Chiptuning S210 E290 Turbodiesel - efekty ;-)

Wszystko na temat tuningu mechanicznego, optycznego i elektronicznego.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9463
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

ajć. jak to zrobiles?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Po prostu ruszylem z fantazja na suchym dobrze przyczepnym asfalcie opony szer. 225 i cos musialo ustapic :mrgreen: Moj mechanik powiedzial ze pierwszy raz widzi cos takiego, bo ze przeguby padaja to normalne, ale zeby tak cala polos ukrecic to mistrzostwo :mrgreen:
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9463
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

faktycznie mistrzostwo, zeby to byl polonez to bym zrozumial, a tak to abstrakcja dla mnie. wklej fotki, bo nigdy czegos takiego nie widzialem w mercedesie ;-)
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Wkleje jak ja wyjme w przyszlym tyg. na razie auto stoi u kumpla mechanika i dopiero w srode mu polos podrzuce do wymiany...
A moj brat w mojej qpecie tez ukrecil polos :mrgreen: jakies pol roku temu, to tez nie moglem uwierzyc jak to mozliwe... DA SIE :?: :mrgreen:
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9463
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

ciekawe czy daloby rade taka od 4.3 wstawic lub amg.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Raczej nie, trzeba by zmieniac calosc (most polosie wal) polosie roznia sie gruboscia, dlugoscia, iloscia zebow od abs-u itd. w 2.9td jest np. taka sama polos jak w 2.2cdi i 2.8e.

Jutro rano jade po polos 150zl ;-)
http://moto.allegro.pl/item623653785_me ... losie.html

Zdjecia ukreconej polosi

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Niestety zakupiona polos nie pasuje - jest za cienka :-( Tak to jest jak sie kupuje bez starej na wzor... Wrzuce ja do gieldy moze komus sie przyda jest w dobrym stanie od okulara 2.9 automat, ja mam manula i moje polosie sa grubsze... teraz juz mam ja wyjeta z auta i jutro jade po odpowiednia
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
bobas
Posty: 83
Rejestracja: 18 lut 2010, o 12:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: bobas »

Tak sobie myśle że chciałbym wprowadzić małą korektę mocy delikatnym chipem :mrgreen:
Poczytałem sobie trochę tu i tam, rozmawiałem sobie też z kolegą który mi odradza taki chip gdyż u niego w octavii padła skrzynka i generalnie posypało mu się trochę. Fakt też jest taki że nie oszczędzał autka.Zastanawiam się czy w okularze podzespoły takie jak skrzynia, sprzegło wał itp wytrzymaja modyfikację ze 129 km i 300nM na 155 i 350nM?
W sumie przecież jest wersja trzylitrowa 177 i 330 NM i działa, pytanie czy zastosowane w niej materiały do podzespołów to to samo co w 2,9?
Bedę wdzięczny za opinie.

Pozdrawiam
EX W201 2.0 Sportline 1989 rok
NOW W210 2.9 ELEGANCE 1996 rok
WDB2100171A135437
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Nie porownuj skody do MB :mrgreen:
Wszystko wytrzyma, moj mial 165KM i 370Nm i dawal rade, raz tylko polos ukrecilem :mrgreen: A i sprzeglo spalilem :mrgreen: Ale to bylo przy jezdzie z fantazja :mrgreen: Sprzeglo 800, polos 150, robota 250 ;-)
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

trocin pisze:A i sprzeglo spalilem :mrgreen: Ale to bylo przy jezdzie z fantazja :mrgreen: Sprzeglo 800, polos 150, robota 250 ;-)
Dodaj że to manual był dlatego tylko 800 za sprzęgło z robotą...Lepiej juz kupic mocniejsza wersje jak ktoś lubi gonic za zającem, jakąs benzynke z dobrym kopytkiem.
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

Nie porownuj skody do MB :mrgreen:
Wszystko wytrzyma, moj mial 165KM i 370Nm i dawal rade, raz tylko polos ukrecilem :mrgreen: A i sprzeglo spalilem :mrgreen: Ale to bylo przy jezdzie z fantazja :mrgreen: Sprzeglo 800, polos 150, robota 250 ;-)
:lol: Bo jak w Skodzie cos pada to Skoda a jak w MB to juz wszystko OK :lol:

Dobre trocin, na prawde dobre ;-)
bobas
Posty: 83
Rejestracja: 18 lut 2010, o 12:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: bobas »

trocin pisze:Ale to bylo przy jezdzie z fantazja
możesz rozwinąć :mrgreen: co u ciebie znaczy ta fantazja??

No i właśnie tego się obawiam, że zrobię chip i albo będę bardzo oszczędzał auto i w rezultacie nie będzie frajdy z tej modyfikacji albo będę jeździł konkretnie i trza będzie jeszcze dołożyć do tego interesu kolejny tysiak :lol:
EX W201 2.0 Sportline 1989 rok
NOW W210 2.9 ELEGANCE 1996 rok
WDB2100171A135437
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Z fantazja - palenie gumy,baczki,wyscigi,rajdy - moje oko to przechodzilo, tu filmik z rajdu na lotnisku w Ułęzu - I miejsce ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=8aO5--7NWq0
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
pijaczek18
Posty: 117
Rejestracja: 27 paź 2009, o 17:47
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: pijaczek18 »

Ludzie ludzie o czym wy gadacie... Jak chcecie miec pocisk to kupcie sobie wersję AMG... W210 z silnikiem diesla to jest samochód którym ma sie wygodnie jezdzic a nie pobijac rekordy prędkości... Brakuje Ci mocy, to sprzedaj w210 i kup sobie Sl, Cl albo slr i wtedy jezdzij zeby kazdy radar Cie złapał... Widze ze niektórzy ldzie sa jak male dzieci...
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

pijaczek18 pisze:Ludzie ludzie o czym wy gadacie... Jak chcecie miec pocisk to kupcie sobie wersję AMG... W210 z silnikiem diesla to jest samochód którym ma sie wygodnie jezdzic a nie pobijac rekordy prędkości... Brakuje Ci mocy, to sprzedaj w210 i kup sobie Sl, Cl albo slr i wtedy jezdzij zeby kazdy radar Cie złapał... Widze ze niektórzy ldzie sa jak male dzieci...
Powiedzial co wiedzial :roll: :lol:
Awatar użytkownika
kowal755
Doradca
Posty: 2490
Rejestracja: 16 lut 2010, o 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kowal755 »

pijaczek18 pisze:Ludzie ludzie o czym wy gadacie... Jak chcecie miec pocisk to kupcie sobie wersję AMG... W210 z silnikiem diesla to jest samochód którym ma sie wygodnie jezdzic a nie pobijac rekordy prędkości... Brakuje Ci mocy, to sprzedaj w210 i kup sobie Sl, Cl albo slr i wtedy jezdzij zeby kazdy radar Cie złapał... Widze ze niektórzy ldzie sa jak male dzieci...
Widzę, że nie rozumiesz pojęcia moc i moment obrotowy.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości