jak obniżyć mercedesa w210
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Dokładnie, z wersji Avantgarde. Ja ostatnio wymieniałem w drugą stronę, czyli podnosiłem. Nie kierowałem się nazwą wersji nadwozia, tylko szukałem najwyższych o zbliżonej grubości drutu. Wizualną różnicę masz na zdjęciu w moim ogłoszeniu: viewtopic.php?t=30279, krótki opis różnicy po założeniu tutaj: viewtopic.php?p=361491#361491.
Weź jeszcze pod uwagę, że Avantgarde ma dość twarde zawieszenie. W praktyce oznacza to mniejszy komfort i lepsze prowadzenie (zwłaszcza na szybkich zakrętach). Jak masz teraz miękki przód to po zmianie wrażenia mogą być... no nie wiem, może jakbyś się przesiadł do Nivy;)
Weź jeszcze pod uwagę, że Avantgarde ma dość twarde zawieszenie. W praktyce oznacza to mniejszy komfort i lepsze prowadzenie (zwłaszcza na szybkich zakrętach). Jak masz teraz miękki przód to po zmianie wrażenia mogą być... no nie wiem, może jakbyś się przesiadł do Nivy;)
WDB2102251A504586
to chyba na twardym zawisie nie jeździłeśscibor1 pisze: Avantgarde ma dość twarde zawieszenie
szczerze to nie poczułem zbyt wielkiej różnicy między elegance a avantgarde bardziej z 17 na 18
ale teraz mam 16 na zimę i komfort powrócił
a różnica w prowadzeniu dość znaczna, ale tu też pewnie zmiana kół się przyczyniła, bo na 16 już tak fajnie się nie ładuje zakrętów
e300td WDBJF25H7XA924886
Jeździłem. Na co dzień jeżdżę na sztywnym tyle i wahliwym przodzie:Dwuju pisze:...to chyba na twardym zawisie nie jeździłeś...
Ale nie jeździłem Elegance i Classic, mam tylko wyobrażenie jak powinno myć miękko i milusio. Bo w Avantgarde to mientko nie jest. Właśnie przypomina sztywnością Ładę Nivę. Bo do tej to mam akurat porównanie:)
WDB2102251A504586
Re: jak obniżyć mercedesa w210
Ja np mam z przodu springi z ave bez gum i dodatkowo obciete po pol zwoju gora i dol i zaklepane u kowala troche patologia ale na wyprostowanych kolach ponad pol opony ginie w nadkolu a mam 225/40/18 na 8.5j. Co do tylu to tez ave bez gum tylko ze bez nivo ale to do przyszlego tygodnia bo caly zestaw wkladam amory i gruchy bo nie moge sobie z nim poradzic, juz nawet nie licze ktory zestaw amorow testuje. Bez nivo i na springach z ave dupa poszla okolo 6-7cm w dol od serii
Re: jak obniżyć mercedesa w210
Mistrz.
Re: jak obniżyć mercedesa w210
Panowie też planuje zmienić springi od ave żeby trochę siadl ale kurde nie jestem pewny swojej wersji możecie mi powiedzieć co za wersja po Vinie:WDB2100531A202389
Re: jak obniżyć mercedesa w210
Wychodzi, że Classic.MatysW210 pisze:Panowie też planuje zmienić springi od ave żeby trochę siadl ale kurde nie jestem pewny swojej wersji możecie mi powiedzieć co za wersja po Vinie:WDB2100531A202389
Re: jak obniżyć mercedesa w210
Oki czyli śmiało mogę ladowac springi od avy ?
Re: jak obniżyć mercedesa w210
tu Ci odpowiedziałemMatysW210 pisze:Oki czyli śmiało mogę ladowac springi od avy ?
sprezyny-z-avantgarde-do-classica-vt35497.html
Re: jak obniżyć mercedesa w210
Oki dziękuję za pomoc tylko ze patrzę za sprezynami na allegro i za wiele nie ma ich no i ważne pytanie kupować nowki czy używki oczywiście chodzi o sprężyny nie amortyzatory
Re: jak obniżyć mercedesa w210
Zależy od ceny, ja bym brał jednak nówki jeśli nie byłoby cenowej przepaści.MatysW210 pisze:Oki dziękuję za pomoc tylko ze patrzę za sprezynami na allegro i za wiele nie ma ich no i ważne pytanie kupować nowki czy używki oczywiście chodzi o sprężyny nie amortyzatory
Nowe do avy to wydatek około 350zł za sztukę na przykład tutaj:
https://www.redmars.pl/product-pol-1112 ... GARDE.html
Z tym, że jak widzisz na nich są te kolorowe kody/paski - one oznaczają konkretny typ sprężyny (do avy są chyba 4 czy 6 typów). Jak dobierasz takie jak są fabrycznie to trzeba liczyć w EPC punkty i wychodzi jaka ma być. Jak zamieniasz to chyba tylko w drodze eksperymentu, a w razie czego ratować się podkładkami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości