Wyciek paliwa spod pokrywy głowicy

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

fide
Posty: 30
Rejestracja: 18 lip 2009, o 09:12
Lokalizacja: Warszawa

Wyciek paliwa spod pokrywy głowicy

Post autor: fide »

Witam
Wczoraj zaczęło się lekko dymić spod maski i czuć było spalenizną. Po podniesieniu maski zauważyłem, że na kolektorze wylotowym było paliwo. Mam wrażenie, że paliwo wycieka spod pokrywy głowicy. Poza tym słychać jakby cykanie zaworu (jak rozlegulowane zawory w starszych autach) oraz po zwiększeniu obrotów i puszczeniu gazu jakby strzelał korek wyciągany z butelki. Silnik na wolnych pracuje lekko nie równo. Jednak jadąc nie odczuwam spadku mocy.
Będę wdzięczny za pomoc.
Załączniki
w210.JPG
w2101.JPG
Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, o 12:23 przez fide, łącznie zmieniany 1 raz.
W210 E300TD Avantgarde 98'
WDB2100251A699165
AUDI AVANT A6 2.8 QUATTRO 94'
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9463
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

zdejmij kolektor, plastikową osłonę i zobacz co tam się dzieje. czy w gniazdach wtryskiwaczy nie ma paliwa, czy przewody przelewowe są całe. tym cykaniem się nie zajmuj póki co, bo to może być spowodowane wyciekiem, nierówną dawką.
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

z wężyków przelewowych pewnie się sączy paliwo
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
fide
Posty: 30
Rejestracja: 18 lip 2009, o 09:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fide »

A może powiecie koledzy gdzie są zlokalizowane te wężyki.
Pozdrawiam
W210 E300TD Avantgarde 98'
WDB2100251A699165
AUDI AVANT A6 2.8 QUATTRO 94'
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

odkręć tą plastikową osłonę
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
fide
Posty: 30
Rejestracja: 18 lip 2009, o 09:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fide »

Zabrakło mi ostatnio paliwa. Czy może to mieć jakiś związek?
W210 E300TD Avantgarde 98'
WDB2100251A699165
AUDI AVANT A6 2.8 QUATTRO 94'
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9463
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

fide pisze:A może powiecie koledzy gdzie są zlokalizowane te wężyki.
jeżeli nie obracasz się w takich sprawach, jedź do fachowca, bo coś sknocisz.
sebus69
Posty: 121
Rejestracja: 26 wrz 2010, o 10:11
Lokalizacja: pz

Post autor: sebus69 »

z wezyków przelewowych może siączyć a nawet leciec jak z cebra przewaznie jak auto stoi np na swiatlach wtedy sie jeszcze bardziej moze nasilać , druga sprawa jesli sie okaze wezyk przelewowy to tylko aso oryginał żadne śmiecie z malych sklepików bo po miesiacu znowu zacznie lecieć , nastepna rzecz jesli cos ci cyka to moze to byc podkladka pod wtryskiem jest gdzies przedmuch i cyka musisz po kolei odkrecac przewody wtryskiwaczy tzn luzowac i sprawdzic kiedy sie uspokoi jak sie uspokoi to masz wstepna diagnoze ktory to garnek

podobnie mialem w 200d w c klasie
JOhn
fide
Posty: 30
Rejestracja: 18 lip 2009, o 09:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fide »

Zdjąłem wczoraj pokrywę. W gniazdach wtryskiwaczy stoi ropa. Mam wrażenie, że w pierwszym i szóstym pojawiają się bąbelki. Dwa były już wymieniane bo wyglądają na nowe i są bez otuliny. Oczyszczę gniazda i przytnę te dwa i dam znać o efektach.
Pozdrawiam
W210 E300TD Avantgarde 98'
WDB2100251A699165
AUDI AVANT A6 2.8 QUATTRO 94'
sebus69
Posty: 121
Rejestracja: 26 wrz 2010, o 10:11
Lokalizacja: pz

Post autor: sebus69 »

fide orygianlny wezyk z aso w mb ma otuline taka szarawo pomaranczowa szmatke
te wytrzymuja 10 lat a zwykle wezyki bez otuliny to gowna od prywaciarza ktore przy dobrym wietrze wytrzymuja 1 rok
JOhn
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9463
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

fide pisze:Zdjąłem wczoraj pokrywę. W gniazdach wtryskiwaczy stoi ropa. Mam wrażenie, że w pierwszym i szóstym pojawiają się bąbelki. Dwa były już wymieniane bo wyglądają na nowe i są bez otuliny. Oczyszczę gniazda i przytnę te dwa i dam znać o efektach.
od razu powiem Ci 2 sprawy:

1) przewody przelewowe muszą być oryginalne mercedesowskie, białe z żółtym paskiem, nawet nie baw się w wymianę, jeżeli takich nie posiadasz. czarne 10zł/metr to szajs
2) jeżeli jakieś bąble widzisz to mogą uszczelki pod wtryskami być do wymiany
fide
Posty: 30
Rejestracja: 18 lip 2009, o 09:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fide »

Witam
Oczywiście mieliście rację. Przewody przelewowe były do wymiany.
Dzięki wielkie za pomoc.
Zamykam temat.
Pozdrawiam
W210 E300TD Avantgarde 98'
WDB2100251A699165
AUDI AVANT A6 2.8 QUATTRO 94'
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości