Wysokie obroty przy zmianie prawie każdego biegu.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 19:03
- Lokalizacja: bydgoszcz
Wysokie obroty przy zmianie prawie każdego biegu.
Witam
Posiadam Mercedesa w210 2.2 cdi z 99 r. z manualną skrzynią biegów. .... mam problem, otóż przy zmianie biegów obroty obroty czasem rosną ale samochód nie ma mocy tzn nie przyspiesza ale gdy odpuszczę gaz i w duszę go jeszcze raz to zalapie i przyspiesza normalnie.
Czy coś jest nie tak ze skrzynia czy może z turbina bo za bardzo sie na tym nie znam a chciałbym sie zorientować co to może być zanim podjadę do mechanika.
Zaczęło mi sie to dziać jak na jechałem przodem na wysoki krawężnik i tak jakbym czymś zachaczyl tzn tak bylo słychać i po tym zaczęły sie właśnie te problemy.
Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-04-06, 23:33 ]
I podczas jazdy dzwinie cos buczy hałasuje nie mam pojecia jest go podobny dźwięk tak jakbh tarla opona.....
Posiadam Mercedesa w210 2.2 cdi z 99 r. z manualną skrzynią biegów. .... mam problem, otóż przy zmianie biegów obroty obroty czasem rosną ale samochód nie ma mocy tzn nie przyspiesza ale gdy odpuszczę gaz i w duszę go jeszcze raz to zalapie i przyspiesza normalnie.
Czy coś jest nie tak ze skrzynia czy może z turbina bo za bardzo sie na tym nie znam a chciałbym sie zorientować co to może być zanim podjadę do mechanika.
Zaczęło mi sie to dziać jak na jechałem przodem na wysoki krawężnik i tak jakbym czymś zachaczyl tzn tak bylo słychać i po tym zaczęły sie właśnie te problemy.
Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-04-06, 23:33 ]
I podczas jazdy dzwinie cos buczy hałasuje nie mam pojecia jest go podobny dźwięk tak jakbh tarla opona.....
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 19:03
- Lokalizacja: bydgoszcz
Acha.....a wiesz może czy jak mam klime to mam dwumase? Bo gdzies przeczytałem ze jak ma klime to właśnie posiada skrzynie dwumasowa to prawda?
[ Dodano: 2013-04-07, 00:22 ]
A jak najlepiej sprawdzić czy sie konczy?
[ Dodano: 2013-04-07, 00:36 ]
A i odnośnie tego czy to może sie kończy sprzęgło. .....kolega kazal mi sprawdzić czy moge ruszyć z każdego biegu... rusza płynnie do 3 biegu z 4 i 5 ttovhe ciężej ale ruszy i silnik nie zgaśnie
Tak kazal mi sprawdzić czy sprzęgło chodzi jakby co.....
[ Dodano: 2013-04-07, 00:52 ]
I jak narazie nie szarpie przy ruszaniu lub zmianie biegu.....
[ Dodano: 2013-04-07, 00:22 ]
A jak najlepiej sprawdzić czy sie konczy?
[ Dodano: 2013-04-07, 00:36 ]
A i odnośnie tego czy to może sie kończy sprzęgło. .....kolega kazal mi sprawdzić czy moge ruszyć z każdego biegu... rusza płynnie do 3 biegu z 4 i 5 ttovhe ciężej ale ruszy i silnik nie zgaśnie
Tak kazal mi sprawdzić czy sprzęgło chodzi jakby co.....
[ Dodano: 2013-04-07, 00:52 ]
I jak narazie nie szarpie przy ruszaniu lub zmianie biegu.....
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 19:03
- Lokalizacja: bydgoszcz
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 19:03
- Lokalizacja: bydgoszcz
Z tym recznym to będzie maly problem bo dopiero w tyg oddaje merca do mechanija zeby mi zrobil z tylu klocki tarcze i przy okazji wlasnie reczny bo nie trzyma....ale jak zrobi to sprawdze tak jak napisales tzn wrzuce 3 bieg i zaciagne reczny i jeśli zgasnie to będzie sprzęgło ok tak? Dobrze rizumiem?
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
Leon4don87, Dokładnie tak można sprawdzić czy sie nie zaczyna kończyć tzn ślizgać.
A problemy z obrotami hmmm może przepływka ?
Znajomek miał tak że na wlnych falował i rzucał silnikiem a w czasie jazdy właśnie raz dobrze a raz brak mocy i przy zmianie biegów obroty do góry na maxa i wymiana przepływki zlikwidowała problem.
A problemy z obrotami hmmm może przepływka ?
Znajomek miał tak że na wlnych falował i rzucał silnikiem a w czasie jazdy właśnie raz dobrze a raz brak mocy i przy zmianie biegów obroty do góry na maxa i wymiana przepływki zlikwidowała problem.
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 19:03
- Lokalizacja: bydgoszcz
jak chcesz to możemy się umówić i powiem ci co jest do wymiany. Powiedz mi gdzie oddajesz samochód do mechanika??
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 19:03
- Lokalizacja: bydgoszcz
Oddaje go w Fordonie do takiwgo malego mechanika. ...ostatnio mi robil zawieszenie z przodu bo po wjechaniu w dziure urwal sie kielich podtrzynujacy sprezyne:/ i wymieniał mi kielich 2 sprezyny i koncowke drążka no i teraz czas na klocki i tarcze bo z jednej strony sie skonczyly i metal trze o tarcze....
[ Dodano: 2013-04-07, 16:08 ]
Ale jeśli sie znasz i chcesz zobaczyć co to może buc to moglibyśmy sie ustawić:)
[ Dodano: 2013-04-07, 16:08 ]
Ale jeśli sie znasz i chcesz zobaczyć co to może buc to moglibyśmy sie ustawić:)
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
Kielichy sobie od razu wzmocnij. Tutaj masz temat jak to robili nasi koledzy własnymi sposobami, ew. mozna kupic fabryczne wzmocnienie.
viewtopic.php?t=760&postdays=0&postorder=asc&start=180
viewtopic.php?t=760&postdays=0&postorder=asc&start=180
Oczywiście możemy się umówić mieszkam w Białych Błotach jak chcesz to możesz podjechać to powiem co jest do wymiany.Napisz ile wzioł za poprzednią naprawę zobaczymy czy zdarł czy skasował ile powinien
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 19:03
- Lokalizacja: bydgoszcz
Wziął 1000 zł
150 zl za kielich
260 zl za 2 sprezyny
90 zl końcówka drążka
Reszta to jego robocizna aaa i zrobil mi geometrie i zbieżność kol. To dużo?
A za te klocki i tarcze robocizna z częściami ok. 650 zl mówił. Bo tam jeszcze mam do zrobienia hamulec reczny i mowil ze może szczęki czy zaciski beda do zrobienia tak kwota to max ile to będzie kosztować może niby mniej z tego wyjsc.....
150 zl za kielich
260 zl za 2 sprezyny
90 zl końcówka drążka
Reszta to jego robocizna aaa i zrobil mi geometrie i zbieżność kol. To dużo?
A za te klocki i tarcze robocizna z częściami ok. 650 zl mówił. Bo tam jeszcze mam do zrobienia hamulec reczny i mowil ze może szczęki czy zaciski beda do zrobienia tak kwota to max ile to będzie kosztować może niby mniej z tego wyjsc.....
Kwoty jak najbardziej realne . W sprawie hamulców to 650zł za klocki i tarczę + naprawa ręcznego cena ok.
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości