300 TD CHIP TUNING !!
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
no no już jest naprawdę zacnie chodzi jestem bardzo zadowolony tylko parę pierdułek do ogarniecia walnij na wrzute i bedzie
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
[ Dodano: 2014-02-09, 18:54 ]
[ Dodano: 2014-02-09, 18:55 ]
tak zrobiłem kakadu
[ Dodano: 2014-02-09, 19:04 ]
To wal teraz chipować e430 ., 300KM to spokojnie da rade ale chyba na niedobór mocy nie narzekasz
w czerwcu będę w Zamościu ,jak będziesz jeszcze miał tego e 300td ,to bym chętnie zobaczył jak to śmiga po tym chipie w tune up jeżeli pozwolisz?
może i swego bym podkręcił
[ Dodano: 2014-02-09, 19:29 ]
[ Dodano: 2014-02-09, 19:36 ]
tył wnętrze
[ Dodano: 2014-02-09, 19:37 ]
[ Dodano: 2014-02-09, 19:41 ]
ok
w123 300d 1984r.(sukcesywnie odnawiany)
w210 e220d 1996r.(sprzedany zapomniany)
w210 e300td 1998r.(rozbity, dawca cz.wciąż w pos.)
w210 e300td 1999r.(obecnie)
wszystkie MB wersj. sedan
w210 e220d 1996r.(sprzedany zapomniany)
w210 e300td 1998r.(rozbity, dawca cz.wciąż w pos.)
w210 e300td 1999r.(obecnie)
wszystkie MB wersj. sedan
benze cieżko zachipować tzn trzeba by bylo wrzucić kompresor w tedy ze 330 kucy by wykręcił bo tak normalnie to 15 - 20 koni nic więcej.. jak będę w zmc to się zgadamy zobaczysz 300 po chipie daję radę ale w porównaniu do 430... to cienko wypada.. 430 naprawdę dobrze jedzie fajnie ogarnięta ta Twoja 300 tylko szkoda że klimatronika nie ma..
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Wejdź
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632
W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Gdzieś Ty w GB dostał auto z kierą po lewej stronie ?
Ten dzwon to Twoje dzieło czy poprzednika ?
Ten dzwon to Twoje dzieło czy poprzednika ?
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
DLUGI111 co do tuningu e430 to ten twój v8 jest arcydziełem sam w sobie ,cichutki mocny a kompresor mógłby mu skrócić żywot.,., można by mu co najwyżej zrobić upgrade do e55amg jak u mnie ,ale też nie koniecznie.
Kolego PIASEK,są w GB auta z kierą po lewej i jest ich sporo to przede wszystkim amerykańskie muscle cary oraz duże silniki marek premium ,stosunkowo mało jest tak zwanych zwykłych wozideł
a ten dzwon to moje dzieło też był z kier. po lewej ,to było krótko po tym jak miałem okazje pierwszy raz pojeżdzić e55amg ,pomyslalem że e300td też tak potrafi i widzisz jak to się skończyło
Kolego PIASEK,są w GB auta z kierą po lewej i jest ich sporo to przede wszystkim amerykańskie muscle cary oraz duże silniki marek premium ,stosunkowo mało jest tak zwanych zwykłych wozideł
a ten dzwon to moje dzieło też był z kier. po lewej ,to było krótko po tym jak miałem okazje pierwszy raz pojeżdzić e55amg ,pomyslalem że e300td też tak potrafi i widzisz jak to się skończyło
w123 300d 1984r.(sukcesywnie odnawiany)
w210 e220d 1996r.(sprzedany zapomniany)
w210 e300td 1998r.(rozbity, dawca cz.wciąż w pos.)
w210 e300td 1999r.(obecnie)
wszystkie MB wersj. sedan
w210 e220d 1996r.(sprzedany zapomniany)
w210 e300td 1998r.(rozbity, dawca cz.wciąż w pos.)
w210 e300td 1999r.(obecnie)
wszystkie MB wersj. sedan
jak to mawiają:kornik pisze:a ten dzwon to moje dzieło
kierowcy dzielą się na tych którzy już mieli wypadek i na tych których dopiero to czeka...
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
E300td chip 196km, 350NM
Dziś podkreciłem swojego E300TD, na razie testuje ale czuć rożnicę. Epromy w ecu programowałem sam, jedynie pliki obrabiała mi firma. Całość wyszła 300zł za obróbkę plików i 30 zł za zamienniki oryginalnych epromów jedokrotnego zapisu na pamięci flash do ECU. Ponadto wlutowałem gniazda plcc32 do szybkiego montazu pamieci w ecu, teraz jeśli chcę mogę w kilka minut założyć stare pamięci i mieć fabryczną moc lub flashe z tuningowanymi mapami.
Odważny pomysł...
Wrzuć wykresy z hamowni z wynikami.
Wrzuć wykresy z hamowni z wynikami.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 kwie 2014, o 17:37
- Lokalizacja: Warszawa
Ostatnio zmieniony 5 lut 2015, o 01:11 przez maratonczyk7, łącznie zmieniany 2 razy.
Tuningowałem po to żeby uzyskać przyrost mocy ok 10% i żeby spalanie troszke spadło, niestety nie mam w okolicy hamowni na tylni napęd więc nie wiem czy mam realne 196km:( . Po tuningu podłączyłem star diagnoze i wykasowałem nastawy skrzyni żeby zaadaptowała się do nowej charakterystyki pracy silnika. zauważyłem że gdy teraz jade do pracy na tempomacie z prędkością 70km/h to są niższe obroty silnika niż przed tuningiem. Dla mnie nie były to odwazny pomysł bo na co dzień zajmuje sie elektroniką samochodową . Właściwie to można zrobić w taki sposób że do ecu wsadza się pamięci z oryginalnym mapowaniem silnika i drugie z tuningowanym, następnie łączy sie je razem i daje przełącznik na mase tych pamięci wyprowadzony gdzieś na kopit. i wtedy przed uruchomieniem silnika można sobie właczyć tuning lub oryginał
rzuciłeś parę razy kostka do gry, przemnożyłeś uzyskaną liczbę oczek razy ilość rzutów i wyszło ci 196KMlukasx2 pisze:niestety nie mam w okolicy hamowni na tylni napęd więc nie wiem czy mam realne 196km:(
To się nam tuner trafił...
"czip tjuning za 300zł z dojazdem do klienta"
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości