Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.
Moderatorzy: SuperBuster11 , zibi2210
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580 Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: windykatorek » 13 lut 2009, o 14:06
moze sama membrana serwa jest uszkodzona
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
misiek1985
Posty: 11 Rejestracja: 10 lut 2009, o 21:41
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: misiek1985 » 13 lut 2009, o 15:14
sprawdziłem przewód podciśnienia i wszystko jest tak samo, potem zdjąłem pasek żeby sprawdzić rolki i też wszystko gra a silnik bez paska pracuje jak nigdy dotąd...
Maciej
miet147
VIP
Posty: 137 Rejestracja: 1 gru 2008, o 19:23
Lokalizacja: Bieruń
Post
autor: miet147 » 13 lut 2009, o 15:57
....
Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, o 20:43 przez
miet147 , łącznie zmieniany 1 raz.
w210e 2,9td kombi.96r.
misiek1985
Posty: 11 Rejestracja: 10 lut 2009, o 21:41
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: misiek1985 » 13 lut 2009, o 17:59
ok. dzięki serdeczne za podpowiedz jak to sprawdzę to napiszę co i jak!
Maciej
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580 Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: windykatorek » 13 lut 2009, o 18:11
sprawdz reka czy lekko kreca sie pozostałe podzespoły pompa alternator , cos masz zatarte nap ładowania 13,8-14,2 tyle ustawia regulator
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
misiek1985
Posty: 11 Rejestracja: 10 lut 2009, o 21:41
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: misiek1985 » 13 lut 2009, o 18:49
sprawdziłem alternator, odłączyłem "+" i sprawdziłem jakie napięcie daje wyszło 14,15v i obroty dalej spadały po włączeniu stop-u
Maciej
adaso1
Posty: 240 Rejestracja: 3 mar 2008, o 22:46
Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: adaso1 » 13 lut 2009, o 19:53
Zdejmij pasek klinowy i sprawdź czy masz sprawne sprzęgiełko jednokierunkowe na alternatorze.
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r.
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają
beniu86
VIP
Posty: 119 Rejestracja: 31 paź 2008, o 21:56
Lokalizacja: wroclaw
Post
autor: beniu86 » 2 mar 2009, o 01:04
i co rozwiazany problem, bo nadawca zamilkł. :shock:
w210 E50 AMG 1997" wszystkie czesci dostepne oprocz silnika, skrzyni i ecu.
w210 e55 AMG 1999" dostepne skrzynia, wal, zawieszenie i pare innych czesci. wdb2100742a930872
Mazda Rx-8 2005" RHD
Mercedes w220 320 CDI LIMO WDB2201252A393822
misiek1985
Posty: 11 Rejestracja: 10 lut 2009, o 21:41
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: misiek1985 » 3 mar 2009, o 20:58
witam!
miałem problemy z kompem... o co chodzi z tym sprzęgiełkiem jednokierunkowyn w alternatorze??
Maciej
adaso1
Posty: 240 Rejestracja: 3 mar 2008, o 22:46
Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: adaso1 » 3 mar 2009, o 22:06
misiek1985 pisze: witam!
miałem problemy z kompem... o co chodzi z tym sprzęgiełkiem jednokierunkowyn w alternatorze??
Jeśli jest zatarte to będzie szarpać paskiem klinowym - no i może samo się odkręcić :mrgreen:
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r.
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają
misiek1985
Posty: 11 Rejestracja: 10 lut 2009, o 21:41
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: misiek1985 » 3 mar 2009, o 22:18
nie no to w takim razie wszystko gra bo kręci się normalnie tak jak każda rolka
Maciej
adamjurek
Post
autor: adamjurek » 3 kwie 2009, o 22:38
witam,jak jeszcze nie naprawiłeś tych obrotów to mogę ci pomóc bo miałem dokładnie to samo z obrotami,musisz poluzować linkę gazu bo jest za bardzo naciągnięta i komputer wariuje jak otworzysz maskę to to regulacja jest pod szybą z prawej strony, musi być na niej luz a co do paska to musisz wymienić koło alternatora.
miet147
VIP
Posty: 137 Rejestracja: 1 gru 2008, o 19:23
Lokalizacja: Bieruń
Post
autor: miet147 » 4 kwie 2009, o 07:19
....
w210e 2,9td kombi.96r.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości