18 cali z szerokim oponami, czy to mozliwe w przypadku w210

Wszystko na temat tuningu mechanicznego, optycznego i elektronicznego.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

janusz76
Posty: 3
Rejestracja: 11 maja 2009, o 11:29
Lokalizacja: łódzkie

18 cali z szerokim oponami, czy to mozliwe w przypadku w210

Post autor: janusz76 »

witam wszystkich, nie wiem czy w dobrym okienku pisze jezeli nie wybaczcie. Jestem od niedawna posiadaczem W210 1999 rok E290 td wersja elegance kombi . Mam zamiar zmienić w tym autku alu felgi gdyz te obecnie zamontowane psuja mu wygląd mowa tu o mercedesowskich 15-tkach.
Pragne załozyc na niego 18-tki o wymiarach PRZÓD -235/40/18. 8,5 / TYŁ -265/35/18. 9,5 ET 35,zdjęte z clk, czy jest mozliwosc zamontowania ich moim pojezdzie? , jakies dystansy beda potrzebne? , specialne sruby? Licze na fachowe doradztwo z waszej strony , moze ktos z Was posiada takie felgi na swojej gwiezdzie? dzieki i pozdrwiam.
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Z przodu może być problem, czy wszystkie felgi mają szerokość 9,5"? Ja mam oryginalny zestaw 18" AMG przód 235/40/18 8" i tył 265/35/18 9" ET35 i z przodu jest na styk.

[ Dodano: 2009-05-11, 15:04 ]
Temat zdecydowanie nie w tym dziale.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

przeniesione, tym razem bez ostrzezenia, bo widze ze swiezy uzytkownik.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
janusz76
Posty: 3
Rejestracja: 11 maja 2009, o 11:29
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: janusz76 »

elspasoo pisze:Z przodu może być problem, czy wszystkie felgi mają szerokość 9,5"? Ja mam oryginalny zestaw 18" AMG przód 235/40/18 8" i tył 265/35/18 9" ET35 i z przodu jest na styk.

[ Dodano: 2009-05-11, 15:04 ]
Temat zdecydowanie nie w tym dziale.


podałem przeciż rozmiar , skoro nie widać to raz jeszcze podam PRZÓD: 235/40/18. 8,5"
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Nie zauważyłem, moja wina ;-) . Powinny pasować, bez dystansów
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
janusz76
Posty: 3
Rejestracja: 11 maja 2009, o 11:29
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: janusz76 »

elspasoo pisze:Nie zauważyłem, moja wina ;-) . Powinny pasować, bez dystansów
ok, dzieki za info
zematis
Posty: 667
Rejestracja: 15 maja 2008, o 21:32
Lokalizacja: Wrocław - Dusseldorf

Post autor: zematis »

8,5 na przód raczej nie wejdzie - tzn załozyc to mozna wszytko ;p tylko nie koniecznie otrzymasz pożądany efekt
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT :D (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
Awatar użytkownika
szczypior87
VIP
Posty: 544
Rejestracja: 20 maja 2009, o 21:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szczypior87 »

Z tego co kiedyś czytałem to za szerokie i wielkie kapcie mogą spowodować to że kierownica sama nie będzie odbijać po skręceniu. Ale ile w tym prawdy to nie wiem.
CLK W208 200 KOMPRESSOR 192KM
VIN: WDB2083451F020375
FOTKI: MOJE OCZKO
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Zboczeńcy! Beemki wam trzeba a nie Królowej Szosy! Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
zematis
Posty: 667
Rejestracja: 15 maja 2008, o 21:32
Lokalizacja: Wrocław - Dusseldorf

Post autor: zematis »

oj Baca czepiasz sie ;p

ja bym chętnie 18 cali załozył gdyby nie polskie drogi i certyfikat jaki musiał bym uzyskac od hitleroców ze moge je załozyc

a według hitlerowskich przepisów musze sie trzymac norm i 18 moge załozyc jak bym miał AMG ;p tak wiec smigam na 235/45/17 8j ZR

swoją drogą fakt ze fajnie wyglada pełna gleba i 18 cali ;p ale nie chce mi sie spowiadac ze nie mam ABE - hitlerowskiego certyfikatu na alu ;p

i nie wiem czy 18 cali to dobry pomysł na Polskie dziury ;/
Ostatnio zmieniony 16 cze 2009, o 08:04 przez zematis, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT :D (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
Rage23Kr
Posty: 212
Rejestracja: 22 mar 2009, o 17:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rage23Kr »

Jezdzilem wczesniej na 18'/235/35 i szczerze odradzam
Z moich doswiadczen wynika ze jest ogromna roznica pomiedzy 17 a 18 cali.
Aktualnie mam 17/225/45 i jezdzi sie dosc przyjemnie natomiast na tym rozmiarze w 18 co podalem wyzej w ogole nie ma jazdy auto jest bardzo twarde, czuc kazda dziure, jezdzi sie jak wozem drabiniastym do tego na delikatnych nawet koleinach rzuca od kraweznika do kraweznika i trzeba sie mocowac z kierownica... jezdzi sie tragicznie naprawde odradzam :)
w210 e200 Classic 96'
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

baca pisze:Zboczeńcy! Beemki wam trzeba a nie Królowej Szosy! Hej!
królowa szos to Syrena
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Toni! Łyczku-- nie znasz sie!
Szerokie kapcie to na NASZYCH drogach to masakra gdyż :
--większe opory toczenia/ paliwo
--problemy przy zakręcaniu - tarcie opony na krawędziach
--rzucanie na koleinach (patrz Raege powyżej)
---większa masa nieresorowana i dyskomfort tłuczenia sie (patrz wyżej)
Jedyny "plus" to zachwyt nieświadomych panienek na disco. Czyli szpan dla małolatów.

Koła maja byc takie jak z fabryki wyszło! Ma byc zachowany kompromis masa/powi. przyłożenia do podłoża/ przebieg opony.
Najlepiej by sie śmigało na oponkach rowerowych! Ale krótko.
A ogromne kapcie z F 1 to po to aby sie nie zapaliły po jednym okrążeniu.A płonące gumy sie slizgaja jak po lodzie i koniec jazdy. Hej!
Ostatnio zmieniony 16 cze 2009, o 08:51 przez baca, łącznie zmieniany 1 raz.
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

Popieram, koła maja byc takie jakie zaleca producent (205\65\15; a zima 195\65\15), przy wiekszych rozmiarach gorszy komfort.
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Awatar użytkownika
MARSZAL220CDI
VIP
Posty: 281
Rejestracja: 8 lut 2009, o 17:11
Lokalizacja: Polanica-Herford

Post autor: MARSZAL220CDI »

..po lifcie zalecane jest 16cali.
Ja mam 18/7,5 235/40 to tylko 2cale różnicy. Auto fajnie sie prezentuje a komfort? jak na razie nie odczułem żeby gorzej się jezdziło,ale to dlatego,że jeszcze w Polsce nie byłem.
W tym tygodniu właśnie się wybieram to zobaczymy jak z tym komfortem na naszych drogach ;-)
No i spalanie podskoczyło o około 1litr w góre :-/

A kto jakie fele wrzuci to kwestia gustu i kasy jaką akurat dysponujemy ;-)
Za pomoc klikam pomógł a na zlocie(jak już się wybiorę) stawiam browara ;)



Ex- w124 200D "Budyń"
EX w210 220CDI 2001r. Automat,Kombi,Elegance ( sprzedany:( .)
Obecnie? -mam Oko na oku ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości