Witam,
mam problem jak w temacie, W210 automat faluje na obrotach, ale w następujących przypadkach:
- zimny silnik po kilku dniach bez jazdy - brak falowania
- Po chociażby kilku kilometrach zarówno na biegu do jazdy "D" i postoju "P" falujące obroty
- To samo co wyżej na luzie, czyli "N"
- Po przejechaniu kilknastu kilometrów i rozgrzaniu silnika dalej faluje na obrotach
Dodam, że to co wyżej nie jest regułą, zauważam, że problem pogłębił się teraz kiedy temperatury są znacznie niższe, w lecie działo się to powiedzmy od czasu do czasu
Jakie są możliwe przyczyny? Kilka opcji niżej:
- W grudniu 2019 miałem lejący wtrysk, wymieniłem na zamiennik, mechanik stwierdził, że oprócz tego jeszcze jeden wtrysk ma trochę obniżone parametry, ale póki co nadaję się do jazdy - problem z wtryskiem?
- Problem z pompą? Warto zrobić jakiś przegląd?
- Inny problem?
Wrzucam krótki filmik, nie mam doświadczenia, więc ciężko mi powiedzieć czy powiedzmy jest to jeszcze akceptowalny poziom falowania czy już spory problem
https://www.youtube.com/watch?v=dBh3l6S ... e=youtu.be
W210 2.2CDI - falujące obroty
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 lis 2015, o 19:32
- Lokalizacja: Tarnów
Re: W210 2.2CDI - falujące obroty
Mialem podobnie jak nie palił mi na jedną głowicę. CHECK sie wtedy zapalił i zaczęły falować obroty. Winna była tedy pogryziona elektronika przez jakiegoś zwierza.
Falowanie może też być spowodowane wadliwym przepływomierzem. Możesz spróbować podmienić od kogoś.
Falowanie może też być spowodowane wadliwym przepływomierzem. Możesz spróbować podmienić od kogoś.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 22 gości