Wycięcie obsługi skrzyni automatycznej z poziomu SD

Wszystko na temat tuningu mechanicznego, optycznego i elektronicznego.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
codec
Posty: 235
Rejestracja: 24 lut 2017, o 19:32

Wycięcie obsługi skrzyni automatycznej z poziomu SD

Post autor: codec »

Czy spotkał się ktoś może z taką operacją wycinki obsługi skrzyni automatycznej 722.6 z ECU auta z poziomu Star Diagnosis? Przykładowo jeśli ktoś zmienia w aucie skrzynię automatyczną na manualną. Operacja na 3.0TD.

Wysłane z mojego Redmi 6A przy użyciu Tapatalka

Krzysiek z Darłowa
Moje prace na SC Garage
Aktualnie: W163, W203, W211 i inne marki ;)
Awatar użytkownika
SELBYpl
Posty: 39
Rejestracja: 9 paź 2015, o 10:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wycięcie obsługi skrzyni automatycznej z poziomu SD

Post autor: SELBYpl »

Podobno wystraczy zmostkować kable od wybieraka tak by komputer skrzyni cały czas widział pozycje P. Wszystko w tedy powinno normalnie działać
Srebrny S210 E290td Elegance - Poszedł na konserwy
Złoty S210 E290td Classic - Wymieniony na W140
Złoty W140 S280 Anglik - Wymieniony na S210
Czarna S210 E300td Avangarda - Ma u mnie dożywotke
Awatar użytkownika
codec
Posty: 235
Rejestracja: 24 lut 2017, o 19:32

Re: Wycięcie obsługi skrzyni automatycznej z poziomu SD

Post autor: codec »

Informacje o pozycji lewarka wysyłane są po CAN. Emulowałem ten sygnał, wysyłając dokładnie to samo co wysyła sterownik przed uruchomieniem auta i dupa. Niemniej jednak jestem na dobrej drodze aby to rozgryźć :) Teoretycznie znalazłem już rozwiązanie, ale jeszcze muszę konkretnie przetestować.
Krzysiek z Darłowa
Moje prace na SC Garage
Aktualnie: W163, W203, W211 i inne marki ;)
Awatar użytkownika
_TrotyL_
Posty: 56
Rejestracja: 16 maja 2010, o 19:28
Lokalizacja: Rotterdam
Kontakt:

Re: Wycięcie obsługi skrzyni automatycznej z poziomu SD

Post autor: _TrotyL_ »

das, w kodowaniu stacyjki zmieniasz typ skrzyni i juz mozna a nawet trzeba pozbyc sie wybieraka i egs,mozna normalnie uruchomic woz.
jesli ecu z jakiegos powodu bedzie rzucac bledami i zrobi tryb awaryjny wtedy;
das developer, zmieniasz kodowanie na g klase , bo tam wychodzily wersje w manualu. w ecu jak zapewne wiesz jest 7 lub 8 bankow kodowan z czego e300td używa ostatnich dwoch, reszta tez do czegos sluzy....
straszyc bedzie Cie tylko abs/bas ale to inna historia.
W210 E300TD '99
WDB2100251A889328

W220 S320CDI '01
WDB2200261A113780
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości