E290 TD/97' kasowanie błędów

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

Kajtek1 pisze:zakladam ze 5-biegowa sterowana przez komputer?
Przepraszam - faktycznie nie napisałem :( zgadza się da się naliczyć 5 przełożeń, a na lewarku jest 4 :D niektórzy mówią, że to 4 przełożenia + jakiś nadbieg - nie znam się...
Kajtek1 pisze:dolac nowy olej
To już wliczone w koszty - choć z 9 miesięcy temu była Mercedes w ASO i niby sprawdzali olej - stwierdzili, że nie trzeba wymieniać...
Kajtek1 pisze:wymienic adapter wtyczki
A to jest dla mnie nowość - co to ??? Gdzie to ???

No i co z kompem? Pewnie trzeba będzie go znowu kasować :(

Zanim jeszcze dostanę OPR to przepraszam za OT :D ale w wątku do takich pytań nikt sensownie nie odpowiedział....
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Obrazek

http://www.amazon.com/Dorman-917-505-Tr ... sbs_auto_1
Ten adapter, czy konektor ma oringi ktore cieknac powoduja zwarcia w kablach.
Mercedes przestal sprzedawac oringi osobno i zaleca aby nigy nie wkladac uzywanego adaptera przy naprawie.
Jesli masz trwaly limp, taki ktory sie nie wylacza po zgaszeniu silnika, to bedziesz musial jechac na duzy komputer aby bledy skasowali po naprawie.
Powodzenia
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

Podpinam się pod temat.
Aby skasować błąd SRS wystarczy że podepnę masę pod pin 30?
Czy musze diodą wymrugać i kasować to na pinie 9?
Proszę o pomoc.
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
kudlaty75
Posty: 168
Rejestracja: 23 kwie 2009, o 21:55
Lokalizacja: GOP

Post autor: kudlaty75 »

Jak rocznik 98 to już nie pomrugasz i nie pozwierasz.
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

kudlaty75 pisze:Jak rocznik 98 to już nie pomrugasz i nie pozwierasz.
W jakich rocznikach można zwierać a w jakich to już nic nie daje?
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
kudlaty75
Posty: 168
Rejestracja: 23 kwie 2009, o 21:55
Lokalizacja: GOP

Post autor: kudlaty75 »

SRS żaden rocznik, silnik tylko 96 chyba benzyna.
Kup carsofta, tanie to już jest, poduchy czyta bez problemu przynajmniej w 2.9 98
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

I zaś podpinam się pod temat tym razem z innym okiem :)
ASB chodziła w trybie awaryjnym.
Usunąłem usterkę i niestety ASB dalej chodzi w trybie awaryjnym (tylko 2 bieg)
Jak skasować błąd skrzyni?
W które piny wsadzić diodę i co zmasować?
proszę o pomoc!
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
ozontom
Posty: 15
Rejestracja: 11 lut 2018, o 14:27
Lokalizacja: Koło

Re: E290 TD/97' kasowanie błędów

Post autor: ozontom »

w moim classicu 1999 rok,niestety nie da się wykasować błędu BAS ASR,dioda w pinach 3 i 8 ,podaje masę z 1 i nic. czas na komputer. na innych pinach np 3 i 4 po zaplonie dioda gaśnie a 3 i 8 dioda lekko się przyciemnia,może mam zła diodę?
W210 Classic 2.2 CDI 1999 rok
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości