Przełącznik W i S

Skrzynia biegów i sprzęgło

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
mchali
Posty: 32
Rejestracja: 24 sie 2009, o 18:18
Lokalizacja: MC-P

Post autor: mchali »

znajomy zasugerował że gdzieś coś może być po prostu nie podłączone bo może ktoś kiedyś przy czymś grzebał. Nie wiecie może jak wygląda droga kabelkowa od przełącznika do skrzyni? może jakaś kostka nie łączy czy coś, zaczął bym od najprostszych rzeczy...
Awatar użytkownika
metody
Posty: 577
Rejestracja: 5 mar 2013, o 21:49
Lokalizacja: wwa

Post autor: metody »

A czy wyjales juz kasete wybieraka?
Moim zdaniem powinienes zaczac od tego , jesli nie masz pod reka SD.
Pracy z wyjeciem nie jest zbyt duzo , ocenisz sam czy moze faktycznie jakies polaczenie nie robi.
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
masterek
Posty: 27
Rejestracja: 4 paź 2015, o 20:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: masterek »

Witam,
Panowie a gdzie szukac przyczyny takiego zjawiska.
Odpalam auto, nie ma znaczenia czy zimne czy cieple, wrzucam D i musze chwile odczekac zanim wrzuci bieg. To samo jest na R ale nie zawsze. Jak przelaczam z R na D wrzuca bieg od razu. Skrzynia poza tym chodzi dobrze, plynnie zmienia biegi.
Pomozecie?

Pozdrawiam

MERCEDES E320 CDI 2001r automat.
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

masterek, poziom mierzyłeś?
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
masterek
Posty: 27
Rejestracja: 4 paź 2015, o 20:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: masterek »

Hammond24 no wlasnie nie, tez o tym pomyslalem. Mam tez jakis blad ASB z SD, tylko teraz jestem poza domem a wydruk mam w domu.
Ogolnie jestem od niedawna (nie)szczesliwym posiadaczem.
Troche jest do zrobienia jak sie okazalo.
Ale moze przy pomocy forum da sie zminimalizowac koszty. Sam mam troche pojecia wiec wiele moge zrobic sam
Awatar użytkownika
Putek55
Posty: 83
Rejestracja: 20 paź 2014, o 19:59
Lokalizacja: Poznań/Pleszew

Post autor: Putek55 »

hammond24 pisze:masterek, poziom mierzyłeś?
Kumpel miał to samo w 3.2 Cdi. Okazało się że skrzynia prawie na sucho chodziła ;)

Dolej jej Płynu, sprawdź gdzie może lecieć (często na kości elektrycznej wchodzącej do skrzyni) lub między silnikiem a samą skrzynią.

Podłącz pod kompa jak masz możliwość i skasuj adaptacje skrzyni. Kolejne 5oo.ooo km przelecisz :hyhy:
(Oo\=*=/oO)
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

skasuj adaptacje skrzyni

!!!!!!!!!!!! w żadnym wypadku!!!!!!!!!
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
masterek
Posty: 27
Rejestracja: 4 paź 2015, o 20:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: masterek »

Putek55 pisze:
hammond24 pisze:masterek, poziom mierzyłeś?
Kumpel miał to samo w 3.2 Cdi. Okazało się że skrzynia prawie na sucho chodziła ;)

Dolej jej Płynu, sprawdź gdzie może lecieć (często na kości elektrycznej wchodzącej do skrzyni) lub między silnikiem a samą skrzynią.

Podłącz pod kompa jak masz możliwość i skasuj adaptacje skrzyni. Kolejne 5oo.ooo km przelecisz :hyhy:
Podjadę na dniach na sprawdzenie oleju w ASB, bo samemu podobno ciężko.
Chyba jest jakiś sposób?!
Skrzynia sucha, wycieków nie widać.

Odnośnie mojego wcześniejszego wpisu dot błędu z SD, to błąd EGS-elektryczne sterowanie pracą skrzyni biegów
kod 132 o kod 135
Awatar użytkownika
Putek55
Posty: 83
Rejestracja: 20 paź 2014, o 19:59
Lokalizacja: Poznań/Pleszew

Post autor: Putek55 »

hammond24 pisze:skasuj adaptacje skrzyni

!!!!!!!!!!!! w żadnym wypadku!!!!!!!!!
dlaczego?!
(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

masterek pisze: Podjadę na dniach na sprawdzenie oleju w ASB, bo samemu podobno ciężko.
Chyba jest jakiś sposób?!
Skrzynia sucha, wycieków nie widać.
Kup sobie bagnet/miarkę na Allegro za 17zł czy tam 60zł przejedź 20km i na włączonym silniku bieg P sprawdź stan oleju i po sprawie.
Taka miarka zawsze się przyda :)
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 583
Rejestracja: 16 wrz 2012, o 01:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek »

masterek pisze: Podjadę na dniach na sprawdzenie oleju w ASB, bo samemu podobno ciężko.
Chyba jest jakiś sposób?!
Skrzynia sucha, wycieków nie widać.

Odnośnie mojego wcześniejszego wpisu dot błędu z SD, to błąd EGS-elektryczne sterowanie pracą skrzyni biegów
kod 132 o kod 135
masterek, przy pomocy SD można sprawdzić poziom oleju w skrzyni, jak również "mechanicznie" bagnetem (w w211 poziom oleju mierzy się już tylko przy pomocy SD).
zdejmowałeś osłonę skrzyni pod autem, że twierdzisz, że nie ma wycieków - ona bardzo dobrze wchłania wszelakie płyny.

co do EGSa to sprawdź czy po przewodach nie doszedł do niego olej.
EGS znajdziesz w prawej skrzynce przy podszybiu.
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573


S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278


S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Przemek pisze:w w211 poziom oleju mierzy się już tylko przy pomocy SD
a mi mierzyli bagnetem :)
Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 583
Rejestracja: 16 wrz 2012, o 01:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek »

tonidriver, no to mnie zdziwiłeś, w :niepewny: .
U kolegi szukałem rurki do bagnetu i nie znalazłem.
Może zdradzisz tajemnicę gdzie on jest :padam:
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573


S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278


S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
denis071
Posty: 263
Rejestracja: 4 maja 2014, o 11:58
Lokalizacja: Poznań

Post autor: denis071 »

Bo patrzyles na w211 z 722.9 a tam nie ma bagnetu
STAR DIAGNOSIS, REGENERACJA 722.6, 722.9
POZNAŃ
Awatar użytkownika
mchali
Posty: 32
Rejestracja: 24 sie 2009, o 18:18
Lokalizacja: MC-P

Re: Przełącznik W i S

Post autor: mchali »

Krótko i na temat dla mających problem z ruszaniem z dwójki i długim słabym wstecznym. Zdejmujemy ramkę plastikową wokół wybieraka, delikatnie zrywamy plastik z literkami i cyferkami PND4321, na różne sposoby próbujemy podważyć przełącznik i go wyciągnąć. I tam będzie cała przyczyna, wciśnięty i zapieczony/zabrudzony przełącznik, teraz czymś wyciągnąć go do góry i po ptokach, tryb lato aktywny. Pozdrawiam ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości