Problemy ze skrzynią

Skrzynia biegów i sprzęgło

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Michał S.
Posty: 1
Rejestracja: 19 cze 2008, o 08:33
Lokalizacja: Łódź

Problemy ze skrzynią

Post autor: Michał S. »

Mam problem ze skrzynią w moim Jeepie Grand Cherokee 2,7 CRD (lub CDI jak kto woli)
Z tego, co zdążyłem się zorientować, to jest to słynna ze swojej "nienagannej" pracy skrzynia 722.6 :-| Po "kluczykowaniu" wyskakują błędy P1270 i P0703. Nikt w żadnym serwisie Jeepa (bardziej lub mniej autoryzowanym w okolicach Łodzi) nie potrafi mi jednoznacznie odpowiedzieć o co chodzi. Objawy: Silnik przechodzi w tryb awaryjny, ciągnie ospale do 3000 RPM i koniec. Po wyłączeniu silnika i włączeniu go ponownie wszystko wraca do normy. Po poradach kilku mechaniorów zdecydowałem się miesiąc temu na wymianę konwertera momentu obrotowego, który to podobno lubi w tej skrzyni paść. No i przez kilka dni było cudnie, byłem przekonany, że awaria została usunięta. Niestety Check Engine zapalał się coraz częściej i dziś włącza się często. Proszę Was, jako doświadczonych w temacie o poradę. Może wiecie również gdzie mogę tę skrzynię w okolicach Łodzi naprawić.
Przebieg auta 160.ooo km
Olej w skrzynce wymieniony wraz z konwerterem (na prawidłowy).
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

Nie wiem z czym jest związany błąd P1270 - on się pojawia chyba gdy silnik osiągnie maksymalne obroty, albo pojazd prędkość. Jednak doskonale pamiętam błąd P0703, który nie jest bezpośrednio związany z ASB. Sprawdź czy jest zasilanie na włączniku światła hamowania i/lub wymień ten włącznik. Przez P0703 będziesz miał tryb awaryjny.
Będziesz miał o jeden błąd mniej w sterowniku.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
Assassin
VIP
Posty: 306
Rejestracja: 21 lut 2008, o 23:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Assassin »

kody błędów chyba są gdzieś opisane... jeżeli szukasz człowieka od skrzyń automatycznych w łodzi to podjedź na róg Marynarskiej i Koszykowej (wjazd od koszykowej)
S210 320CDI
ytelak
Posty: 3
Rejestracja: 7 kwie 2008, o 00:04
Lokalizacja: Opole

Post autor: ytelak »

A przepływomierz powietrza sprawdzałeś? Jeżeli nie to radzę spróbować miałem podobną sytuację po wymianie przepływomierza w szystko wróciło do normy.
W210,Avantgarde E 300T TD, 17" OZ Racing
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 31 gości