trzepie bardzo autem na wolnych obrotach 2.9 td automat

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Irck
Posty: 4
Rejestracja: 6 sty 2011, o 20:44
Lokalizacja: Kielce

trzepie bardzo autem na wolnych obrotach 2.9 td automat

Post autor: Irck »

witam , mam duży problem , od pewnego czasu bardzo trzepie autem na wolnych obrotach (w210 2.9 td 96r automat), po dodaniu gazu auto pracuje normalnie, odpala bez problemu , przy gaszeniu natomiast dość głośne stuknięcia dwa , trzy połączone z trzęsieniem. Mechanik wszystko "niby" sprawdził i stwierdził że to najprawdopodobniej jest uszkodzone sprzęgło hydrokinetyczne. Prosze o odpowiedż jeśli ktoś miał podobny problem
Juziu
Posty: 75
Rejestracja: 2 sty 2011, o 11:40
Lokalizacja: Hamburg Kiel

Post autor: Juziu »

panie wez pan wymien poduszki pod silnikiem ! i nie sluchaj szarlatanów
300TD S210 1998
W211 420CDI
rajjan
Posty: 10
Rejestracja: 1 kwie 2008, o 18:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rajjan »

Prawdopodobnie koło pasowe alternatora (sprzęgło jednokierunkowe)
W210, E220CDI, sedan
98 przed liftem. Elegance
Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 671
Rejestracja: 3 lis 2010, o 21:26
Lokalizacja: Górny Śląsk

Post autor: seburaj »

mozliwe, ze to rzeczywiście "wolnobieżka" alternatora - choć ona raczej objawia sie piskami paska wielorowkowego przy gaszeniu silnika (gdy rozpedzony alternator jest zmuszany do gwałtownego zatrzymania)

ja przynajmniej tak miałem
W210 `98 ze sprinterem pod maską, automat
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
blazejsky
VIP
Posty: 43
Rejestracja: 30 kwie 2009, o 22:59
Lokalizacja: Zduńska Wola
Kontakt:

Post autor: blazejsky »

moj ojciec w 2,9 z '97 mial taka sytuacje. okazalo sie ze mial uszkodzone poduszki pod silnikiem. po wymianie all ok
W210 3.0 D ASB Elegance '96
WDB2100201J028827
holloww
Posty: 159
Rejestracja: 11 maja 2010, o 22:19
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: holloww »

Oczywiście każdy z Panów może mieć rację, ale znaczy to dla Irca, że musi wymienić kółko od alternatora i poduszki. Pytanie brzmi czy ktoś jest pewny swojej diagnozy? Osobiście sądzę żeby podjechać do kogoś kto się zna na merckach, albo widział w swoim życiu przynajmniej dwa i wtedy sprawdzić co i jak. Wydaje mi się też mało prawdopodobne żeby mechanik nie zauważył zużytych poduszek albo kółka od alternatora.

Czy auto ma takie wibracje podczas jazdy? Czy bardzo kopci?
www.mercserwis.pl SERWIS SAMOCHODOWY
mikhas90
Posty: 17
Rejestracja: 7 sty 2009, o 18:54
Lokalizacja: Warka

Post autor: mikhas90 »

Mam pytanie bezpośrednio związane z tym tematem, mianowicie w E290 98r ASB WSZYSTKO działa wspaniale, lecz dość mocno trzęsie przy gaszeniu silnika, troszeczkę również przy odpalaniu, podczas jazdy nic, na postoju na wolnych obrotach, nic, lecz bardzo niepokoją mnie te wstrząsy po zgaszeniu silnika.
Pytałem mechanika(średnia wiarygodność) i usłyszałem standardowe "ten typ tak ma".
Czy faktycznie, musi trochę potrząść, czy nie? Zastanawiam się, czy nie poduszki, ale zerknąłem i "wymacałem" lewą i nie wyczułem żadnych pęknięć lub innych takich problemów. Proszę o pomoc.

P.S. Wreszcie, po półtora roku poszukiwań kupiłem gwiazdkę , kosztowała nieco więcej niż zazwyczaj na alledrogo, lecz wydaje mi się, że się opłaciło, po polerce lakieru wstawię autko do działu nasze auta.
bordowe spełnienie szczenięcych marzeń WDB2100171A767362
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości