Chip tuning

Wszystko na temat tuningu mechanicznego, optycznego i elektronicznego.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

SzybkiLopez
Posty: 178
Rejestracja: 3 sie 2011, o 18:39
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: SzybkiLopez »

Dokładnie o to mi chodziło :) Z tego co kiedyś przeglądałem forum CLK tam było pare osób które montowało podobne rzeczy i jeden pokusił się nawet o pomiar na hamowni przed i po zabiegu. Ile dokładnie wyszło nie pamiętam, ale z relacji wynika ze warto założyć bo różnica jest bardzo odczuwalna.
W209 2006 CLK 320 CDI Avantgarde + Sport
W210 2001 E 320 CDI Avantgarde
michao1604
Posty: 8
Rejestracja: 2 sie 2012, o 23:21
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: michao1604 »

Witam , posiadam E200 benzyna 2l 136km automat, ale zastanawiam się jak troszkę ożywić to autko żeby było bardziej zrywne bo do tej pory jest ok, trochę pali (10-14l) ale jest mulasty wiem ze sporo ponad tona przy takim silniku nie będzie latała ale zawsze kilka kucy się przyda :) jeżeli ktoś mógłby pomóc to z góry dziekuje.
Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 413
Rejestracja: 26 cze 2011, o 15:33
Lokalizacja: Okolice Poznania

Post autor: Autoholik »

Niestety michao1604, za bardzo przy wolnossącej benzynie nie ma pola popisu przy podniesieniu mocy , tak więc pozostaje się przyzwyczaić do obecnych osiągów autka . Pomyśl tylko że to i tak lepiej jak byś miał 2.2 D ;) .
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)
michao1604
Posty: 8
Rejestracja: 2 sie 2012, o 23:21
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: michao1604 »

To nie jest wolnossący tylko na pełnym wtrysku :)
Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 413
Rejestracja: 26 cze 2011, o 15:33
Lokalizacja: Okolice Poznania

Post autor: Autoholik »

Wolnossący znaczy bez turba czy też kompresora :P .
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)
michao1604
Posty: 8
Rejestracja: 2 sie 2012, o 23:21
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: michao1604 »

aaaa chyba ze o to Ci chodzi to tak wolnossący mam 2tys do wydania bo zastanawiałem się czy go nie wymienić na cos lepszego ale za bardzo się przywiązałem pozatym już dużo w niego wsadziłem wiec by mi się to nie opłacało i dlatego chce go troszkę podkrecic :)
Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 413
Rejestracja: 26 cze 2011, o 15:33
Lokalizacja: Okolice Poznania

Post autor: Autoholik »

Najbardziej rozsądną propozycję będzie własnie sprzedaż tego i kupienia z mocniejszym silnikiem , a co do przywiązana to z samochodem nie można się żenić .
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)
michao1604
Posty: 8
Rejestracja: 2 sie 2012, o 23:21
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: michao1604 »

Rozumiem rozumiem tylko jak pomysle ze znowu będę walczył z rudą to mi się odechciewa a co powiesz na wymiane silnika a ten sprzedać znajomy mówił ze warto wtedy kompresor e200 ,skrzynia, wiązki , sterowniki komputery itd. po sprzedaniu mojego toprzynajmniej nie wyjdzie az tak dużo trochę się zwróci i myśle ze wtedy manuala zrobic
Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 413
Rejestracja: 26 cze 2011, o 15:33
Lokalizacja: Okolice Poznania

Post autor: Autoholik »

Pomysł ciekawy ale jeśli chciałbyś jeździć Kompresorem na LPG to nie bardzo bo on to tragicznie znosi .
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)
michao1604
Posty: 8
Rejestracja: 2 sie 2012, o 23:21
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: michao1604 »

tzn ?? a ile taki kompresorek pali ?? 1,8 albo 2,0 pojemność ?? bo nawet nie wiem głownie po miescie ??? delikatna jazdą ??
Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 413
Rejestracja: 26 cze 2011, o 15:33
Lokalizacja: Okolice Poznania

Post autor: Autoholik »

Są odpowiednie tematy odnośnie spalania różnych wersjii silnikowych, poszukaj i poczyatj ;) .
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)
michao1604
Posty: 8
Rejestracja: 2 sie 2012, o 23:21
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: michao1604 »

to jeszcze tylko jedno pytanie pewnie banalne i głupie ale czy most z półosiami też należy wymienić ??
Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 413
Rejestracja: 26 cze 2011, o 15:33
Lokalizacja: Okolice Poznania

Post autor: Autoholik »

Osobiście nie mam pojęcia , poczekaj aż ktoś znajacy się wypowie . Wpisz Vin w swój podpis to ci koledzy bedą mogli pomóc :) .
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

znając zycie swap będzie dużo droższy od wymiany auta... trzeba policzyć nowy silnik, robote, i fachwoca który ogarnie to wszytsko po swapie... a tak na marginesie to zastanów się dlaczego np sprężyny dobierane są do motoru? jak również tarcze, klocki, amory, most, półosie, komputer, i wlaściwie wszystko co dotkniesz dostosowane jest do motoru, przełożeń itd... zastanów sie zanim 3/4 auta wymienisz i tak naprawde oryginalne to zostaną ci kanapy i blachy :) bo nawet licznik będzie inny :)

może kolega sanon który troche sie w to bawił skutecznie ci wybije to z głowy
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
sivwy
Posty: 2
Rejestracja: 25 sie 2013, o 21:52
Lokalizacja: bwa

Post autor: sivwy »

witam panowie jezeli chodzi o chipy boxy itd:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3497226763
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości