Witam was mam do was pytanie .
Posiadam okulara 2.2 CDI i kusi mnie aby wybebeszyc cały układ wydechowy ale zostawic sam koncowy tylko pytanie czy bedzie chodził głosniej i czy zmieni to cos na mocy czy tylko pogorszy. Prosił bym o doradzenie w tej kwesti jak to zrobic i jak by było najlepiej
Przelot czy nie przelot
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 17 kwie 2014, o 01:49
- Lokalizacja: Kraków
Ja bym nie kombinował... Bez ingerencji w elektronikę możesz tylko pogorszyć...
Takie moje skromne zdanie
Oczywiście znajdzie się ktoś kto powie, że będzie z 5 kóni więcej, a tak na prawdę będzie tylko masa hałasu który do damy ni chuja nie pasuje...
Ja przespawywałem cały wydech w poprzedniej damie i po tygodniu wymieniałem z powrotem na ori...
A wspawany był porządnie... I porządny wydech... Od samego kolektora...
Jechał tak samo, albo i gorzej, a hałasu robił tyle, że głowa boli
Takie moje skromne zdanie
Oczywiście znajdzie się ktoś kto powie, że będzie z 5 kóni więcej, a tak na prawdę będzie tylko masa hałasu który do damy ni chuja nie pasuje...
Ja przespawywałem cały wydech w poprzedniej damie i po tygodniu wymieniałem z powrotem na ori...
A wspawany był porządnie... I porządny wydech... Od samego kolektora...
Jechał tak samo, albo i gorzej, a hałasu robił tyle, że głowa boli
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 12:33
- Lokalizacja: Dolnośląskie
Zmiana wydechu na przelot spowoduje, że auto będzie zdecydowanie głośniejsze. Zmodyfikowanie układu wydechowego nie jest wcale tak prostą sprawą jak się wydaję. Opinia diesel wydech to aby prościej i szybciej spaliny uciekły mija się z prawdą. Cena modyfikacji w profi firmie nie bierze się z nieba. Co chciałbyś osiągnąć?
W210 e290td sprzedany
Aktualnie:
a6c5 2,4v6 avant
S210 E300td
Aktualnie:
a6c5 2,4v6 avant
S210 E300td
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości