Sprzęgło E270 manual. Nie można wbić biegów
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 cze 2017, o 20:42
Sprzęgło E270 manual. Nie można wbić biegów
Witam.
Jestem po wymianie tarczy sprzęgła docisku i wysprzęglika. Wysprzęglik odpowietrzony z zacisku hamulca z 30 razy.
Na wyłączonym silniku biegi wchodzą bez problemu, po załączeniu auta biegi nie wchodzą.
Po odłączeniu wału napędowego ( przy zapalonym silniku i wciśnięciu sprzęgła ) biegi wchodzą.
W czym problem gdzie szukać już mi brak pomysłów.
Jestem po wymianie tarczy sprzęgła docisku i wysprzęglika. Wysprzęglik odpowietrzony z zacisku hamulca z 30 razy.
Na wyłączonym silniku biegi wchodzą bez problemu, po załączeniu auta biegi nie wchodzą.
Po odłączeniu wału napędowego ( przy zapalonym silniku i wciśnięciu sprzęgła ) biegi wchodzą.
W czym problem gdzie szukać już mi brak pomysłów.
Re: Sprzęgło E270 manual. Nie można wbić biegów
Jak można odpowietrzać wysprzęglik z zacisku hamulcowego?
Odpowietrznik jest z tyły wysprzęgilka. Jeśli samochód podczas odpowietrzania ma uniesiony przód to nie ma możliwości odpowietrzenia w prawidłowy sposób. Proponuje unieść tył, uzupełnić płyn hamulcowy i dokonać ponownego odpowietrzenia.
Wymienione części zostały dobrze dobrane i prawidłowo zamontowane?
Odpowietrznik jest z tyły wysprzęgilka. Jeśli samochód podczas odpowietrzania ma uniesiony przód to nie ma możliwości odpowietrzenia w prawidłowy sposób. Proponuje unieść tył, uzupełnić płyn hamulcowy i dokonać ponownego odpowietrzenia.
Wymienione części zostały dobrze dobrane i prawidłowo zamontowane?
WDB2102251A631642 E300TD
C230K w202
CLK320 w208
C200K w203
SLK200K R170
C230K w202
CLK320 w208
C200K w203
SLK200K R170
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 cze 2017, o 20:42
Re: Sprzęgło E270 manual. Nie można wbić biegów
Sprzęgło jest sterowane hydraulicznie, a czynnikiem roboczym jest płyn hamulcowy z tego samego zbiorniczka co do hamulców. Jest jedna pompka przy pedale sprzęgła, która steruje wysprzęglikiem na skrzyni biegów.
- potrzebne 2 osoby:
1. Odpowietrznik zacisku hamulcowego prawego koła łączysz z odpowietrznikiem wysprzęglika przy skrzyni przy pomocy wężyka...
2. Luzujesz oba odpowietrzniki i naciskająć pedał hamulca raz, zakręcasz odpowietrznik przy kole (przy wciśniętym pedale). Po czym ponownie luzujesz odpowietrznik przy zacisku hamulca, wciskasz pedał, zakręcasz odpowietrznik, puszczasz pedał... Dlatego potrzebne dwie osoby.
3. Pkt 2. powtarzasz tak długo, aż w zbiorniczku płynu przestaną pojawiać się bąbelki powietrza...
4. Dla przyspieszenia operacji można wąż łączący zacisk z wysprzęglikiem napełnić płynem w taki sam sposób (pompując) i dopiero założyć na odpowietrznik wysprzęglika...
5. Po całej operacji zakręcasz odpowietrzniki i ew. uzupełniasz płyn w zbiorniczku...
Chodzi mi o ten sposób.
bo sposób pompowania sprzęgła też nic nie daje.
samochód nie jest uniesiony ani z tyłu ani z przodu, w zbiorniczku płyn pod sam korek.
Części były dobierane według numerów ze starych części. i przymierzane i wszystko sie zgadza.
i tak są prawidłowo zamontowane.
- potrzebne 2 osoby:
1. Odpowietrznik zacisku hamulcowego prawego koła łączysz z odpowietrznikiem wysprzęglika przy skrzyni przy pomocy wężyka...
2. Luzujesz oba odpowietrzniki i naciskająć pedał hamulca raz, zakręcasz odpowietrznik przy kole (przy wciśniętym pedale). Po czym ponownie luzujesz odpowietrznik przy zacisku hamulca, wciskasz pedał, zakręcasz odpowietrznik, puszczasz pedał... Dlatego potrzebne dwie osoby.
3. Pkt 2. powtarzasz tak długo, aż w zbiorniczku płynu przestaną pojawiać się bąbelki powietrza...
4. Dla przyspieszenia operacji można wąż łączący zacisk z wysprzęglikiem napełnić płynem w taki sam sposób (pompując) i dopiero założyć na odpowietrznik wysprzęglika...
5. Po całej operacji zakręcasz odpowietrzniki i ew. uzupełniasz płyn w zbiorniczku...
Chodzi mi o ten sposób.
bo sposób pompowania sprzęgła też nic nie daje.
samochód nie jest uniesiony ani z tyłu ani z przodu, w zbiorniczku płyn pod sam korek.
Części były dobierane według numerów ze starych części. i przymierzane i wszystko sie zgadza.
i tak są prawidłowo zamontowane.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Sprzęgło E270 manual. Nie można wbić biegów
Pora chyba spać bo ze zmęczenia wyczytałem,że Miki sprzęgło odpowietrza pedałem hamulca.
Re: Sprzęgło E270 manual. Nie można wbić biegów
Tak na szybko wpadło mi pewien pomysł do głowy. Pożycz gdzieś urządzenie do odpowietrzania hamulców - szczególnie stosuje się to w motocyklach. I spróbuj bez użycia zacisku hamulcowego, odpowietrzyć nim poprzez odpowietrznik wyspręglnika.Miki-Garage pisze:Sprzęgło jest sterowane hydraulicznie, a czynnikiem roboczym jest płyn hamulcowy z tego samego zbiorniczka co do hamulców. Jest jedna pompka przy pedale sprzęgła, która steruje wysprzęglikiem na skrzyni biegów.
- potrzebne 2 osoby:
1. Odpowietrznik zacisku hamulcowego prawego koła łączysz z odpowietrznikiem wysprzęglika przy skrzyni przy pomocy wężyka...
2. Luzujesz oba odpowietrzniki i naciskająć pedał hamulca raz, zakręcasz odpowietrznik przy kole (przy wciśniętym pedale). Po czym ponownie luzujesz odpowietrznik przy zacisku hamulca, wciskasz pedał, zakręcasz odpowietrznik, puszczasz pedał... Dlatego potrzebne dwie osoby.
3. Pkt 2. powtarzasz tak długo, aż w zbiorniczku płynu przestaną pojawiać się bąbelki powietrza...
4. Dla przyspieszenia operacji można wąż łączący zacisk z wysprzęglikiem napełnić płynem w taki sam sposób (pompując) i dopiero założyć na odpowietrznik wysprzęglika...
5. Po całej operacji zakręcasz odpowietrzniki i ew. uzupełniasz płyn w zbiorniczku...
Chodzi mi o ten sposób.
bo sposób pompowania sprzęgła też nic nie daje.
samochód nie jest uniesiony ani z tyłu ani z przodu, w zbiorniczku płyn pod sam korek.
Części były dobierane według numerów ze starych części. i przymierzane i wszystko sie zgadza.
i tak są prawidłowo zamontowane.
W beznadziejnych sytuacjach to zawsze pomaga. W razie czego cena na alledrogo takiego urządzenia to od około 150zł.
Re: Sprzęgło E270 manual. Nie można wbić biegów
W poscie Miki tylkp czesc pierwsza jest prawda;
A tak na poważnie; zakładasz wężyk na odpowietrznik pompy wysprzeglika a jego koniec wkładasz do buteleczki z odrobina plynu do jego zanurzenia, następnie kilkakrotnie naciskasz pedal sprzegla, w pozycji trzymania luzujesz odpowietrznik .....,itd.(jest to jeden ze sposobow bez specjalnego urządzenia)
Istotnie; do tej czynności trza 2 osoby
Reszta jest postprawda bądź trzecia prawda Ks, TischneraSprzęgło jest sterowane hydraulicznie, a czynnikiem roboczym jest płyn hamulcowy z tego samego zbiorniczka co do hamulców. Jest jedna pompka przy pedale sprzęgła, która steruje wysprzęglikiem na skrzyni biegów.
A tak na poważnie; zakładasz wężyk na odpowietrznik pompy wysprzeglika a jego koniec wkładasz do buteleczki z odrobina plynu do jego zanurzenia, następnie kilkakrotnie naciskasz pedal sprzegla, w pozycji trzymania luzujesz odpowietrznik .....,itd.(jest to jeden ze sposobow bez specjalnego urządzenia)
Istotnie; do tej czynności trza 2 osoby
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 cze 2017, o 20:42
Re: Sprzęgło E270 manual. Nie można wbić biegów
Gawra pisze:W poscie Miki tylkp czesc pierwsza jest prawda;Reszta jest postprawda bądź trzecia prawda Ks, TischneraSprzęgło jest sterowane hydraulicznie, a czynnikiem roboczym jest płyn hamulcowy z tego samego zbiorniczka co do hamulców. Jest jedna pompka przy pedale sprzęgła, która steruje wysprzęglikiem na skrzyni biegów.
A tak na poważnie; zakładasz wężyk na odpowietrznik pompy wysprzeglika a jego koniec wkładasz do buteleczki z odrobina plynu do jego zanurzenia, następnie kilkakrotnie naciskasz pedal sprzegla, w pozycji trzymania luzujesz odpowietrznik .....,itd.(jest to jeden ze sposobow bez specjalnego urządzenia)
Istotnie; do tej czynności trza 2 osoby
Też już tak robiłem i nic...
Re: Sprzęgło E270 manual. Nie można wbić biegów
Źle poskładane sprzęgło.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
WDB2102251A584732
_______________________________________
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości