jakie świece żarowe wybrać?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Oj tak, tak.Tyle,że do 30 amper to już porządna sztuka i wyjdzie x 3.
Cóż dobre kosztuje.Ale taki przyrząd nawet krawaty ponoć wiąże.
Cóż dobre kosztuje.Ale taki przyrząd nawet krawaty ponoć wiąże.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
ale takim można by sprawdzić czy jest zwarcie do masy, albo czy świeca jest upalona i rozwarta
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Tak.Amperomierz ma bezpiecznik topikowy lub automatyczny.Wystarczy podstawowa wiedza
by temat ogarnąć.Za moich czasów 7 klasa podstawówki w szkole klasztornej.
by temat ogarnąć.Za moich czasów 7 klasa podstawówki w szkole klasztornej.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Na około 30-40 świec jakie sprawdzałem, jeszcze nigdy nie trafiłem na zwartą do masy, ale to pewnie kwestia czasu. Chłopaki może kupują dobre świece co się kulturalnie przepalają, że po prostu nie ma przejścia albo jest duuużo ograniczone Przeważnie po podaniu + przez multimetr zamiast 12.4 pokazywał od 7-9V i było wiadomo że to TA
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
Skoro paliła się kontrolka to albo lipny przekaźnik albo rzeczywiście świeca. Jego błąd że się tym bardziej nie zainteresował bo mógł wymienić wszystkie świece bo i tak powinno wymienić się komplet świec. Wszystkie świece to równowartość przekaźnika więc problem tego kierowcy. Nikt nie jeździ po elektrykach za głupią świecą. Jak miałem padniętą świecę a kabelek iskrzył to kontrolka na desce nie świeciła się więc są różne przypadki. Gdyby mi się paliła non stop kontrolka to napewno wymieniłbym świece
WDB2021211A601521
witam.wymienilem swiece ktora byla walnieta i kontrolka dalej swieci jak swiecila czyli,przekrecam kluczyk,swiece sie podgrzewaja,kontrolka gasnie ,odpalam auto po czym kontrolka znowu sie zapala,chwile swieci i gasnie.reszte swiec sprawdzlem,dobre sa.co o tym myslicie?
[ Dodano: 2012-09-15, 19:51 ]
czy trzeba jechac na kasowanie bledy,kasuje sie to wogole,chyba nie co?co przeoczylem?
[ Dodano: 2012-09-15, 21:49 ]
ok,juz jest dobrze,swieca chyba potrzebowala troche czasu ..;-)kontrolka po uruchomieniu juz sie nie pali co mnie bardzo cieszy;-)
[ Dodano: 2012-09-15, 19:51 ]
czy trzeba jechac na kasowanie bledy,kasuje sie to wogole,chyba nie co?co przeoczylem?
[ Dodano: 2012-09-15, 21:49 ]
ok,juz jest dobrze,swieca chyba potrzebowala troche czasu ..;-)kontrolka po uruchomieniu juz sie nie pali co mnie bardzo cieszy;-)
to był sarkazm. widzisz i jak ten "miszcz" byś wymieniał przekaźnik, a klient płacił. okazało się jedna świeca spaliła się na zwarcie. niby rzadko to się zdarza, ale zawsze trzeba sprawdzić świece na taką ewantualność.tomi382 pisze:Skoro paliła się kontrolka to albo lipny przekaźnik albo rzeczywiście świeca.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Ciepły czy zimny: już po odpaleniu ma się nic nie świecić, skoro się zapala ponownie po zagrzaniu i odpaleniu auta to masz w/w problem ;]
Jeżeli po odpaleniu zimnego silnika ponownie zapala Ci się kontrolka (czyli świece chcą działać ale jest jakiś problem) a po odpaleniu ciepłego nic się ponownie nie zapala (bo nie muszą być świece używane) to coś jest nie tak.
Jeżeli po odpaleniu zimnego silnika ponownie zapala Ci się kontrolka (czyli świece chcą działać ale jest jakiś problem) a po odpaleniu ciepłego nic się ponownie nie zapala (bo nie muszą być świece używane) to coś jest nie tak.
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
ZGi, ona mi sie ponownie zapala po odpaleniu zimnego silnika,jak odpalam cieply silnik to juz sie nie zapali ponownie,tylko rano jak pale zimny silnik,czekam przekrecam kluczyk,czekam az swieczki sie nagrzeja,gasnie kontrolka,odpalam auto i kontorlka znowu sie zapala na jakisz czas....
ex E 290 TD AVANTGARDE 1998'
ex TOYOTA AVENSIS T25 2.0 D4D-pomyłka
ex JEEP WJ/WG 2.7 CRD- super bryka
ex VOLVO S80 2,5T,210KM,2005/6r
ex Mercedes CL W140 4.2 V8 98'
teraz W211 E240 avantgarde
ex TOYOTA AVENSIS T25 2.0 D4D-pomyłka
ex JEEP WJ/WG 2.7 CRD- super bryka
ex VOLVO S80 2,5T,210KM,2005/6r
ex Mercedes CL W140 4.2 V8 98'
teraz W211 E240 avantgarde
Re: jakie świece żarowe wybrać?
Do E420 szły platynowa świece. Do E420 tez jest taka konieczność zakładania płatni? Czy spokojnie kupić jakieś inne? Mam też gaz jak coś.
Znalazłem sklep w necie gdzie za swiece bosch, beru, NGK płaci się 6-10 zł sztuka
Znalazłem sklep w necie gdzie za swiece bosch, beru, NGK płaci się 6-10 zł sztuka
E420 1996r WDB2100721A200799
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości