temperatura podchodziła pod 100 stopni. Górny wąż był nagrzany i miękki. Wąż do zbiorniczka wyrównawczego nagrzany, węże od podgrzewacza nagrzane dotknąłem silniczka pompki przykręconej do prawej podłużnicy ale nie wyczuwałem wibracji czyli tak jakby nie działała. Dolny przewód chłodnicy chłodny. Chłodnica po bokach nagrzana ale część aluminiowa już mniej. Po mieście mogę jeździć i nie zagrzeje się powyżej 100 stopni nawet jak stałem 20 minut na włączonym silniku temperatura nie wzrosła, załączą się wentylatory i trzyma cały czas około 100 stopni. Grzeje się tylko w trasie kiedy obroty przekraczają 2000. Może to jednak pompa? Jakby termostat nie otwierał to i na postoju by się zagotował chyba.
A czy gdyby padło wisko to objawy mogą być podobne?
[ Dodano: 2015-03-29, 08:24 ]
No to problem rozwiązany ☺ Okazało się, że Wiskoza się skończyła. Zakupiłem nową firmy SACHS i teraz mogę się cieszyć momentem obrotowym rodem z amerykańskiej V8 mki☺
Dziękuję za wszelkie podpowiedzi i sugestie.
A czy gdyby padło wisko to objawy mogą być podobne?
[ Dodano: 2015-03-29, 08:24 ]
No to problem rozwiązany ☺ Okazało się, że Wiskoza się skończyła. Zakupiłem nową firmy SACHS i teraz mogę się cieszyć momentem obrotowym rodem z amerykańskiej V8 mki☺
Dziękuję za wszelkie podpowiedzi i sugestie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości