Czarny dym przy gwałtownym ruszaniu - CDI

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Grego
Posty: 257
Rejestracja: 30 paź 2009, o 08:08
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Grego »

Na osłodę dodam,że po wymianie czujnika perfekcyjnie zaczęły pracować klapy rezonacyjne.Czyżby zbieg pozytywnych przypadków?
W210 320cdi. WDB2100261B494719 '2002
Awatar użytkownika
Jaco20005
VIP
Posty: 222
Rejestracja: 3 kwie 2008, o 22:09
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Jaco20005 »

http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-dol ... 35198.html

Co sadzicie o tej ofercie? Jakoś podejrzanie tanio jak za oryginał.
W 210 2,2 CDI 143 KM 99r.
W 201 1,8E+LPG 109 KM 92r. już były
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Made in singapur.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Grego
Posty: 257
Rejestracja: 30 paź 2009, o 08:08
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Grego »

Wszystkie są made in Singapur.
W210 320cdi. WDB2100261B494719 '2002
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Gdzie ? .Ja kupiłem ostatnio germański. :) Kosztował 190 zeta po rabacie.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Grego
Posty: 257
Rejestracja: 30 paź 2009, o 08:08
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Grego »

Poprawiam.Prawie wszystkie.
W210 320cdi. WDB2100261B494719 '2002
bartpol1
Posty: 2409
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 »

technologia produkcji jednak taka sama ! to ten sam produkt z innymi napisami
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
Awatar użytkownika
michal55yh
VIP
Posty: 691
Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: michal55yh »

Ja właśnie mam też problem z kopceniem, nie jest tego dużo ale jest, co mnie denerwuje. Komputer nie wykazuje żadnych błędów, pokazuje że niby EGR pracuje, wtryski zrobione, żaden nie leje, wartości mają idealne (sprawdzane na maszynie), paliwo dobrej jakości, oryginalne filtry. Dużo jest przyczyn, czytając ten temat, od brudnego kolektora po czujnik... Teraz pozostaje tylko chyba wykładać kasę i robić po kolei wszystko :przestraszony:
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
Awatar użytkownika
kowal755
Doradca
Posty: 2490
Rejestracja: 16 lut 2010, o 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kowal755 »

U mnie wyeliminowałem kopcenie wymianą kolektora ssącego jakieś ~250kkm temu.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

To też chyba zależy od paliwa ,kiedyś też przy depnięciu zauważyłem bączka a po czasie samo przeszło, ta że za dużo nie kombinuj, silniki CDI to jak chodzący barometr :looka:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
michal55yh
VIP
Posty: 691
Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: michal55yh »

To też koszt. Myślę, że kolektor jest jeszcze w miarę dobrym stanie, jedynie z nagaru może się zacina. Zakopci dopiero jak dam mu w palnik, a wcześniej jeździłem jak emeryt. Później bynajmniej nie widzę kopcenia. Ale porównując 320CDI kolegi to mu w ogóle nie kopci, więc coś u mnie jest chyba nie tak :zly: A przebiegu mam ~312 000km.
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
pxj
Posty: 137
Rejestracja: 4 lis 2008, o 18:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: pxj »

Ja już się przestałem tym przejmować, wymieniłem kolektor ssący i było dobrze do czasu aż wydmuchało uszczelkę pod wtryskiem. Wtrysk uszczelniony, teraz zakopci przy gwałtowniejszym dodaniu gazu, dosyć mocno jeśli wdepnę przy dosyć niskich obrotach. Jest na to jeden nie zawodny sposób - nie patrzeć w lusterko :D
E270CDI Avantgarde 2000r
WDB2100161B300064
zgred1628
VIP
Posty: 458
Rejestracja: 16 lis 2008, o 13:59
Lokalizacja: Żagań

Post autor: zgred1628 »

Panowie i Panie DIESEL musi zakopcić i tyle w temacie!
S210 320CDI 1999-2000r
S211 320CDI 2003r
Golf 5 2.0 TDI 2005r

KONSERWACJA PODWOZIA 667510600
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

W CDI jeżeli przez pewien czas jeździ się spokojnie w intercoolerze gromadzi się olej.
Danie "buta" powoduje "puszczenie bąka".Co pewien czas powinno się pogonić pająki z wydechu.Szkoda, że coraz częściej nie ma gdzie.
Ostatni raz zrobiłem to w RFN ponad rok temu.
Wypalenie osadnika sadzy- temp. silnika powyżej 90°C. przez 10-20min. szybkość powyżej
160 km/h.Gdzie w Polsce? :hyhy:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

A4 Katowice-Gliwice lub Gliwice-Wrocław :D
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości