jak obniżyć mercedesa w210
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 09:07
- Lokalizacja: Podkarpacie
Ludzie przecież to na powietrzu siedzi, o czym Wy piszecie???
Ten setup, to jest na parkingi, żeby strażnicy nie mieli jak blokady założyć
Filmiki poglądowe (jak to działa - dla totalnie niezorientowanych)
https://www.youtube.com/watch?v=XuJePr_gcto
https://www.youtube.com/watch?v=iBnwZNUfIJw
https://www.youtube.com/watch?v=WsXVYKTWtPQ - a to to chyba gwiazdka Michała właśnie w pierwszym setUpie
[ Dodano: 2015-12-15, 19:25 ]
wuju, No właśnie
Wyprzedziłeś mnie troszkę...
Ten setup, to jest na parkingi, żeby strażnicy nie mieli jak blokady założyć
Filmiki poglądowe (jak to działa - dla totalnie niezorientowanych)
https://www.youtube.com/watch?v=XuJePr_gcto
https://www.youtube.com/watch?v=iBnwZNUfIJw
https://www.youtube.com/watch?v=WsXVYKTWtPQ - a to to chyba gwiazdka Michała właśnie w pierwszym setUpie
[ Dodano: 2015-12-15, 19:25 ]
wuju, No właśnie
Wyprzedziłeś mnie troszkę...
-
- Posty: 349
- Rejestracja: 15 paź 2010, o 19:17
- Lokalizacja: Nakło
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 sie 2014, o 12:31
- Lokalizacja: Augustów
Jeśli chcesz to tylko nieco obniżyć, żeby ładnie koła siadły, to nie kombinuj z gwintami, bo to bez sensu...
Ja osobiście zaproponowałbym Ci springi AVA i reszta do wyregulowania gumowymi podkładkami... W poprzedniej gwiazdce wrzuciłem springi od AVY i gumki z 2 cyckami na przód + z 3 cyckami na tył...
Nie chciałem glebować jakoś strasznie, ale właśnie usunąć koze...
Zeszło to z przodu o 4 centy niżej niż elegance, a z tyłu 2... (tył mi trochę wisiał za nisko w stosunku do przodu na ELE)
Może dla niektórych jeszcze za wysoko, ale mi taki efekt odpowiadał, bo zimą nie robiłem za pług śnieżny na szesnastkach, a latem jakoś to chyba nawet się prezentowało w miarę...
Ja osobiście zaproponowałbym Ci springi AVA i reszta do wyregulowania gumowymi podkładkami... W poprzedniej gwiazdce wrzuciłem springi od AVY i gumki z 2 cyckami na przód + z 3 cyckami na tył...
Nie chciałem glebować jakoś strasznie, ale właśnie usunąć koze...
Zeszło to z przodu o 4 centy niżej niż elegance, a z tyłu 2... (tył mi trochę wisiał za nisko w stosunku do przodu na ELE)
Może dla niektórych jeszcze za wysoko, ale mi taki efekt odpowiadał, bo zimą nie robiłem za pług śnieżny na szesnastkach, a latem jakoś to chyba nawet się prezentowało w miarę...
Pewnie że jest... Ja miałem średnie (można powiedzieć) gumy...
Dasz z jednym cyckiem to jeszcze niżej siądzie
No i poprawka na nowe springi na przodzie (jeszcze nie uklepane)
Jak kupisz używki to licz na 2 - 3 centy niżej...
Zakładałem na początek na testa używki... Musiałbym foty znaleźć
[ Dodano: 2015-12-17, 00:04 ]
Znalazłem coś, ale powiem Ci , że ani to ładnie nie wyglądało, ani się dobrze nie jeździło...
[ Dodano: 2015-12-17, 00:06 ]
Aaaaa, no i przy ET35 + 10 dystansu na przodzie obcierało na mocniejszych nierównościach, więc gorąco odradzam takie obniżanie...
Dasz z jednym cyckiem to jeszcze niżej siądzie
No i poprawka na nowe springi na przodzie (jeszcze nie uklepane)
Jak kupisz używki to licz na 2 - 3 centy niżej...
Zakładałem na początek na testa używki... Musiałbym foty znaleźć
[ Dodano: 2015-12-17, 00:04 ]
Znalazłem coś, ale powiem Ci , że ani to ładnie nie wyglądało, ani się dobrze nie jeździło...
[ Dodano: 2015-12-17, 00:06 ]
Aaaaa, no i przy ET35 + 10 dystansu na przodzie obcierało na mocniejszych nierównościach, więc gorąco odradzam takie obniżanie...
Kozak szczególnie na polskie drogi
Szkoda fury szczerze mówiąc...
Pytaj kolegów z forum o podkładki pod sprężyny z jednym cyckiem (najniższe)
No i przeleć się gdzieś w okolicy na szrot może mają jakąś gwiazdkę w wersji AVANTGARDE...
Z doświadczenia - radzę od razu zainwestować w nowe amorki (ogarnięty sprzedawca będzie wiedział co i jak, konserwatywny poprosi o VIN - wtedy uciekaj, bo AVA jednak różni się od Classica i Elegance)
Nie pamiętam dokładnie ale chyba 6cm różnicy na długości... No i AVA kapkę sztywniejsza mi się wydaje...
Szkoda fury szczerze mówiąc...
Pytaj kolegów z forum o podkładki pod sprężyny z jednym cyckiem (najniższe)
No i przeleć się gdzieś w okolicy na szrot może mają jakąś gwiazdkę w wersji AVANTGARDE...
Z doświadczenia - radzę od razu zainwestować w nowe amorki (ogarnięty sprzedawca będzie wiedział co i jak, konserwatywny poprosi o VIN - wtedy uciekaj, bo AVA jednak różni się od Classica i Elegance)
Nie pamiętam dokładnie ale chyba 6cm różnicy na długości... No i AVA kapkę sztywniejsza mi się wydaje...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości