3.2cdi kopci, ubywa płyn, nie uszczelka
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
3.2cdi kopci, ubywa płyn, nie uszczelka
Witam wszystkich
Mam dosc nietypową sytuacje z moim 3.2cdi , którego mam już z miesiac , ale malo jeżdżę , bo mam sluzbowe auta...do rzeczy.
3.2cdi 2001r. 360tys elegance automat
Od jakiegos czasu szukam pomocy w moim temacie lecz nie znalazlem nic podobnego
Obiawy:
Kopci nie na biało nie na czRno lecz szaro
Ubywa plyn chłodniczy , brak wycieków
Oleju nie przybywa jest ladny
Oddalem do mechanikow 1 co odrazu ze uszczelka pod głowicą, po tyg dzwonił gość , że jednak 3 węże od plynu chłodniczego do wymiany i zbiornik płynu chłodzącego bo byl nieszczelny w paru miejscach..auto mniej kopci , ale goscie ze pasuje zregenerowac turbo i uklad wyczyścić okej , ale mówię że to przemyśle
Zawiozłem do kolegi , aby sprawdzil turbo czy nie leje i w jakim stanie jest...
Turbo ladne suche , pare kropli oleju , lopatki sztywne bez luzów
Kolega mowi zeby nie robic turba tylko jak cos uklad przeczyscic icka itp, wezyk od odmy byl lekko pekniety i narazie do sprawdzenia tasma go skrecil..
Dalej nie mamy pomyslu gdzie moze plyn uciekac i dlaczego kopci..
Uszcelka podobno ok..
Zawory od podcisnienia tez wymieniłem, bo poprzedni właściciel mowil ze przez to kopci..
I dalej nic...
Auto grzeje , chlodzi, nagrzewica nie leje sucho pod dywanikami.
Przy bardzo spokojnej jezdzie nie kopci, lecz po kilkukrotym depnięciu zaczyna kopcic i od tego momentu dymi
Czy może miec coś z tym wspólnego chłodnica EGR , ,ktora jest zasilana plynem chlodzacym?
Na zimnym nawet przy odpaleniu niezakopci
Nie ma problemow z odpaleniem i praca silnika oraz mocą
Temperatura silnika podczas jazdy w normie czyli delikatnie ponad 80
Pomoże ktoś?
Pozdrawiam
Mam dosc nietypową sytuacje z moim 3.2cdi , którego mam już z miesiac , ale malo jeżdżę , bo mam sluzbowe auta...do rzeczy.
3.2cdi 2001r. 360tys elegance automat
Od jakiegos czasu szukam pomocy w moim temacie lecz nie znalazlem nic podobnego
Obiawy:
Kopci nie na biało nie na czRno lecz szaro
Ubywa plyn chłodniczy , brak wycieków
Oleju nie przybywa jest ladny
Oddalem do mechanikow 1 co odrazu ze uszczelka pod głowicą, po tyg dzwonił gość , że jednak 3 węże od plynu chłodniczego do wymiany i zbiornik płynu chłodzącego bo byl nieszczelny w paru miejscach..auto mniej kopci , ale goscie ze pasuje zregenerowac turbo i uklad wyczyścić okej , ale mówię że to przemyśle
Zawiozłem do kolegi , aby sprawdzil turbo czy nie leje i w jakim stanie jest...
Turbo ladne suche , pare kropli oleju , lopatki sztywne bez luzów
Kolega mowi zeby nie robic turba tylko jak cos uklad przeczyscic icka itp, wezyk od odmy byl lekko pekniety i narazie do sprawdzenia tasma go skrecil..
Dalej nie mamy pomyslu gdzie moze plyn uciekac i dlaczego kopci..
Uszcelka podobno ok..
Zawory od podcisnienia tez wymieniłem, bo poprzedni właściciel mowil ze przez to kopci..
I dalej nic...
Auto grzeje , chlodzi, nagrzewica nie leje sucho pod dywanikami.
Przy bardzo spokojnej jezdzie nie kopci, lecz po kilkukrotym depnięciu zaczyna kopcic i od tego momentu dymi
Czy może miec coś z tym wspólnego chłodnica EGR , ,ktora jest zasilana plynem chlodzacym?
Na zimnym nawet przy odpaleniu niezakopci
Nie ma problemow z odpaleniem i praca silnika oraz mocą
Temperatura silnika podczas jazdy w normie czyli delikatnie ponad 80
Pomoże ktoś?
Pozdrawiam
może nie ma to nic wspólnego z kopceniem , ale mi uciekał płyn chłodzący i też nie było żadnych wycieków, okazało się że korek nie puszczał i ciśnienie wywalało gdzies płyn.
Kupiłem nowy korek i przestało , ale okazało sie że po tygodniu znowu ten nowy korek przestał puszczać a nie mam już paragonu to teraz jezdze na dokręconym 3/4 i jest wszystko ok.
Kupiłem nowy korek i przestało , ale okazało sie że po tygodniu znowu ten nowy korek przestał puszczać a nie mam już paragonu to teraz jezdze na dokręconym 3/4 i jest wszystko ok.
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Typowym objawem pękniętej uszczelki pod głowicą jest obecność pęcherzyków gazu w zbiorniczku płynu chłodzącego.
Co się tyczy dymienia, proponuję czyszczenie EGR i kolektora dolotowego. Przy okazji należy sprawdzić stan i pracę klapek rezonansowych. Pewnie nie znasz dokładnie przeszłości auta, więc zastosowanie płukanki do diesela nie zawadzi.
Co się tyczy dymienia, proponuję czyszczenie EGR i kolektora dolotowego. Przy okazji należy sprawdzić stan i pracę klapek rezonansowych. Pewnie nie znasz dokładnie przeszłości auta, więc zastosowanie płukanki do diesela nie zawadzi.
W210 220 CDI 2001
WDB2100061B453939
W221 S500 4MATIC
WDD2210861A267239
WDB2100061B453939
W221 S500 4MATIC
WDD2210861A267239
Auto umówione na 14.09 do fachowców z Rzeszowa, którzy specjalizują się mercami od 15lat. Gość mówił przez tel, że może być uszczelka, ale z doświadczenia wie ze jest różnie i musi sobie wszystko sam posprawdzac i powie co jest do roboty..
Jeśli uszczelka to 2 tys.. I daje gwarancję na przebieg.. Wiec wydaje się solidna firmA
Zrobią to napisze co i jak
Jeśli uszczelka to 2 tys.. I daje gwarancję na przebieg.. Wiec wydaje się solidna firmA
Zrobią to napisze co i jak
Rotacja Rotacja ale sam właściciel ma niby go naprawiać, a nie pracownicy ;-)
W wolnej chwili kolega przyjechał podłączyć swojego kompa i wypluło następujące błędy...
B1482
B1010
B1315-03
B1664-008 po wykasowaniu dalej jest
P1482-064
P1481-002
P0100-064
P0100-128
P1664-001 po wykasowaniu dalej jest
P1403-008 po wykasowaniu dalej jest
P1403-032
P1222-002
P1482-001
P1482-004
P1482-032
P1664-008
Bledy
B1664-008 podgrzewacz elektryczny wody
P1403-008 przerwa w obwodzie recyrkulacji gazów spalinowych
Te 2 błędy dają do myślenia czemu płyn ucieka i kopci ...
Błędy po wykasowaniu są nadal, zanim auto pojedzie do mechanika sprawdzę jeszcze ta chłodniczke egr-u czy ona nie jest gdzieś uszkodzona, wieczorem jadę na kanał i będę pisał
Hej!
Powitać!
Uwierzcie ,albo nie... wczoraj jade do znajomego na kanał... cały czas auto katowałem ,żeby go zagrzać.. temp doszła do 80stopni.. i NIC! zero dymu! przy redukcji lekki czarny dymek(norma), płyn chłodniczy nie ubywa! ,a więc nie rozkręcaliśmy tej chłodniczki EGR-u ,a oczywiście nie pamiętam czy pisałem ,ale EGR został wyczyszczony bo był straszny syf..
nie możliwe ,żeby sam się naprawił...
dzisiaj wyjeżdżając z sklepu SZIK zakopcił mi na biało ,a wiec znowu but ,but i patrze ,czy będzie dalej dymił i nic! ,stan płynu chłodniczego ok nic nie ubyło!
nie mam pojęcia co jest może coś było przytkane i w końcu wydmuchało to?
kurde nie wiem...
będe pisał co i jak dalej..
pozdrawiam HEJ!
[ Dodano: 2015-09-05, 15:32 ]
wizyta u kolejnego szpeca...
jade do niego auto ani nie zakopci ,dystans około 20km
mówie mu co i jak się dzieje..wsiadamy jedziemy.. gość butuje auto..po wciśnięciu kick down wyskakuje błąd EPC..i auto zaczyna kopcić na biało..przejechaliśmy z 10km..
wracamy na warsztat..auto przestaje kopcić..i zagadka..
gościu mówi ,że może się jakiś wtrysk zawieszać i proponuje sprawdzenie wtrysków komputerowo koszt 1 to około 80zł..
będziemy sprawdzać..
ale to już nie dzisiaj
miłego weekendu
[ Dodano: 2015-09-15, 19:22 ]
yellowstone2012, miales racje uszkodzona byla pompa wody..
Chlopaki porobili wszystko w aucie i smiga teraz ladnie
W wolnej chwili kolega przyjechał podłączyć swojego kompa i wypluło następujące błędy...
B1482
B1010
B1315-03
B1664-008 po wykasowaniu dalej jest
P1482-064
P1481-002
P0100-064
P0100-128
P1664-001 po wykasowaniu dalej jest
P1403-008 po wykasowaniu dalej jest
P1403-032
P1222-002
P1482-001
P1482-004
P1482-032
P1664-008
Bledy
B1664-008 podgrzewacz elektryczny wody
P1403-008 przerwa w obwodzie recyrkulacji gazów spalinowych
Te 2 błędy dają do myślenia czemu płyn ucieka i kopci ...
Błędy po wykasowaniu są nadal, zanim auto pojedzie do mechanika sprawdzę jeszcze ta chłodniczke egr-u czy ona nie jest gdzieś uszkodzona, wieczorem jadę na kanał i będę pisał
Hej!
Powitać!
Uwierzcie ,albo nie... wczoraj jade do znajomego na kanał... cały czas auto katowałem ,żeby go zagrzać.. temp doszła do 80stopni.. i NIC! zero dymu! przy redukcji lekki czarny dymek(norma), płyn chłodniczy nie ubywa! ,a więc nie rozkręcaliśmy tej chłodniczki EGR-u ,a oczywiście nie pamiętam czy pisałem ,ale EGR został wyczyszczony bo był straszny syf..
nie możliwe ,żeby sam się naprawił...
dzisiaj wyjeżdżając z sklepu SZIK zakopcił mi na biało ,a wiec znowu but ,but i patrze ,czy będzie dalej dymił i nic! ,stan płynu chłodniczego ok nic nie ubyło!
nie mam pojęcia co jest może coś było przytkane i w końcu wydmuchało to?
kurde nie wiem...
będe pisał co i jak dalej..
pozdrawiam HEJ!
[ Dodano: 2015-09-05, 15:32 ]
wizyta u kolejnego szpeca...
jade do niego auto ani nie zakopci ,dystans około 20km
mówie mu co i jak się dzieje..wsiadamy jedziemy.. gość butuje auto..po wciśnięciu kick down wyskakuje błąd EPC..i auto zaczyna kopcić na biało..przejechaliśmy z 10km..
wracamy na warsztat..auto przestaje kopcić..i zagadka..
gościu mówi ,że może się jakiś wtrysk zawieszać i proponuje sprawdzenie wtrysków komputerowo koszt 1 to około 80zł..
będziemy sprawdzać..
ale to już nie dzisiaj
miłego weekendu
[ Dodano: 2015-09-15, 19:22 ]
yellowstone2012, miales racje uszkodzona byla pompa wody..
Chlopaki porobili wszystko w aucie i smiga teraz ladnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości