Wycięcie obsługi skrzyni automatycznej z poziomu SD
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Wycięcie obsługi skrzyni automatycznej z poziomu SD
Czy spotkał się ktoś może z taką operacją wycinki obsługi skrzyni automatycznej 722.6 z ECU auta z poziomu Star Diagnosis? Przykładowo jeśli ktoś zmienia w aucie skrzynię automatyczną na manualną. Operacja na 3.0TD.
Wysłane z mojego Redmi 6A przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 6A przy użyciu Tapatalka
Re: Wycięcie obsługi skrzyni automatycznej z poziomu SD
Podobno wystraczy zmostkować kable od wybieraka tak by komputer skrzyni cały czas widział pozycje P. Wszystko w tedy powinno normalnie działać
Srebrny S210 E290td Elegance - Poszedł na konserwy
Złoty S210 E290td Classic - Wymieniony na W140
Złoty W140 S280 Anglik - Wymieniony na S210
Czarna S210 E300td Avangarda - Ma u mnie dożywotke
Złoty S210 E290td Classic - Wymieniony na W140
Złoty W140 S280 Anglik - Wymieniony na S210
Czarna S210 E300td Avangarda - Ma u mnie dożywotke
Re: Wycięcie obsługi skrzyni automatycznej z poziomu SD
Informacje o pozycji lewarka wysyłane są po CAN. Emulowałem ten sygnał, wysyłając dokładnie to samo co wysyła sterownik przed uruchomieniem auta i dupa. Niemniej jednak jestem na dobrej drodze aby to rozgryźć
Teoretycznie znalazłem już rozwiązanie, ale jeszcze muszę konkretnie przetestować.

Re: Wycięcie obsługi skrzyni automatycznej z poziomu SD
das, w kodowaniu stacyjki zmieniasz typ skrzyni i juz mozna a nawet trzeba pozbyc sie wybieraka i egs,mozna normalnie uruchomic woz.
jesli ecu z jakiegos powodu bedzie rzucac bledami i zrobi tryb awaryjny wtedy;
das developer, zmieniasz kodowanie na g klase , bo tam wychodzily wersje w manualu. w ecu jak zapewne wiesz jest 7 lub 8 bankow kodowan z czego e300td używa ostatnich dwoch, reszta tez do czegos sluzy....
straszyc bedzie Cie tylko abs/bas ale to inna historia.
jesli ecu z jakiegos powodu bedzie rzucac bledami i zrobi tryb awaryjny wtedy;
das developer, zmieniasz kodowanie na g klase , bo tam wychodzily wersje w manualu. w ecu jak zapewne wiesz jest 7 lub 8 bankow kodowan z czego e300td używa ostatnich dwoch, reszta tez do czegos sluzy....
straszyc bedzie Cie tylko abs/bas ale to inna historia.
W210 E300TD '99
WDB2100251A889328
W220 S320CDI '01
WDB2200261A113780
WDB2100251A889328
W220 S320CDI '01
WDB2200261A113780
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 lut 2025, o 12:12
Re: Wycięcie obsługi skrzyni automatycznej z poziomu SD
Witam, czy któryś z kolegów ogarnal temat odpalania om606 po zmianie skrzyni na manualna?
Re: Wycięcie obsługi skrzyni automatycznej z poziomu SD
No przecież 5 lat temu w poście wyzej opisałem co i jak. Tak ogarnąłem odpalenie om606.Andreom606 pisze: 6 mar 2025, o 22:33 Witam, czy któryś z kolegów ogarnal temat odpalania om606 po zmianie skrzyni na manualna?
W210 E300TD '99
WDB2100251A889328
W220 S320CDI '01
WDB2200261A113780
WDB2100251A889328
W220 S320CDI '01
WDB2200261A113780
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 lut 2025, o 12:12
Re: Wycięcie obsługi skrzyni automatycznej z poziomu SD
Sorry ale to raczej dla mnie czarna magia
Mam juz pompe na linke, wiec sie zastanawiam czy nie lepiej doprowadzic po prostu napiecie do rozrusznika i tyle.

Mam juz pompe na linke, wiec sie zastanawiam czy nie lepiej doprowadzic po prostu napiecie do rozrusznika i tyle.
Re: Wycięcie obsługi skrzyni automatycznej z poziomu SD
Temat jest o użyciu Star Diagnosis po zmianie na manualna skrzynie.Andreom606 pisze: 7 mar 2025, o 22:56 Sorry ale to raczej dla mnie czarna magia![]()
Mam juz pompe na linke, wiec sie zastanawiam czy nie lepiej doprowadzic po prostu napiecie do rozrusznika i tyle.
Odpalenie silnika to początek problemów jakie napotkasz. Pomyśl odrazu jak zgasisz silnik, co wysteruje Ci turbine. Wyzbycie się pompy elektronicznej powaznie upośledzi funkcjonalność auta. Oczywiście ABS/ASR/BAS, klimatyzacja i obrotomierz nie będą działać.
W210 E300TD '99
WDB2100251A889328
W220 S320CDI '01
WDB2200261A113780
WDB2100251A889328
W220 S320CDI '01
WDB2200261A113780
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 lut 2025, o 12:12
Re: Wycięcie obsługi skrzyni automatycznej z poziomu SD
Zgasze zaworem n75, nie mam juz klimy bo mam ogromny cooler, turbo bedzie sterowane mbc, licznik tez juz mam ogatniety.
Poki co mam problem z odpaleniem.
Poki co mam problem z odpaleniem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości