Czarny dym przy gwałtownym ruszaniu - CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-dol ... 35198.html
Co sadzicie o tej ofercie? Jakoś podejrzanie tanio jak za oryginał.
Co sadzicie o tej ofercie? Jakoś podejrzanie tanio jak za oryginał.
W 210 2,2 CDI 143 KM 99r.
W 201 1,8E+LPG 109 KM 92r. już były
W 201 1,8E+LPG 109 KM 92r. już były
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Gdzie ? .Ja kupiłem ostatnio germański. Kosztował 190 zeta po rabacie.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Ja właśnie mam też problem z kopceniem, nie jest tego dużo ale jest, co mnie denerwuje. Komputer nie wykazuje żadnych błędów, pokazuje że niby EGR pracuje, wtryski zrobione, żaden nie leje, wartości mają idealne (sprawdzane na maszynie), paliwo dobrej jakości, oryginalne filtry. Dużo jest przyczyn, czytając ten temat, od brudnego kolektora po czujnik... Teraz pozostaje tylko chyba wykładać kasę i robić po kolei wszystko
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
Fajne to było auto...
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
To też koszt. Myślę, że kolektor jest jeszcze w miarę dobrym stanie, jedynie z nagaru może się zacina. Zakopci dopiero jak dam mu w palnik, a wcześniej jeździłem jak emeryt. Później bynajmniej nie widzę kopcenia. Ale porównując 320CDI kolegi to mu w ogóle nie kopci, więc coś u mnie jest chyba nie tak A przebiegu mam ~312 000km.
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
Fajne to było auto...
Ja już się przestałem tym przejmować, wymieniłem kolektor ssący i było dobrze do czasu aż wydmuchało uszczelkę pod wtryskiem. Wtrysk uszczelniony, teraz zakopci przy gwałtowniejszym dodaniu gazu, dosyć mocno jeśli wdepnę przy dosyć niskich obrotach. Jest na to jeden nie zawodny sposób - nie patrzeć w lusterko
E270CDI Avantgarde 2000r
WDB2100161B300064
WDB2100161B300064
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
W CDI jeżeli przez pewien czas jeździ się spokojnie w intercoolerze gromadzi się olej.
Danie "buta" powoduje "puszczenie bąka".Co pewien czas powinno się pogonić pająki z wydechu.Szkoda, że coraz częściej nie ma gdzie.
Ostatni raz zrobiłem to w RFN ponad rok temu.
Wypalenie osadnika sadzy- temp. silnika powyżej 90°C. przez 10-20min. szybkość powyżej
160 km/h.Gdzie w Polsce?
Danie "buta" powoduje "puszczenie bąka".Co pewien czas powinno się pogonić pająki z wydechu.Szkoda, że coraz częściej nie ma gdzie.
Ostatni raz zrobiłem to w RFN ponad rok temu.
Wypalenie osadnika sadzy- temp. silnika powyżej 90°C. przez 10-20min. szybkość powyżej
160 km/h.Gdzie w Polsce?
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości