Nietypowy problem 3.2 cdi i tryb awaryjny silnika

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

radeczek_94
Posty: 90
Rejestracja: 1 sty 2010, o 10:46
Lokalizacja: międzyrzec podl

Nietypowy problem 3.2 cdi i tryb awaryjny silnika

Post autor: radeczek_94 »

Witam jak w temacie moj 3.2 cdi wchodzi w tryb awaryjny po podlaczeniu pod komputer zaraz po odpaleniu nie wykazuje zadnych bledow kreci sie na maxa sytuacja natomiast zmienia sie gdy przeloze z pozycji P na D wtedy wyskakuje jeden blad "zamykanie klap dolotowych" i za kazdym razem od tej pory wykreca juz tylko 3 tys obrotow przy czym nie swieci sie check engine a silniczek sterujacy klapami jest sprawny co to moze byc prosze o pomoc.
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Re: Nietypowy problem 3.2 cdi i tryb awaryjny silnika

Post autor: romek61 »

Silniczek sprawny,ale pewnie mechanizm w kolektorów, sterujący klapkami nie dziala
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
radeczek_94
Posty: 90
Rejestracja: 1 sty 2010, o 10:46
Lokalizacja: międzyrzec podl

Re: Nietypowy problem 3.2 cdi i tryb awaryjny silnika

Post autor: radeczek_94 »

Klapy pracuja gdy blad wyskakuje klapy zamykaja sie a gdy blad skasuje na biegu neutralnym otwieraja sie po ponownym wrzuceniu D znow sie zamykaja i tak w kolko
radeczek_94
Posty: 90
Rejestracja: 1 sty 2010, o 10:46
Lokalizacja: międzyrzec podl

Re: Nietypowy problem 3.2 cdi i tryb awaryjny silnika

Post autor: radeczek_94 »

Błąd -p0100 przeplywomierz powietrza z goraca warstwa. Na zgaszonym silniku wartosc przeplywu powietrza to 3600 mg/cykl a na odpalonym 0 mg/cykl i nadal 3 tys obrotow. Pomoze ktos ?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości