Przełącznik W i S
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
A co można zrobić jeżeli nie da sie przełączać przełącznika, od kilku tygoni nie da się u mnie go przełączać, został w pozycji S (tyle dobrze)
Mercedes W210 E290 TD, '96 automat
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Ale czy jest możliwość taka, że jest skrzynia jest w jakiś sposób zabezpieczona i nie pozwala przełączyć go ?, Bo jeżeli nie to na pewno sama mechanika przełącznika zawiodła
Mercedes W210 E290 TD, '96 automat
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
przycisk rozpadł się w środku, trzeba było go posklejać i poskładać od nowa. Dzieki
Mercedes W210 E290 TD, '96 automat
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
kviatek pisze:fabek pisze:oczywiscie klosiak ma racje :-) na W biegi przelacza specjalnie szybciej i nizej zeby nie osiagnac wysokiego momentu obrotowego i nie zerwac przyczepnosci.
ludzie przeciez W to Winter czyli zima ,a S to Summer czyli lato i to samo za siebie mówi dlaczego tak jest
Kolego nie przesadzaj z tym Summer,(Sommer) bo przy takiej logice na czym jeżdzić Wiosną czy Jesienią
Przełącznik jest Zima i Standard tak jak Koledzy napisali wyżej ,w instrukcji obsługi zresztą też tak napisano 8-)
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Ja niestety jestem zmuszony jezdzic na W. Wz styczniu skrzynia ni sie rozsypala i kupilem uzywana... Jezdzi fajnie... ale na W. Jak dam na S to strasznie nim szarpie...zazwyczaj przed zatrzymaniem no i jak na 2 przerzuca. Na W problemu nie mam no i zmuszony jestem tak jezdzic bo autem woze klientow. Mechanik powiedzial ze "moze sie rozrusza" ale musze pojezdzic na S... Pozdro
Nie wiem zbytnio gdzie zadać pytanie, może tutaj... problem jest tego rodzaju że odkąd kupiłem samochód auto rusza z dwójki i ogólnie jakoś tak ociężale. Nie ma żadnej reakcji po przełączeniu z W na S. Czytałem i czytałem ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na to jak sprawdzić czy ten przełącznik działa? chodzi mi o sam przełącznik bo gdyby okazało się że jest dobry to nawet nie brnął bym dalej w sterowniki itp. gdyż nie mam na to funduszu... Może ktoś podpowie jak dostać się do tego przełącznika, czy trzeba demontować całą kasetę? Jak później go sprawdzić? po prostu omomierzem? Dzięki za jakąkolwiek podpowiedź, pozdrawiam
W polifcie to nawet nie jest prezelacznik tylko optyczny uklad,patyk przytwierdzony do przelacznika przerywa wiazke pomiedzy fotoelementami , w ten sposob wybierany jest mod w jakim ma dzialac skrzynia.
Prosciej sie nie dalo bo by bylo za prosto, posrani inzynierowie projektowali to cudo techniki.
Prosciej sie nie dalo bo by bylo za prosto, posrani inzynierowie projektowali to cudo techniki.
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości