problem z odpaleniem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
problem z odpaleniem
Witam!!!
Mam problem zakupiłem lekko rozbitego E-240 lewa strona jest już zrobiony ale za groma nie mogę go odpalić i został kluczyk w stacyjce odpala i gaśnie i co ciekawe stał z 2 miesiące bez aku ale po podłączeniu odpalił bez problemu nie było tylko centralki sterowanej z kluczyka ale po nocy chyba się uzbroił bo już centralka działała na kluczyk który jest w stacyjce ale z odpaleniem nie ma szans to samo gdzie szukać przyczyny proszę o info pozdrawiam
Mam problem zakupiłem lekko rozbitego E-240 lewa strona jest już zrobiony ale za groma nie mogę go odpalić i został kluczyk w stacyjce odpala i gaśnie i co ciekawe stał z 2 miesiące bez aku ale po podłączeniu odpalił bez problemu nie było tylko centralki sterowanej z kluczyka ale po nocy chyba się uzbroił bo już centralka działała na kluczyk który jest w stacyjce ale z odpaleniem nie ma szans to samo gdzie szukać przyczyny proszę o info pozdrawiam
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
odłaqczyc jescze raz akuna kilka minut , pozniej skasowac błedy zworka szukaj na forum , ten rocznik kasuje sie zworka, nastepnie sprawdzić czy podaje paliwo , nastepnie sprawdzic czy jest iskra na swiecach, a pozniej bedziemy myslec, sprawdzic czy jest podpiety przepływomierz , sprobowac odpalic bez przepływomierza,sprawdzic wiazki idace do przepustnicy
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Dzięki za info nie bardzo wiem jak je skasować lub czym bo ja mieszkam w Niemczech i po prostu okazyjnie go kupiłem i jeśli tu chodzi o warsztat to tylko serwis Mercedes a tego bym nie chciał jak na razie pozdrawiam.
[ Dodano: 2009-04-01, 23:31 ]
Panowie jeszcze co wiem to to że w skrzyni jest przełącznik integrujący ze stacyjką ,chodzi o położenie drążka skrzyni automatycznej z tym przełącznikiem ponoć on po wypadku mógł się przestawić i dla tego nie mogę kluczyka wyciągnąć i to też może kolidować z imobilaizerem bo on odpala 2 , 3, sekundy i gaśnie naprawdę czarna magia pozdrawiam czekam na podpowiedz ZRÓB TO SAM!!!
[ Dodano: 2009-04-10, 14:51 ]
Witam!
Panowie problem z wyciągnięciem kluczyka opanowałem pedał hamulca jak i stacyjka i drążek zmiany biegów jest połączony linką stalową i cięgiełko co jest przy pedale nie odbiło po wypadku odciągnełem ręcznie i kluczyk odblokowało i zblokowało drążek w pozycji P to tyle jednak z odpaleniem problem pozostał jest wystrzelona poducha i uszkodzona przekładnia kierownicza prosze o porade pozdrawiam
[ Dodano: 2009-04-01, 23:31 ]
Panowie jeszcze co wiem to to że w skrzyni jest przełącznik integrujący ze stacyjką ,chodzi o położenie drążka skrzyni automatycznej z tym przełącznikiem ponoć on po wypadku mógł się przestawić i dla tego nie mogę kluczyka wyciągnąć i to też może kolidować z imobilaizerem bo on odpala 2 , 3, sekundy i gaśnie naprawdę czarna magia pozdrawiam czekam na podpowiedz ZRÓB TO SAM!!!
[ Dodano: 2009-04-10, 14:51 ]
Witam!
Panowie problem z wyciągnięciem kluczyka opanowałem pedał hamulca jak i stacyjka i drążek zmiany biegów jest połączony linką stalową i cięgiełko co jest przy pedale nie odbiło po wypadku odciągnełem ręcznie i kluczyk odblokowało i zblokowało drążek w pozycji P to tyle jednak z odpaleniem problem pozostał jest wystrzelona poducha i uszkodzona przekładnia kierownicza prosze o porade pozdrawiam
windykatorek pisze:odłaqczyc jescze raz akuna kilka minut , pozniej skasowac błedy zworka szukaj na forum , ten rocznik kasuje sie zworka
Podepnę się pod wątek, jak zworka i gdzie ona jest i jak to sie kasuje?.
Czytałem na tym forum (teraz nie pamiętam gdzie to jest) o kasowaniu za pomocą zworki gdy silnik nie chce odpalić - ja mam taki przypadek, że zapale auto rano i po przejechaniu np. 30 km, gdy go zgaszę, to nie mogę odpalić, jak kręcę rozrusznikiem to po kilku sekundach pokazuje mi się na zegarze napis Olej z 'miarką nalewaka' i koło tego zegar, wygląda to jak by mi przypominało o przekroczonym terminie wymiany oleju. Nadmieniam, że stan oleju jest ok. A auto nie chce zapalić. Zostawię go na ok. 10 minut i auto zapala i juz pali cały dzień. Zawsze tak sie dzieje rano po zapaleniu silnika zimnego i po xx kilometrach go zgaszę. Później jest ok.
Czy wspomniana zworka może to skasować?
Piotr
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins
https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins
https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości