Dziwne zachowanie automatycznej skrzyni?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 1 gru 2013, o 12:00
- Lokalizacja: Bielsko
Witam. Z góry przepraszam, że takie opóźnienie ale miałem drobne problemy, nieważne...
Byłem w serwisie ASB (gość zajmuje się tylko ASB na podnośnikach widziałem a6 c7, w221 oraz jakiegoś jaguara, czyli można wnioskować, że się zna). Po podłączeniu do komputera gość powiedział, że skrzynia jest OK, wszystkie parametry które pokazał komputer są dobre. Po przejażdżce stwierdził, że na to szarpanie składają się luzy w zawieszeniu (zgodzę się, wybite simerbloki tylnego zawieszenia) oraz fakt, że strasznie słabo się zbiera od dołu i skrzynia dostaje błędne dane od silnika i nie zmienia płynnie tylko gwałtownie. Powiedział coś takiego "skrzynia dobrze pracuje na dobrze pracującym silniku, jak silnik szwankuje to złe informacje wysyła do skrzyni".
Powiedział, że takie mułowate przyspieszenie może być spowodowane przepływomierzem, ale nie zapewniał tylko doradził aby iść do jakiegoś elektromechanika.
Co Wy na to?
Byłem w serwisie ASB (gość zajmuje się tylko ASB na podnośnikach widziałem a6 c7, w221 oraz jakiegoś jaguara, czyli można wnioskować, że się zna). Po podłączeniu do komputera gość powiedział, że skrzynia jest OK, wszystkie parametry które pokazał komputer są dobre. Po przejażdżce stwierdził, że na to szarpanie składają się luzy w zawieszeniu (zgodzę się, wybite simerbloki tylnego zawieszenia) oraz fakt, że strasznie słabo się zbiera od dołu i skrzynia dostaje błędne dane od silnika i nie zmienia płynnie tylko gwałtownie. Powiedział coś takiego "skrzynia dobrze pracuje na dobrze pracującym silniku, jak silnik szwankuje to złe informacje wysyła do skrzyni".
Powiedział, że takie mułowate przyspieszenie może być spowodowane przepływomierzem, ale nie zapewniał tylko doradził aby iść do jakiegoś elektromechanika.
Co Wy na to?
Mercedes Benz E220 CDI
2000r. ASB SPRZEDANE
Audi A6 C5 1.8 +lpg
2000r. ASB SPRZEDANE
Audi A6 C5 1.8 +lpg
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 kwie 2015, o 23:33
- Lokalizacja: KRAKOW
- szamot abras
- Posty: 92
- Rejestracja: 4 lip 2014, o 02:20
- Lokalizacja: Nysa, Kraków, Warszawa
Witam. U mnie też strasznie powoli rusza z miejsca ale ale, tylko na rozgrzanym silniku po dłuższej jeździe, czasami jak stoi w jakimś dołku lub piachu to nie ruszy musiałem wychodzić i pchać na wbitym D hehe lub na N dawać sporo gazu i wbijać D Nawiasem mówiąc jeżdżę cały czas na W bo albo przełącznik popsuty albo nie wiem, coś tam innego, z braku funduszy tego nie naprawiam. Chodzi głównie o to że na zimnym silniku jest spoko, rusza w miarę normalnie (wiadomo tryb zimowy z dwójki nie ma rewelacji) , no ale na gorącym to masssakra... Miał ktoś podobnie? Pozdrawiam
sprawdzany był olej, po pierwszej wymianie dojechało się coś co odpowiada za poślizg między biegiem 2 i 3 (skok obrotów), wtedy poczytałem forum i sam zrobiłem sobie miarkę, okazało się że brakowało ponad litr... Wiem że ze skrzyni już raczej nic nie będzie ale z tym poślizgiem da rade jeździć. Z tym powolnym ruszaniem na rozgrzanym silniku, gdzieś jeszcze wygrzebałem że mogą to być jakieś błedy w silniku i wtedy złe dane wysyła do skrzyni. Gdyby ktoś kiedyś miał podobny przypadek było by super gdyby się pochwalił o co chodziło. SD byłem na początku, skasowane 70zł , od cholerki błędów w skrzyni i silniku skasowane, ponowne skanowanie i dobrze. Minęło parę miesiecy, znowu pewnie po podłączeniu wywaliło by ocean błędów, a połowy silnika i drugiej skrzyni nie nada mi kupywać bo brak funduszu, prędzej zezłomuje i dołoże ze 3 tyś. i i i kupie 124 i będę miał z górki hehe
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości