spadek obrotów silnika po wciśnięciu hamulca STOP

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

moze sama membrana serwa jest uszkodzona
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
misiek1985
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2009, o 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misiek1985 »

sprawdziłem przewód podciśnienia i wszystko jest tak samo, potem zdjąłem pasek żeby sprawdzić rolki i też wszystko gra a silnik bez paska pracuje jak nigdy dotąd...
Maciej
miet147
VIP
Posty: 137
Rejestracja: 1 gru 2008, o 19:23
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: miet147 »

....
Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, o 20:43 przez miet147, łącznie zmieniany 1 raz.
w210e 2,9td kombi.96r.
misiek1985
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2009, o 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misiek1985 »

ok. dzięki serdeczne za podpowiedz jak to sprawdzę to napiszę co i jak!
Maciej
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

sprawdz reka czy lekko kreca sie pozostałe podzespoły pompa alternator , cos masz zatarte nap ładowania 13,8-14,2 tyle ustawia regulator
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
misiek1985
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2009, o 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misiek1985 »

sprawdziłem alternator, odłączyłem "+" i sprawdziłem jakie napięcie daje wyszło 14,15v i obroty dalej spadały po włączeniu stop-u
Maciej
adaso1
Posty: 240
Rejestracja: 3 mar 2008, o 22:46
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: adaso1 »

Zdejmij pasek klinowy i sprawdź czy masz sprawne sprzęgiełko jednokierunkowe na alternatorze.
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r. :)
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają ;) :)
beniu86
VIP
Posty: 119
Rejestracja: 31 paź 2008, o 21:56
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: beniu86 »

i co rozwiazany problem, bo nadawca zamilkł. :shock:
w210 E50 AMG 1997" wszystkie czesci dostepne oprocz silnika, skrzyni i ecu.
w210 e55 AMG 1999" dostepne skrzynia, wal, zawieszenie i pare innych czesci. wdb2100742a930872
Mazda Rx-8 2005" RHD

Mercedes w220 320 CDI LIMO WDB2201252A393822
misiek1985
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2009, o 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misiek1985 »

witam!
miałem problemy z kompem... o co chodzi z tym sprzęgiełkiem jednokierunkowyn w alternatorze??
Maciej
adaso1
Posty: 240
Rejestracja: 3 mar 2008, o 22:46
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: adaso1 »

misiek1985 pisze:witam!
miałem problemy z kompem... o co chodzi z tym sprzęgiełkiem jednokierunkowyn w alternatorze??
Jeśli jest zatarte to będzie szarpać paskiem klinowym - no i może samo się odkręcić :mrgreen:
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r. :)
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają ;) :)
misiek1985
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2009, o 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misiek1985 »

nie no to w takim razie wszystko gra bo kręci się normalnie tak jak każda rolka
Maciej
adamjurek

Post autor: adamjurek »

witam,jak jeszcze nie naprawiłeś tych obrotów to mogę ci pomóc bo miałem dokładnie to samo z obrotami,musisz poluzować linkę gazu bo jest za bardzo naciągnięta i komputer wariuje jak otworzysz maskę to to regulacja jest pod szybą z prawej strony, musi być na niej luz a co do paska to musisz wymienić koło alternatora.
miet147
VIP
Posty: 137
Rejestracja: 1 gru 2008, o 19:23
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: miet147 »

....
w210e 2,9td kombi.96r.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości