Zawory podciśnienia

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

marek270
Posty: 107
Rejestracja: 9 lis 2010, o 19:13
Lokalizacja: kraków

Zawory podciśnienia

Post autor: marek270 »

Witam. Mam takie pytanko : te zawory podciśnienia do turbo i egr mają miec taki sam nr czyli 0005450427 bo takie mam wsadzone i nie wiem trzy są dobre czy nie?
Pozdrawiam
W210 e270cdi
2000r.
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

Jesli dobrze kojarze to powinny byc inne ale jak podasz VIN to ci sprawdzimy.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
marek270
Posty: 107
Rejestracja: 9 lis 2010, o 19:13
Lokalizacja: kraków

Post autor: marek270 »

vin: wdb2100161B160619
W210 e270cdi
2000r.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

A0005450427 - modulator egr
A0005450527 - modulator turbo
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
marek270
Posty: 107
Rejestracja: 9 lis 2010, o 19:13
Lokalizacja: kraków

Post autor: marek270 »

Jest jakaś duża różnica pomiędzy tymi dwoma bo mam dwa jednakowe zamontowane czyli 0005450427
W210 e270cdi
2000r.
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

marek270 pisze:Jest jakaś duża różnica pomiędzy tymi dwoma bo mam dwa jednakowe zamontowane czyli 0005450427
Tylko w cenie jest różnica ten ostatni jest droższy poza tym są takie same i są stosowane w wielu modelach MB.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Myślę, że jakby były takie same to Mercedes by zamontował dwa o identycznych numerach.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

A jaka pewność ze już ktoś nie wymieniał :?: Obydwa służą do tego samego mają takie samo zasilanie powietrzem i zasadę działania.Tylko ten drugi jest chyba nowszy.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Zapewne ktoś wymieniał i nie włożył o odpowiednim numerze.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

Te numery to nie tylko nowszy ale roznica w modulowaniu cisnienia (nowsze modele uzywaja "wyzszych numerow" ze wzgledu na inne sterowanie z ECU). Nie sa zamienne i dlatego tak czesto mowimy o tym zeby je zamieniac tylko na probe. Tyle ze w twoim aucie powinny byc dwa takie same ale powinny byc:
A0005450527 - modulator do egr`a
A0005450527 - modulator do turbo
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

allias pisze:Te numery to nie tylko nowszy ale roznica w modulowaniu cisnienia (nowsze modele uzywaja "wyzszych numerow" ze wzgledu na inne sterowanie z ECU). Nie sa zamienne i dlatego tak czesto mowimy o tym zeby je zamieniac tylko na probe. Tyle ze w twoim aucie powinny byc dwa takie same ale powinny byc:
A0005450527 - modulator do egr`a
A0005450527 - modulator do turbo

Kolego po co taka polemika w aucie oryginalnie były stosowane te pierwsze -cytat z ebay-

Mercedes W210 E Druckventil Druckwandler

Originalteil!!!
Stammt aus:
W210 E270 CDI LIM. BJ 12/01 Avantgarde Farbe: 744
Teilenummer: A000 545 04 27
Zustand: Voll Funktionstüchtig, Gebraucht,

Auto takie same jak Kolegi,ten sam rocznik silnik .
Więc nie wiem jakim cudem Ci wyszedł ten drugi numer-0527.Może problem w tym że tamtych już nie produkują :?:
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

kakadu pisze:
allias pisze:Te numery to nie tylko nowszy ale roznica w modulowaniu cisnienia (nowsze modele uzywaja "wyzszych numerow" ze wzgledu na inne sterowanie z ECU). Nie sa zamienne i dlatego tak czesto mowimy o tym zeby je zamieniac tylko na probe. Tyle ze w twoim aucie powinny byc dwa takie same ale powinny byc:
A0005450527 - modulator do egr`a
A0005450527 - modulator do turbo

Kolego po co taka polemika w aucie oryginalnie były stosowane te pierwsze -cytat z ebay-

Mercedes W210 E Druckventil Druckwandler

Originalteil!!!
Stammt aus:
W210 E270 CDI LIM. BJ 12/01 Avantgarde Farbe: 744
Teilenummer: A000 545 04 27
Zustand: Voll Funktionstüchtig, Gebraucht,

Auto takie same jak Kolegi,ten sam rocznik silnik .
Więc nie wiem jakim cudem Ci wyszedł ten drugi numer-0527.Może problem w tym że tamtych już nie produkują :?:
Produkowane sa oba i wciaz sa uzywane. Nie wiem z czego korzystasz ale jesli sprawdzisz EPC (nie to ruskie) to wyjdzie Ci ze do tego modelu powinny byc zalozone A000 545 05 27.
Mozliwe ze niektore wersje EPC nie eliminuja filtracji czesci z DATACARD i dlatego Tobie wychodzi ten pierwszy.

A jesli to nie wystarcza to zrobie zrzut ekranu EPC z pracy zeby Ci pokazac.... 8-)
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

eBay też mi wyznacznikiem co do czego pasuje :lol:

EPC mówi wyraźnie że są dwa modulatory podciśnienia, koniec i kropka.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
POLDI
Posty: 100
Rejestracja: 8 lis 2008, o 14:54
Lokalizacja: szczecin

Post autor: POLDI »

witam,mialem ten sam problem z tymi numerami zaworkow, i wyszlo po EPC ze mam miec dwa inne numery, i one roznia sie kolorami ten od turbo jesli dobrze pamietam ma miec kolor niebieski,pozdrawiam
W123 200D
W124 260 benzyna
W210 300TD-elegance
W210 2,2 CDI-classic
V-klasse-ambiente
W210 2,7 CDI- avantgarde WDB2102161B237552
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

kakadu pisze:oryginalnie były stosowane te pierwsze -cytat z ebay-
Od kiedy to ebay jest wyrocznią i katalogiem części :?: :!: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
Jak chłopaki piszą, że są różne, to są różne i moje EPC to potwierdza...



p.s.
Jakby nie było różnicy, to byśmy się po d*pach całowali :mrgreen: Hej.
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 27 gości